Goede vraag wel. Aeque kennende vast wel. Hij is immers een nette jongen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dan nu de gouden vraag. Netter dan yats?
Geen leven hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met 2048.
Wat is jouw geheim?
lol, en jij bent dat niet?quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Aeque kennende vast wel. Hij is immers een nette jongen.
Officieel drie.quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?
Serieus als in meeten? Of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe user en nu al met twee users gemeet? Of is dit allemaal niet serieus?
Whut?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik wil best je worstje zien hoor.
Eventueel vergeljken met dat wat ik weet van die van aeque.
En desgewenst een cijfer er aan verbinden
Waarom?quote:
Tja fas,waarom wil jij mij nooit meeten eigenlijk?quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan live meetsquote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik wil best je worstje zien hoor.
Eventueel vergelijken met dat wat ik weet van die van aeque.
En desgewenst een cijfer er aan verbinden
Ik heb Fas wel gemeetquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Tja fas,waarom wil jij mij nooit meeten eigenlijk?
[..]
Ik doe alleen aan live meets
Mwah, ik ben meer van de leverworst. Maar ik heb mindere gezien.quote:
Hmm, dat is inderdaad wat ik al doe. Al denk ik vaak niet na en zit ik hersenloos op beneden en rechts te drukkenquote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen leven hebben
En zorgen dat je de hoogste getallen in een van de hoeken verzamelt.
Als je linksboven kiest moet je nooit naar onderen swipen, en alleen naar rechts als je bovenste rij vol is en niet kan schuiven. Komt ook een beetje geluk bij kijken.
Het was geen date.quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
wat we willen weten is of er gezoend is natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Volgende week tijdens de meet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Fas wel gemeet
Wie wil me aanraken?
Maar deze is speciaal.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben meer van de leverworst. Maar ik heb mindere gezien.
Ohquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was geen date.
[..]
Waarom niet?
Niet?quote:
Yv toch, je kent me toch? Ik ben een hele nette jongen.quote:
Netjes, beschaafd, en eerlijk. Dat is yats.quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Yv toch, je kent me toch? Ik ben een hele nette jongen.
Zit sowieso weer in m'n mannenhaatfase he.quote:
Viel het zo op?quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet?Vandaar dat je snel wegliep toen ik het probeerde.
Ja dat is funestquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad wat ik al doe. Al denk ik vaak niet na en zit ik hersenloos op beneden en rechts te drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |