Natuurlijk!quote:
Laat jij nu als troost wat pure chocoladekruidnootjes voor mij over?quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En maar haten op mij, die Faxie. Kom ik toch weer met de goede tips he.
Wat? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn moeder?![]()
Dat zou ik wel baas vinden van aeque. #smoothlikeaeque
Vaarwel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jeuj, geïnstalleerd. Kan eindelijk m'n spelletje spelen.
doeidoei allemaal
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezienquote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En maar haten op mij, die Faxie. Kom ik toch weer met de goede tips he.
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat jij nu als troost wat pure chocoladekruidnootjes voor mij over?
Toen was het nog geen 5dec geweest. Wel opletten!quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezien
Nee doelde op inolviquote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je Inolv en haar moeder tegelijk hosselt..
Daar heb ik niks aan natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.
ik ook niet hoor Fax.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezien
Ik wilde een grap met de kleur paars makenquote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.
En een puntige lans?quote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde een grap met de kleur paars maken
ohwja, dat is dan wel weer slim!quote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook niet iedere vrouw hier inpalmen. Maak ik alleen maar vijanden mee.
quote:
Whut?quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je Inolv en haar moeder tegelijk hosselt..
Half uurtje geleden weggereden.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of Inolvi onder de douche staat of al naar huis is?
*BOOT*quote:Op zondag 7 december 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faxie, ga eens van Thijs z'n account, vlegel!
Allemaal.quote:
Oeh, mag ik ook?quote:
Een hoop, maar ik schijnbaar ook.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*BOOT*
Zo, ben ik weer. Wat heb ik gemist?
...
Well fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |