Je had mij.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig! Alleen het eten duurde een beetje lang maar goed, kunt niet alles hebben he.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar klaag ik over?
[..]
Vind ik jou eng?
[..]
Ok: "ik heb nog wel een lekker worstje" [ afbeelding ]
Jawelquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij die niet hebt gezien
Werd je onderworpen aan een verhoor?quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig! Alleen het eten duurde een beetje lang maar goed, kunt niet alles hebben he.
Sorry.quote:
Volgens mij was het elke keer donker.quote:
Faxiemodus uitzetten.quote:
Huh, hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werd je onderworpen aan een verhoor?
quote:
Smooth...quote:
Ok ok, maar ik heb me irl toch netjes gedragen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Faxiemodus uitzetten.
[..]
Huh, hoezo?
Heull niet! plus ik kan best goed zienquote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef aeque het volgende:
Volgens mij was het elke keer donker.
Wait whut.
Wil je hem ook zien?quote:
wil je zijn worstje ook?quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Omvang, lengte, uithoudingsvermogen.
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zienquote:
Oh, je at niet bij zijn moeder?quote:
Nou.quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok ok, maar ik heb me irl toch netjes gedragen?
quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zien
Ik woon al jaren niet meer thuis.quote:
quote:
Die aeque tochquote:
quote:
Weet niet wat je onder net verstaat natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dan nu de gouden vraag. Netter dan yats?
Wil je hem ook zien ja?quote:
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dan nu de gouden vraag. Netter dan yats?
Ik wil best je worstje zien hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik heb genoeg aan de mijne. Alleen niet zoals jou een vrijwilligster die hem wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |