Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo veel honger de laatste dagen.![]()
Rip slank figuur
Met roomboterquote:
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt Inolvi gemeet. En ze kan nog lopen hoop ik?
Oehhh!!!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met roomboter. De echte, die je niet in de koelkast moet bewaren omdat je er dan hersens mee in kunt slaan
.
Op de bank gewoon? Nicequote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
Wat een heer!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
You dirty dogquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
sex onder de douche is ook leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.
Dat wel jaquote:
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.quote:
Eigenlijk wel. Maar misschien dat we hem dan juist gaan missen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Ik heb er heerlijke ervaringen mee gehadquote:
Ja ok ik lokte het zelf uit.quote:
Neeequote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft straw nu een ban?
Eigen schuldquote:
Ik heb niets gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Jij bent braaf yats. Hier heb je een koekje.quote:
quote:
quote:
Maar dat komt omdat jij weet hoe het er aan toe gaat met Inolvi meeten.quote:
O.quote:
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitjequote:Op zondag 7 december 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er heerlijke ervaringen mee gehad![]()
Nee, anders was ik, als de koene ridder die ik ben, verhaal gaan halen bij de schuldige(n).quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft straw nu een ban?
Waf?quote:Op zondag 7 december 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent braaf yats. Hier heb je een koekje.
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitje.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een bult op m'n kop en een gekneusd stuitje.
Byequote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, tien uur, op naar bed en m'n boek! Bye
.
Sorry, ik was in een doldwaze buiquote:
Laat me niet lachen art.quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, anders was ik, als de koene ridder die ik ben, verhaal gaan halen bij de schuldige(n).
Een bed onder de douche?quote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
He bah, seksquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoogs gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Uitgegleden en de douche mee naar beneden getrokkenquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op z'n hondjes genomen? Hoofd gestoten tegen de bedrand, beetje hard achterlangs genomen?
Sweet dreams Sammiequote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, tien uur, op naar bed en m'n boek! Bye
.
Sorry Art.quote:Op zondag 7 december 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, het ging echt over seks :'D ik moet beter opletten.
een waterbed maar dan anders.quote:
Dat is ook best leuk trouwensquote:
Waarom gebruik jij trouwens een echte foto als UI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zeker. Dolle boel met leuke usersquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ach, het is ook net de Sex SC hier, maar dan leuker.
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?quote:Op zondag 7 december 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Weinig mensen tegenwoordig meer met waterbedden volgens mij, of hier toevallig nog wel iemand?
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Dolle boel met leuke users
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?
Trusten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.
Ik ga m'n nest opzoeken. Slaap lekker allen![]()
En een pepernoot overgoten met pure chocolade voor Yvie.
Ik ga morgen een waterbed kopen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Ze hoort iets klotsen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?
Trusten brahquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Want dat moest van Inolvi?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eikelquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Waarom gebruik jij trouwens een echte foto als UI?
Verdomme, die van mijn ouders is net een jaar wegquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super mileu-onvriendelijk volgens mij.
Nee ik hou van variatie...quote:
quote:
Ga je meteen in winterslaap.quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Is je bed wel lekker warm mits aangesloten. Mijn bed is like -20 als ik erin kruip
Uh huhquote:
Ik vond je zo liefquote:
Ik vond een waterbed zwaar irritant..quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles valt in duigen.quote:
Misschien vergt het enige gewenning?quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond een waterbed zwaar irritant..
Heb helaas de fax smiley niet.quote:
Geloof ik niks van.quote:
Hallo.quote:
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik toch eerst 10 kapsalons moeten eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |