Aeque is netter dan mij qua foksters waar hij mee gedate heeftquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.
[..]
Ja daarom vond ik het ook een raar idee dat het leek dat jij impliceerde dat je minder net wat dan aeque
Tandenstoker, dat weet je toch?quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dikte?
Als je maar weet wat je ermee moet doen.
Nee eerder het eerste gedeelte.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het niet klopt dat ze leuk is??![]()
![]()
![]()
Wasn't mequote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats en wie nog meer dan?Doe je snel.
Fok-it kende ik al voor FOK.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een nepperd of kloon was.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:
Knabbeltjes voor de radioquote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want toen hadden ze nog geen knabbeltjes voor de tv
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.quote:
Ik weet beterquote:
Ik heb er 0 gedate?quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque is netter dan mij qua foksters waar hij mee gedate heeft
Dat denkt toch ook niemand?quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen denken dat een man en een vrouw niet normaal af kunnen spreken zonder dat het een date is. Achterhaalde gedachte.
Stiekem is dat ook zo...quote:Op zondag 7 december 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een nepperd of kloon was.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen denken dat een man en een vrouw niet normaal af kunnen spreken zonder dat het een date is. Achterhaalde gedachte.
Sorry.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar datequote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.
Jij bent niet objectief.quote:
Scherpquote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar date
Ik hoef ook niet objectief te zijnquote:
Inolvi, zullen we daten?quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar date
Rare boel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |