En dikte?quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
Wat Fokkers zeggen wat ze hebben qua lengte:
[ afbeelding ]
Wat Fokkers hebben qua lengte:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En van de week was je nog teleurgesteld omdat je geen dates had.
Wil je daar echt een antwoord op?quote:
Dat vind ik best knap, dat je met de broek op je knieën nog kan rennen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het viel me eigenlijk pas op toen ik met mijn broek op mijn knieën er achter aan rende natuurlijk.
Zit ik m'n hele leven al in.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zit sowieso weer in m'n mannenhaatfase he.
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.
You have your quirks, but then again we all do.quote:
Dan zou ze misschien eerder hard moeten lachen denk ik, en dat risico neem je niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het viel me eigenlijk pas op toen ik met mijn broek op mijn knieën er achter aan rende natuurlijk.
Zeg je nu dat het niet klopt dat ze leuk is??quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.
Ik weet voldoende. Ik schrijf je even in het grote boek.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Wil je daar echt een antwoord op?
Nou ja... Ik probeerde het in ieder geval voor zo ver mijn fatties dat toelaten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, dat je met de broek op je knieën nog kan rennen.
Eens. Ik date niet met elke vrouw waar ik mee afspreek.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar dan nog is het ook niet zo'n raar idee dat mensen gewoon normaal kunnen afspreken.
Man en vrouw niet Aque, dat weet je toch.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Verstandig ben je toch ook.quote:
Nee, is het ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Was maar een gebbetje omdat lesbo.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet alsof vrouwen zoveel beter zijn toch?
vrouwen en humor hequote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Was maar een gebbetje omdat lesbo.
Ben niet bang voor zakken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet voldoende. Ik schrijf je even in het grote boek.
Aeque is netter dan mij qua foksters waar hij mee gedate heeftquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen toch, jij bent leuk, zij is leuk. zo'n raar idee is het niet.
[..]
Ja daarom vond ik het ook een raar idee dat het leek dat jij impliceerde dat je minder net wat dan aeque
Tandenstoker, dat weet je toch?quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dikte?
Als je maar weet wat je ermee moet doen.
Nee eerder het eerste gedeelte.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het niet klopt dat ze leuk is??![]()
![]()
![]()
Wasn't mequote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats en wie nog meer dan?Doe je snel.
Fok-it kende ik al voor FOK.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een nepperd of kloon was.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:
Knabbeltjes voor de radioquote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want toen hadden ze nog geen knabbeltjes voor de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |