Nee, aan het begin van de discussie zei ik dat je best kunt afspreken zonder dat het een date is.quote:
Dan nog.quote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aan het begin van de discussie zei ik dat je best kunt afspreken zonder dat het een date is.
Even mezelf uitsluiten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die ik niet mag en die posten hier niet. Wees gerust
quote:
Ik kan nog even.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken ik 1 van de 2 goed?quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft me een cadeautje gestuurd van mijn Amazon wishlist. Alleen staan er bij mij 6 adressen, omdat ik ook aan mensen gestuurd heb.
Hopelijk heeft die dan wel het goede adres gekozen.
Nouja, anders heeft Loka of Fera een cadeautje in de bus volgende week
Hoezo dat nou weerquote:
Wel tofquote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft me een cadeautje gestuurd van mijn Amazon wishlist. Alleen staan er bij mij 6 adressen, omdat ik ook aan mensen gestuurd heb.
Ah ok, dat dacht ik al. Voorspelbaarquote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, schrik me dood.
[..]
Correct.
Of jij of Rokje, jaquote:
Ik zit heel dicht op het scherm (geen bril op) en ineens een felrode UI waar beweging inzit die verschijnt.quote:[..]
Hoezo dat nou weer
Wat is dit precies dan? Ik las eerder iets over /co/ of?quote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gevelerziteert.quote:
Had net onderweg naar huis heel veel zin in een wit wijntje, maar toch de fles maar dichtgelaten. Glaasje dubbelfris maar op en zo naar bed denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel, en proost, neem er nog maar 1 van mij.
Ik noem geen naam en omschrijf het netjes toch?quote:
Ja, /co/ Secret Santa.quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dit precies dan? Ik las eerder iets over /co/ of?
Wiens naam?quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
Het is dat sherlock niet werkt. Anders had ik diens naam nu even 5 keer gepost. Zo ben ik.
Oh wijn heb ik nog genoeg staan voor je. Weer eens teveel ingeslagen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had net onderweg naar huis heel veel zin in een wit wijntje, maar toch de fles maar dichtgelaten. Glaasje dubbelfris maar op en zo naar bed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |