Ga je meteen in winterslaap.quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Is je bed wel lekker warm mits aangesloten. Mijn bed is like -20 als ik erin kruip
Uh huhquote:
Ik vond je zo liefquote:
Ik vond een waterbed zwaar irritant..quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Alles valt in duigen.quote:
Misschien vergt het enige gewenning?quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond een waterbed zwaar irritant..
Heb helaas de fax smiley niet.quote:
Geloof ik niks van.quote:
Hallo.quote:
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik toch eerst 10 kapsalons moeten eten.
Zou je best leuk staan denk ik!quote:Op zondag 7 december 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik niet.
[..]
Smakelijk alvast!
Je wat?quote:
Vindt je dat werkelijk?quote:
Ik heb een luipaard, onesies ftwquote:
Jaquote:
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maarquote:
Banaan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maar
Knuffel voor jou.quote:
Ik moet er spontaan vanquote:Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, misschien geen aardbei dan, prei of winterpeen vanwege je lente zijn dan misschien logischer, mja die heb je niet in de winkel, dus dan die aardbei variant maar
quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Thijs en de kleur geel goed samengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |