Ik ga morgen een waterbed kopen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Ze hoort iets klotsen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kom je daar opeens op?
Trusten brahquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.
Ik ga m'n nest opzoeken. Slaap lekker allen![]()
En een pepernoot overgoten met pure chocolade voor Yvie.
Want dat moest van Inolvi?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal. Ik vind Fascination niet zo leuk.
Ik ga m'n nest opzoeken. Slaap lekker allen![]()
En een pepernoot overgoten met pure chocolade voor Yvie.
Eikelquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Waarom gebruik jij trouwens een echte foto als UI?
Verdomme, die van mijn ouders is net een jaar wegquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moppert zei waterbed, toen dacht ik dat staat ook nog op mijn to do lijstje, maar ik kan niemand meer met waterbed bedenken terwijl dat echt wel een hype was. Vandaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super mileu-onvriendelijk volgens mij.
Nee ik hou van variatie...quote:
quote:
Ga je meteen in winterslaap.quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Is je bed wel lekker warm mits aangesloten. Mijn bed is like -20 als ik erin kruip
Uh huhquote:
Ik vond je zo liefquote:
Ik vond een waterbed zwaar irritant..quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles valt in duigen.quote:
Misschien vergt het enige gewenning?quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond een waterbed zwaar irritant..
Heb helaas de fax smiley niet.quote:
Geloof ik niks van.quote:
Hallo.quote:
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik toch eerst 10 kapsalons moeten eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |