Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo veel honger de laatste dagen.![]()
Rip slank figuur
Met roomboterquote:
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt Inolvi gemeet. En ze kan nog lopen hoop ik?
Oehhh!!!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met roomboter. De echte, die je niet in de koelkast moet bewaren omdat je er dan hersens mee in kunt slaan
.
Op de bank gewoon? Nicequote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
Wat een heer!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
You dirty dogquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
sex onder de douche is ook leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.
Dat wel jaquote:
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.quote:
Eigenlijk wel. Maar misschien dat we hem dan juist gaan missen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Ik heb er heerlijke ervaringen mee gehadquote:
Ja ok ik lokte het zelf uit.quote:
Neeequote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft straw nu een ban?
Eigen schuldquote:
Ik heb niets gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Jij bent braaf yats. Hier heb je een koekje.quote:
quote:
quote:
Maar dat komt omdat jij weet hoe het er aan toe gaat met Inolvi meeten.quote:
O.quote:
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitjequote:Op zondag 7 december 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er heerlijke ervaringen mee gehad![]()
Nee, anders was ik, als de koene ridder die ik ben, verhaal gaan halen bij de schuldige(n).quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft straw nu een ban?
Waf?quote:Op zondag 7 december 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent braaf yats. Hier heb je een koekje.
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitje.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitje.
Byequote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, tien uur, op naar bed en m'n boek! Bye
.
Sorry, ik was in een doldwaze buiquote:
Laat me niet lachen art.quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, anders was ik, als de koene ridder die ik ben, verhaal gaan halen bij de schuldige(n).
Een bed onder de douche?quote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
He bah, seksquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoogs gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Uitgegleden en de douche mee naar beneden getrokkenquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
Sweet dreams Sammiequote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, tien uur, op naar bed en m'n boek! Bye
.
Sorry Art.quote:Op zondag 7 december 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, het ging echt over seks :'D ik moet beter opletten.
een waterbed maar dan anders.quote:
Dat is ook best leuk trouwensquote:
Waarom gebruik jij trouwens een echte foto als UI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zeker. Dolle boel met leuke usersquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ach, het is ook net de Sex SC hier, maar dan leuker.
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?quote:Op zondag 7 december 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Weinig mensen tegenwoordig meer met waterbedden volgens mij, of hier toevallig nog wel iemand?
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Dolle boel met leuke users
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?
Trusten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.
Ik ga m'n nest opzoeken. Slaap lekker allen![]()
En een pepernoot overgoten met pure chocolade voor Yvie.
Ik ga morgen een waterbed kopen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Ze hoort iets klotsen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?
Trusten brahquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Want dat moest van Inolvi?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eikelquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Waarom gebruik jij trouwens een echte foto als UI?
Verdomme, die van mijn ouders is net een jaar wegquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super mileu-onvriendelijk volgens mij.
Nee ik hou van variatie...quote:
quote:
Ga je meteen in winterslaap.quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Is je bed wel lekker warm mits aangesloten. Mijn bed is like -20 als ik erin kruip
Uh huhquote:
Ik vond je zo liefquote:
Ik vond een waterbed zwaar irritant..quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles valt in duigen.quote:
Misschien vergt het enige gewenning?quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond een waterbed zwaar irritant..
Heb helaas de fax smiley niet.quote:
Geloof ik niks van.quote:
Hallo.quote:
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik toch eerst 10 kapsalons moeten eten.
Zou je best leuk staan denk ik!quote:Op zondag 7 december 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik niet.
[..]
Smakelijk alvast!
Je wat?quote:
Vindt je dat werkelijk?quote:
Ik heb een luipaard, onesies ftwquote:
Jaquote:
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maarquote:
Banaan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maar
Knuffel voor jou.quote:
Ik moet er spontaan vanquote:Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maar
quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Thijs en de kleur geel goed samengaan.
quote:
Dat heb je goed gedacht.quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Thijs en de kleur geel goed samengaan.
Sorry broquote:
Ik werd niet teleurgesteld. Was die nipslip ook de bedoeling?quote:
Smooth like aequequote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werd niet teleurgesteld. Was die nipslip ook de bedoeling?
Open er een topic over!quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel nieuwe mensen hier. Ik vind dit wel een beetje moeilijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inolviquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou ken ik onderhand wel een beetje. Jij bent niet meer eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Thijs en Aeque.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb alweer honger.quote:
quote:
Wil je nu zeggen dat Thijs en ik eng zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou ken ik onderhand wel een beetje. Jij bent niet meer eng.
Net als Thijs en Aeque.
Ik kan nu een ongelooflijke fax opmerking maken.quote:
En maar klagen, ik krijg nooit zulke foto's. Tsssquote:
Welkom terugquote:
Jij bent ook niet eng.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou ken ik onderhand wel een beetje. Jij bent niet meer eng.
Net als Thijs en Aeque.
Ik weet van mezelf dat ik niet eng benquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Thijs en ik eng zijn?
Hoe was het?quote:
En nieuwe ui's, wat een verwarring.quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doe hetquote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan nu een ongelooflijke fax opmerking maken.
Nee, hij vindt mij eng.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Danku.quote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
En maar klagen, ik krijg nooit zulke foto's. Tsss
[..]
Welkom terug
Ja.quote:
Gezellig! Alleen het eten duurde een beetje lang maar goed, kunt niet alles hebben he.quote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook niet eng.
[..]
Ik weet van mezelf dat ik niet eng ben
[..]
Hoe was het?
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een knuffelbeertjequote:
Ja, wie ben ik nouquote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En nieuwe ui's, wat een verwarring.
Waar klaag ik over?quote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
En maar klagen, ik krijg nooit zulke foto's. Tsss
[..]
Welkom terug
Vind ik jou eng?quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, hij vindt mij eng.
[..]
Danku.
[..]
Ja.
Ok: "ik heb nog wel een lekker worstje"quote:
picsquote:
Je had mij.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig! Alleen het eten duurde een beetje lang maar goed, kunt niet alles hebben he.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar klaag ik over?
[..]
Vind ik jou eng?
[..]
Ok: "ik heb nog wel een lekker worstje" [ afbeelding ]
Jawelquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij die niet hebt gezien
Werd je onderworpen aan een verhoor?quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig! Alleen het eten duurde een beetje lang maar goed, kunt niet alles hebben he.
Sorry.quote:
Volgens mij was het elke keer donker.quote:
Faxiemodus uitzetten.quote:
Huh, hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werd je onderworpen aan een verhoor?
quote:
Smooth...quote:
Ok ok, maar ik heb me irl toch netjes gedragen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Faxiemodus uitzetten.
[..]
Huh, hoezo?
Heull niet! plus ik kan best goed zienquote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef aeque het volgende:
Volgens mij was het elke keer donker.
Wait whut.
Wil je hem ook zien?quote:
wil je zijn worstje ook?quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Omvang, lengte, uithoudingsvermogen.
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zienquote:
Oh, je at niet bij zijn moeder?quote:
Nou.quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok ok, maar ik heb me irl toch netjes gedragen?
quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zien
Ik woon al jaren niet meer thuis.quote:
quote:
Die aeque tochquote:
quote:
Weet niet wat je onder net verstaat natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dan nu de gouden vraag. Netter dan yats?
Wil je hem ook zien ja?quote:
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil best je worstje zien hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zien
Geef toe, hij ziet er lekker uit.quote:
Goede vraag wel. Aeque kennende vast wel. Hij is immers een nette jongen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen leven hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met 2048.
Wat is jouw geheim?
lol, en jij bent dat niet?quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Aeque kennende vast wel. Hij is immers een nette jongen.
Officieel drie.quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?
Serieus als in meeten? Of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?
Whut?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik wil best je worstje zien hoor.
Eventueel vergeljken met dat wat ik weet van die van aeque.
En desgewenst een cijfer er aan verbinden
Waarom?quote:
Tja fas,waarom wil jij mij nooit meeten eigenlijk?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan live meetsquote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik wil best je worstje zien hoor.
Eventueel vergelijken met dat wat ik weet van die van aeque.
En desgewenst een cijfer er aan verbinden
Ik heb Fas wel gemeetquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Tja fas,waarom wil jij mij nooit meeten eigenlijk?
[..]
Ik doe alleen aan live meets
Mwah, ik ben meer van de leverworst. Maar ik heb mindere gezien.quote:
Hmm, dat is inderdaad wat ik al doe. Al denk ik vaak niet na en zit ik hersenloos op beneden en rechts te drukkenquote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen leven hebben
En zorgen dat je de hoogste getallen in een van de hoeken verzamelt.
Als je linksboven kiest moet je nooit naar onderen swipen, en alleen naar rechts als je bovenste rij vol is en niet kan schuiven. Komt ook een beetje geluk bij kijken.
Het was geen date.quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
wat we willen weten is of er gezoend is natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Volgende week tijdens de meet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Fas wel gemeet
Wie wil me aanraken?
Maar deze is speciaal.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben meer van de leverworst. Maar ik heb mindere gezien.
Ohquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was geen date.
[..]
Waarom niet?
Niet?quote:
Yv toch, je kent me toch? Ik ben een hele nette jongen.quote:
Netjes, beschaafd, en eerlijk. Dat is yats.quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Yv toch, je kent me toch? Ik ben een hele nette jongen.
Zit sowieso weer in m'n mannenhaatfase he.quote:
Viel het zo op?quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet?Vandaar dat je snel wegliep toen ik het probeerde.
Ja dat is funestquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad wat ik al doe. Al denk ik vaak niet na en zit ik hersenloos op beneden en rechts te drukken
En van de week was je nog teleurgesteld omdat je geen dates had.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zit sowieso weer in m'n mannenhaatfase he.
[..]
Viel het zo op?
Haat je mij ook?quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Viel het zo op?
Nou ja het viel me eigenlijk pas op toen ik met mijn broek op mijn knieën er achter aan rende natuurlijk.quote:
Oh, stop it you...quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Netjes, beschaafd, en eerlijk. Dat is yats.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Viel het zo op?
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.quote:
Ja daarom vond ik het ook een raar idee dat het leek dat jij impliceerde dat je minder net wat dan aequequote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Yv toch, je kent me toch? Ik ben een hele nette jongen.
En dikte?quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
Wat Fokkers zeggen wat ze hebben qua lengte:
[ afbeelding ]
Wat Fokkers hebben qua lengte:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En van de week was je nog teleurgesteld omdat je geen dates had.
Wil je daar echt een antwoord op?quote:
Dat vind ik best knap, dat je met de broek op je knieën nog kan rennen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het viel me eigenlijk pas op toen ik met mijn broek op mijn knieën er achter aan rende natuurlijk.
Zit ik m'n hele leven al in.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.
You have your quirks, but then again we all do.quote:
Dan zou ze misschien eerder hard moeten lachen denk ik, en dat risico neem je niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het viel me eigenlijk pas op toen ik met mijn broek op mijn knieën er achter aan rende natuurlijk.
Zeg je nu dat het niet klopt dat ze leuk is??quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.
Ik weet voldoende. Ik schrijf je even in het grote boek.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Wil je daar echt een antwoord op?
Nou ja... Ik probeerde het in ieder geval voor zo ver mijn fatties dat toelaten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, dat je met de broek op je knieën nog kan rennen.
Eens. Ik date niet met elke vrouw waar ik mee afspreek.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.
Man en vrouw niet Aque, dat weet je toch.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Verstandig ben je toch ook.quote:
Nee, is het ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Was maar een gebbetje omdat lesbo.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet alsof vrouwen zoveel beter zijn toch?
vrouwen en humor hequote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Was maar een gebbetje omdat lesbo.
Ben niet bang voor zakken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet voldoende. Ik schrijf je even in het grote boek.
Aeque is netter dan mij qua foksters waar hij mee gedate heeftquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.
[..]
Ja daarom vond ik het ook een raar idee dat het leek dat jij impliceerde dat je minder net wat dan aeque
Tandenstoker, dat weet je toch?quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dikte?
Als je maar weet wat je ermee moet doen.
Nee eerder het eerste gedeelte.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het niet klopt dat ze leuk is??![]()
![]()
![]()
Wasn't mequote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats en wie nog meer dan?Doe je snel.
Fok-it kende ik al voor FOK.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een nepperd of kloon was.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:
Knabbeltjes voor de radioquote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want toen hadden ze nog geen knabbeltjes voor de tv
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.quote:
Ik weet beterquote:
Ik heb er 0 gedate?quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque is netter dan mij qua foksters waar hij mee gedate heeft
Dat denkt toch ook niemand?quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen denken dat een man en een vrouw niet normaal af kunnen spreken zonder dat het een date is. Achterhaalde gedachte.
Stiekem is dat ook zo...quote:Op zondag 7 december 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een nepperd of kloon was.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen denken dat een man en een vrouw niet normaal af kunnen spreken zonder dat het een date is. Achterhaalde gedachte.
Sorry.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar datequote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dus toch niet de eerste fokker was die je gemeet hebt.
Jij bent niet objectief.quote:
Scherpquote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar date
Ik hoef ook niet objectief te zijnquote:
Inolvi, zullen we daten?quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt nog wel de eerste fokker worden die haar date
Rare boel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Dan is dat allang van te voren uitgesproken dunkt me. En dan maakt het niet uit wat de rest ervan denkt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat denkt toch ook niemand?
Maar soms is het toch wel even handig om voor de zekerheid te checken of het geen date is.
Met jou altijd!quote:
Zo bij Aeque was het warm jezus.quote:
Oh ja, ik had je nog een drankje bij de Mac beloofd. Aankomende zondag?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met jou altijd!
[..]
Zo bij Aeque was het warm jezus.
bedtijd?quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
Tja als 2 Fokkers afspreken weet je meestal wel hoe laat het is he
smooth, verwarming hoog in de hoop dat ze zich uitkleedt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Sorry Yats.
En ja jij had nog een leren jasje aan.
Ze kreeg het warm van me, was het dan een date?quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Je merkt toch wel het verschil tussen chillen en een eerste date? Of ?
Ik heb een wijde variatie aan tijdstippen meegemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
Tja als 2 Fokkers afspreken weet je meestal wel hoe laat het is he
Lukte wel uiteindelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
smooth, verwarming hoog in de hoop dat ze zich uitkleedt.
Welterusten dus?quote:
En jij bleef aangekleed?quote:
Wijd is niet goedquote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een wijde variatie aan tijdstippen meegemaakt.
Had je de verwarming stiekem hoger gezet? Dan wel.quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kreeg het warm van me, was het dan een date?
Niet liegen...quote:
Ja, verzin maar eens iets om dat weer goed te maken. Nu moet ik mezelf straks in slaap huilenquote:
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je nog een drankje bij de Mac beloofd. Aankomende zondag?
Jawel. De mac is al een date opzich.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
Dus onze mac date gaat niet door Inolvi?
Ja.quote:
Eh,niet per se...quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Story of my lifequote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Sorry Yats.
En ja jij had nog een leren jasje aan.
Oh, dus dan is het niet vreemd als ik probeer je te zoenen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.
[..]
Jawel. De mac is al een date opzich.
[..]
Ja.
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als single man en vrouw kan je natuurlijk best meeten zonder dat het een date is, maar mij maak je niet wijs dat beiden dan niet 'stiekem' kijken of het toch wat is.
Dat weet ik niet. Wil wel even langskomen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt er hier een Fok!ker langs dan?
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.
Ik ken er wel een aantal waar ik 100% zeker nooit zou willen daten.
Dat begint al goedquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.
Ik lees selectiefquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Yvje, waarom heb jij trouwens maar 1 gedeelte van mijn quote in je ondertitel staan?
Is dat zo?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als single man en vrouw kan je natuurlijk best meeten zonder dat het een date is, maar mij maak je niet wijs dat beiden dan niet 'stiekem' kijken of het toch wat is.
Ja okay, maar in dit geval dus iemand die net nieuw is en de mensen hier nog niet lang spreekt...quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.
Ik ken er wel een aantal waar ik 100% zeker nooit zou willen daten.
De kans wordt dan wel klein dat er niet een van beiden stiekem wat interesse heeft jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit.. Ik weet nog wel 1 op 1 meets die uitdraaiden op meer..quote:
Eh, nu volg ik je even nietquote:
Ja, dan zou ik ook wel even kijken, ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja okay, maar in dit geval dus iemand die net nieuw is en de mensen hier nog niet lang spreekt...
fixedquote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in schede spotten.
Ik verwerk dingen ook selectief.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat merk ik.
Volgens mij stond er ook nog iets over dat ik je een schatje vind ofzo
Je hebt mooie ogenquote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat liefs te zeggen tegen iemand, maar ik merk duidelijk dat ik al te lang geleden is. Het lukt me al een kwartier niet om iets te zeggen dat ik als lief beschouw.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #503 Women who go into ''heat''.
We pakken de popcorn er weer bij.
Nee niet eens...quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Had je de verwarming stiekem hoger gezet? Dan wel.
Wie heb ik gedate dan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niet liegen...
[..]
Ja, verzin maar eens iets om dat weer goed te maken. Nu moet ik mezelf straks in slaap huilen
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Doorzichtig Fas.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in Enschede spotten.
You don't tell me what to do!!quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik verwerk dingen ook selectief.
Ga jij nou maar SP kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch twee ex'en op fok?quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee niet eens...
[..]
Wie heb ik gedate dan?
[..]
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.
Als het erbij wordt vermeld wel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Nou en, dat kan ook gewoon een vriendschappelijk compliment zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te versieren, Roy.
Ik ben goed in spotten. Waarschijnlijk zie ik jou eerder.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in Enschede spotten.
Het is een fijn idee dat zo iemand als jij op de wereld rondloopt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat liefs te zeggen tegen iemand, maar ik merk duidelijk dat ik al te lang geleden is. Het lukt me al een kwartier niet om iets te zeggen dat ik als lief beschouw.
1 hele leuke sowiesoquote:
Ik heb al drie fokkers gespot die mij niet zagen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben goed in spotten. Waarschijnlijk zie ik jou eerder.
Hmmm, wie zou dat zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
Je zou maar een relatie hebben met een fokker
[..]
1 hele leuke sowieso
Deze is op meerdere manieren op te vatten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is een fijn idee dat zo iemand als jij op de wereld rondloopt.
"Hee, dat is lang geleden! Je ziet er goed uit!"quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt mooie ogen als vriendschappelijk compliment?
Jij hebt ook mooie ogenquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.quote:
Gokje... jij?quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
1 hele leuke sowieso
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.
Ja, je ziet er goed uit kan ook vriendschappelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hee, dat is lang geleden! Je ziet er goed uit!"
Is toch netjes? Lief misschien niet though.
Ik ook van jou Roykequote:
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.
Jij hebt die gedachte wel altijd?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.
Nope ik zat al wel op fok toen ik hem leerde kennenquote:
Zo deed jij het ook bij mij.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
En 1 mindere.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
1 hele leuke sowieso
Waarom is dat apart? Is toch niet raar dat ik niet met die gedachte deze ontmoeting aanging? Waarom zou ik dat tijdens de ontmoeting dan alsnog wel doen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |