SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danke schonnn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik twijfel. Welke vd twee neem je.
Kan. Zou ik zelf nooit doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.
En ik heb ook die blazer die ik net liet zien gebroken wit <3
Zou ik deze hijab proof kunnen maken? Ja toch gwn met blazer erover en truitje eronder.
http://www.hm.com/nl/prod(...)41-C#article=29541-C
Dus voor mannen is het niet vies? He?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
Friese accent is echt het vieste bij chicks. Na het Brabants.
Bij mannen boeit het me toch niet nerdjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan. Zou ik zelf nooit doen.
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
En Limburgs?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij mannen boeit het me toch niet nerdje
Het gaat me om chicks
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Danke schonnn.Wanne mooie schoenendoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink ook.quote:
WATTTT. heb jij die gekocht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Beetje plagen mag wel, jatoch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
Haat jij?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
WATTTT. heb jij die gekocht.
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haat jij?
Ja, ik heb altijd een paar sneakers voor even naar de super of dorp. Maar deze vind ik best tof. Ik zie mezelf ze ook wel zo dragen.
Ik wilde laatst ook halen, maar toch maar niet gedaan omdat idd die voorkant van dunne stof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Mag wel, moet niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje plagen mag wel, jatoch?
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
Na-aper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je ze gehaald?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.
Ik heb ze met korting gekocht, maar alsnog.
Kaishi run heeft wel dikkere stof bij de voorkant toch?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen maar deze genomen...Ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt liegeeeen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na-aper.
Ik ben een trendsetter blijkbaar
Ben je al klaar met BB?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Oh zo. Oh nee da's niet mijn cup of tea. hhh
Strakke broek, voeten naaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens gisteren bij Ici een mascara van Dior gekocht want 20% off.
[..]
Echt liegeeeen.
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daarquote:
...Jij zag niet dat het blauw was?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.
Die kk bitch bij de ici paris had mij laatst blauwe mascara van dior gegeven.Kwam er na een maand achter.
Gelukkig zijn die dior masacara's in murica veeel goedkoper. Daar een gekocht.
Tommy Hilfiger, Stylo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daar
Leek ff op jou na snelle blik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Nee, had hem nog niet gebruikt. Wou eerst mijn andere mascara opmaken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
...Jij zag niet dat het blauw was?
Ik had iets nieuws nodig
Behehequote:
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
LIEG NIET.quote:
Imagine...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
mrstylolbroekquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
Je bent hier echt al heel lang mee bezig ( weken) kifache?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Oke. Cheesecake maken. En pizza. Aju.
#ZoGeenZin
#AlDieBabyshowersVoorAnderen
Wanneer het jou overkomt, dan komen wij jou ook pizza brengenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxoquote:
#tembelquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Was een persiflagequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
The wire>>>quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxo
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Wel modern.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?
neyse.
Wel met sokken he? Anders bel ik de harampolitiequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
Ik vind deze shoes zo lelijk dat ik ze leuk vind.
http://nl.boohoo.com/clothing/newin/azz23758
4 seizoenen volgehouden. Was echt leuk, maar was daarna wel steeds hetefde.quote:
Nee met toecleavage #durfedgytezijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel met sokken he? Anders bel ik de harampolitie
Ik ook. zeer eentonig jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 seizoenen volgehouden. Was echt leuk, maar was daarna wel steeds hetefde.
Ja ik haakte ook af na de relatie met die Mexicaanse politicusquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga 1 keer naar Nike-outlet. Dan kom je met meerdere terugquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat een stuk makkelijker met 30 en 50% korting though.
Omg jullie lezen ook nooit wat ik hier neerkalk he.quote:
Omg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef Che_ het volgende:
Biologische shampoo en douchegel besteld.
#makeuppraat
Stimo heeft slechte invloed op jouquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef Che_ het volgende:
Biologische shampoo en douchegel besteld.
#makeuppraat
Ja ik heb die onzin maar gehaald wat stimo laatst zei. Herbal essence-achtige shit.quote:
Ik wou zoooooo graag converse de well worn versie halen maar alle maten waren er BEHALVE DE MIJNE.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
Thaaaaanks borte
http://www.menatwork.nl/n(...)v1=Schoenen&start=69
<3
Ik had die dingen ook gecheckt die jij had gepost, maar wat zij postte lijkt me beter voor je haar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stimo heeft slechte invloed op jou
uitverkocht in mijn maat. had ik al gezienquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
omggggggggg ik vind deze echt leukkkkkkkk
normaal houd ik niet van nike
http://www.menatwork.nl/n(...)fv1=Schoenen&start=1
Ik wou die dus ook, maar die was uitverkocht in mijn maat. like said, alle wijven in nl hebben maat 39 of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
Leuk op een hardcore feestjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
Lijkt beetje clownschoenen van zijkantquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)Bwell%2Bworn&start=2
Als jullie deze ergens tegenkomen in maat 39, please tip mij.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
dit
is
precies
wat
ik
al
heel
lang
zoek
o
my
goood
ies
http://www.menatwork.nl/n(...)8_color=000#start=36
Ga weg, hippie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt beetje clownschoenen van zijkant
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of noquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)Bwell%2Bworn&start=2
Als jullie deze ergens tegenkomen in maat 39, please tip mij.
Neeeeee. Is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of no
Dat is niet alternatief (lees hipster) genoegquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of no
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet alternatief (lees hipster) genoeg
My freund.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ja wel, eerlijkheid is te mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ga ze googlen. Kijk op zalando, daar is ook korting.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Ik wil die vans zo graag.. maar 75 eurie voor zulke slip ons
ik twijfel
Leugens zijn juist te mainstream.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Eerlijkheid is juist geen mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Hhhhhhhhh WILL DOquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga ze googlen. Kijk op zalando, daar is ook korting.
En voortaan lees al mijn posts aandachtig. Woord voor woord. Zin voor zin.
KEE.
Ja, dat was jaren het geval. Toen werd eerlijkheid populair onder de hipsters, maar de die-hard hipsters vonden dat weer te hipster worden waardoor leugens weer hipster werden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Leugens zijn juist te mainstream.
Mwah ik vind het wel duidelijk dat het geen nikes zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhh WILL DO
check deze dacht even dat het nikies waren totdat ik die cheap prijs zag
http://www.zalando.nl/eve(...)t-ev411s008-q11.html
Ga je haren wassen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat was jaren het geval. Toen werd eerlijkheid populair onder de hipsters, maar de die-hard hipsters vonden dat weer te hipster worden waardoor leugens weer hipster werden.
quote:
Ik heb een 10 euro kortingsbon voor zalando. Maar ik zou voor degene gaan die je eeecht het leukst vindt. Zo heeel veel verschil zit er niet tussen ze qua prijs.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
Deze zijn ook leuk.
Nu ben ik echt op een missie voor shoes..
zwarte vans of allstars MOET ik hebben.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415b02m-q11.html
inderdaad, ze zijn nog lelijkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)34_color=000#start=4
Deze heeft mijn zusje gehaald. Ze zijn niet zo lelijk als dat ze lijken.
Heb je ze gezien irl?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, ze zijn nog lelijker
Heeft ze ook een nickelson jas?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)34_color=000#start=4
Deze heeft mijn zusje gehaald. Ze zijn niet zo lelijk als dat ze lijken.
Haal je allstars daar dan! Daar heb je ook die worn in shitquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb een 10 euro kortingsbon voor zalando. Maar ik zou voor degene gaan die je eeecht het leukst vindt. Zo heeel veel verschil zit er niet tussen ze qua prijs.
Ja, toen ze die bestelde dacht ik 'seriously?', maar toen ik ze net zag dacht ik 'mwah, valt wel mee'. Zou ze alsnog zelf niet kopen maar niet dat ik denk iewh zoals eerst haha.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, maar vind die glimmende dingen en het geheel gewoon niet zo mooi
Niet die ik wil. Maar tell me welke je gaat kopen, dan paas ik je een van die bonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Haal je allstars daar dan! Daar heb je ook die worn in shit
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, toen ze die bestelde dacht ik 'seriously?', maar toen ik ze net zag dacht ik 'mwah, valt wel mee'. Zou ze alsnog zelf niet kopen maar niet dat ik denk iewh zoals eerst haha.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
Heb pyjama onder mijn spijkerbroek en twee t-shirts onder mijn trui. Wens me succes
Anders zou je hem doen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]haha, nou dat scheelt dan weer.
Een jongen uit mn klas heeft ook zulke glimmende schoenen, best jammer.
Maar hij draagt ook altijd van die merkshirts enzo, ik zit nog in dubio.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
In bed doet hij ze vast uit, zou je er niet door laten tegenhouden.
Ook die gaan vast uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hij draagt ook altijd van die merkshirts enzo, ik zit nog in dubio.
Oh chill.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet die ik wil. Maar tell me welke je gaat kopen, dan paas ik je een van die bonnen.
Ooh btw, heb je die all stars monochroom gezien? Ook sexy.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook die gaan vast uit.
Waarom zo'n haat tegen merk he?
Crip wat zijn deze botenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh chill.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415a03g-802.html
deze denk ik. vind ze echt sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy en ik wilde sws leer das makkelijk te onderhouden
nee ff kijke o:
Hmmkey.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Dan denk ik: Ja heb je zoveel geld ga je dat allemaal uitgeven aan veel te dure shirtjes waarvan het merk zo groot erop staat. WRM. Ik ben altijd bescheiden gebleven wat dat betreft.
Vraag me af hoe hij eruit ziet zonder schoenen en kleren ja.
Ik had ook een paar verschillende cruyff, maar dan liever Boss. Zien ongeveer zelfde er uit maar mooier en betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh daar lijken die cruyf schoenen op.
Doe normaal man... hahahah dat kan echt niet en duurt maar 5 minquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?
neyse.
wat heb je in huis ervoor?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pfff ik twijfel. Wel of niet chocoladefondue'en nu.
Weetje wat pas 7shuma is, dat jij botteli's(of hoe je dat ook schrijft) hebt gehad ya akhi.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip wat zijn deze boten
7shuma ya ukhti
Jouw haarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ik heb die onzin maar gehaald wat stimo laatst zei. Herbal essence-achtige shit.
Als ik opsta nu heb ik elvis presley kapsel, maar dan gekruld
Slagroom, chocolade en banaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb je in huis ervoor?
Als je icecream hebt kun je bananensplit makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slagroom, chocolade en banaan.
Ook duurder neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had ook een paar verschillende cruyff, maar dan liever Boss. Zien ongeveer zelfde er uit maar mooier en betere kwaliteit.
Weinig variatie, aardbei zou lekker zijn ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slagroom, chocolade en banaan.
Jij vraagt dat serieus hier?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pfff ik twijfel. Wel of niet chocoladefondue'en nu.
Okee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe normaal man... hahahah dat kan echt niet en duurt maar 5 min
Mwah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh chill.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415a03g-802.html
deze denk ik. vind ze echt sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy en ik wilde sws leer das makkelijk te onderhouden
nee ff kijke o:
Je kende het dus niet. Wordt verworpenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat pas 7shuma is, dat jij botteli's(of hoe je dat ook schrijft) hebt gehad ya akhi.
Toooo much black men.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah.
Check hoe sexy deze zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb ook ander fruit, maar vind ik niet lekker met chocolade.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Weinig variatie, aardbei zou lekker zijn ook
Moet strakke bonita blijvenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij vraagt dat serieus hier?
Ehm ja. En foto's.
Huh wie was die gast en waarom care'de jij daarom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
FUCK ME IK BEN DE FRAMBOZEN VERGETEN. DAT KOMT DOOR DIE SUKKEL DIE MIJ ECHT HEEL RAAR AANKEEK ID SUPER. VOELDE ME ZO ONGEMAKKELIJK DAT IK METEEN MAAR NAAR KASSA GING.
Zelfs toen ik later terugging om kandijkoeken te halen.
Ik weet hoe die buitenlander boys shoes uitzienquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kende het dus niet. Wordt verworpen
Je vergeet nog een cameraquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je icecream hebt kun je bananensplit maken
Geen idee. Vorige x keek ie ook zo eng nr me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh wie was die gast en waarom care'de jij daarom?
Gebruik een ander soort fruit. Of chocolade.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet hoe die buitenlander boys shoes uitzien
Stimo, je moet echt minder een fuck gaan geven om mensen. Gewoon een bitchface opzetten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. Vorige x keek ie ook zo eng nr me.
Maar nu niet meer. Ik stond bij de babyvoeding. Dat was n hint.
ja dit soort crap, die jongen uit mn klas draagt ze ook terwijl die gwn nederlander is, waz met hem danquote:
Dushi ik zie mensen normaliter niet. Ik negeer iedereen. Maar deze mongool is eng. Srsly.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stimo, je moet echt minder een fuck gaan geven om mensen. Gewoon een bitchface opzetten.
Ik kan dat echt goed. Als ik jou lengte had gehad waren mensen zelfs weggerend van mij. Ik weet het zeker.
Valt nog mee dan. Gollanders dragen bergschoenen naar bruiloftenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit soort crap, die jongen uit mn klas draagt ze ook terwijl die gwn nederlander is, waz met hem dan
Swsquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens stimo, na al die babyshower praat verwacht ik morgen een foto van al het eten.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Gollanders dragen bergschoenen naar bruiloften
Jaaa, 10 euro voor besteding vanaf 50 euro.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ey borte was dat een kortingscode die jij had ofwat
jaaaquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, 10 euro voor besteding vanaf 50 euro.Wil je?
Dan gewoon klappen de volgende keer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dushi ik zie mensen normaliter niet. Ik negeer iedereen. Maar deze mongool is eng. Srsly.
Ik zier er niet heel vriendelijk uit yani. Word vaak gezien als n bitch.
Symbolisch toch, "ja nu je getrouwd bent gaat het alleen nog maar bergafwaarts, hihaho"quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
lompe mensen zijn datr :")quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Symbolisch toch, "ja nu je getrouwd bent gaat het alleen nog maar bergafwaarts, hihaho"
Hij was lang en groot. Nee had babyvoeding gehaald. Hint was duidelijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan gewoon klappen de volgende keer.
Die kreeg ik ook ja, voelde me speciaal en nu zie ik ditquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, 10 euro voor besteding vanaf 50 euro.Wil je?
We hebben je gemist.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Ik dacht weer even lekker te kunnen gaan trainen, maar doen kwam ik erachter dat het zaterdag is.
Ik kreeg er vier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook ja, voelde me speciaal en nu zie ik dit
Ik train elke dag mijn spieren, mijn buikspieren. Hier op FOK!.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Ik dacht weer even lekker te kunnen gaan trainen, maar doen kwam ik erachter dat het zaterdag is.
Ga je ooit meer delen over je bfriend?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij was lang en groot. Nee had babyvoeding gehaald. Hint was duidelijk![]()
Sws kijk k naar niemand als ik bezet ben. Was iedereen maar als ik.
Zinsopbouw 7/10quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Symbolisch toch, "ja nu je getrouwd bent gaat het alleen nog maar bergafwaarts, hihaho"
Dependsquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga je ooit meer delen over je bfriend?
You're welcome.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
thankssssssss borte ik kom nu uit op 53 euro voor die allstars die eerst 80 euro kostte.
Ik ga ze bestellenn
Hmm onder de 8 kan ik niet tevreden zijn over mn geleverde producten #streberquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zinsopbouw 7/10
Uitwerking 7,6/10
Overall 7,3/10
Nereli, hoe oud, lengte, hoe heb je hem ontmoet, wanneer ga je trouwen, hoelang ga je met hem...anlattt.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
Krijg net brief van duo dat mijn studiefinanciering waarschijnlijk wordt stopgezet.
..
Niks gebeurd dus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, was best zielig man.
Gisteren dus uit eten geweest met paar vrienden bij sumo(). Zaten schuin tegenover ons twee Marokkaanse meiden, waarvan eentje best wel mollig. Voor de rest niks aan de hand, alles gezellig, goed eten ook. Af en toe had ik met die ene vriendin oogcontact, zij glimlachte terug (niet die chubby maar andere).
Na paar rondes hadden we trek in sigaretje, dus ik als eerste naar buiten. Zie ik bij de ingang dus die chubby meid staan en een jongen (echt standaard outfit, Champion joggingbroek, vestje, opskeer etc.)
Op dat moment was die jongen met een hele rant bezig tegen haar..."ja je bent een ke7ba, met alles erop en eraan..n3al taboun yemek"...enz enz. Was echt awkward, zij stond maar daar en zei niks terug, hij ging helemaal los.![]()
![]()
Eindstand, binnen was de sfeer helemaal omgeslagen bij die twee. Die bolle was op een gegeven moment hele tijd met haar mobiel aan het appen en haar vriendin zat een betje verveeld voor zich te staren.
ok dat was het
Waarom ga je dan? Moet het?quote:
Jij drink toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
gatverdamme wijn is echt het meest walgelijke op bier na.
+quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nereli, hoe oud, lengte, hoe heb je hem ontmoet, wanneer ga je trouwen, hoelang ga je met hem...anlattt.
Alle items apart bestellen onder een apart account en email.quote:
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfersquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm onder de 8 kan ik niet tevreden zijn over mn geleverde producten #streber
Kizim wat is een buitenvrouw?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik word sowieso haar buitenvrouw.
Langer dan ik. Nog niet trouwen, bijna 1.5 jaar. Zo is t genoegquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nereli, hoe oud, lengte, hoe heb je hem ontmoet, wanneer ga je trouwen, hoelang ga je met hem...anlattt.
Hmm, ik ben meer fan van fruitcheesecake dus ik zou naturel houden en morgen een vruchtencoulis maken en erop doen tijdens het serverne.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen fruit.. wel pure choco. Wat raadt men mij aan?
1.5 jaar al ja?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Langer dan ik. Nog niet trouwen, bijna 1.5 jaar. Zo is t genoeg
dude wat kom je aan mn privequote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfers
Dat zei je hier in het topic toch dat je onder de 8 (of 7) wil herkansen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude wat kom je aan mn prive
Viezerik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Dan denk ik: Ja heb je zoveel geld ga je dat allemaal uitgeven aan veel te dure shirtjes waarvan het merk zo groot erop staat. WRM. Ik ben altijd bescheiden gebleven wat dat betreft.
Vraag me af hoe hij eruit ziet zonder schoenen en kleren ja.
ohja dat is waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zei je hier in het topic toch dat je onder de 8 (of 7) wil herkansen.
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.quote:
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar doe je gelijk zo. Ik dacht dat wij een band hadden. Heb je BoB nooit gekeken..
Dankzij haar hoopte ik na een tijdje juist op lagere cijfers :c, iig lager dan die van haar om fittie te voorkomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfers
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Door toe te voegen op Facebookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Ik wil alleen jou bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
noem je mij mooi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.
quote:
weer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
sicke nasmaak hmmquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
Ja, eerst laten smelten op je tong daarna de caramel en zout doorbijten omg explosie, orgasme, alles.quote:
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
Welke?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ben tevreden met mijn snoepjes
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.quote:
Ik vertrouw je tog niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
SHIT zeg, straks allemaal koppels hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Oh?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
Aynen mindfuck steeds.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb ook haribo kersen en tikkels.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Zijn we een kwartet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Hallo, dit klopt niet. Deuce en Crip en KB en Jan.
In jullie hokjes blijven svppp
Maak ik nog kans ja?quote:
Sence kimquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Wrm doen we niet: Kb en Crip en Deuce en Jan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
Jammer voor die vriend natuurlijk! Haha ja tog?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een stille hint.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Op het werk vandaag een leuke meid gezien. Klein, bril, gewoon cute. Maar ze heeft meerdere keren gemeld dat ze een vriend heeft.
Oh well.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
doe mai die maaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weenieclever cookies of cookie dough.
ga je nog een enquête houden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de analyse. Ik ga de onderzoeksresultaten ergens medio 2015 publiceren.
neej ik wil ijscuypjequote:
Jullie, de vrouwen hier,kunnen beter iets anders verdunnen HAHAHAJAJA SNAPJE HAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Borte kan ik nutella gebruiken voor topping?
Heb alleen water en zure room om te verdunnen
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was een stille hint.
Wat voor werk doe je?
[..]Im in bby.
Ja, doe anders warm maken en/of mixen met cheesecake.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Borte kan ik nutella gebruiken voor topping?
Heb alleen water en zure room om te verdunnen
Nog steeds niet gegeten daar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je nog een enquête houden?
[..]
neej ik wil ijscuypje
http://www.ijscuypje.nl/quote:
ohquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
whutt die clever cookies hebben wij hier helemaal niet.
Oke ik ga over 5 weken halen daar als ik me herinnerquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.ijscuypje.nl/
kijk dan, krijg er spontaan trek van
Wat is ijscuypje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte IJscuypje heeft ook een special caramel met zeezout.
Dit klinkt haram doch opwindendquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Zout in ijsquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte IJscuypje heeft ook een special caramel met zeezout.
Stille hint? Vrij duidelijk vind ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was een stille hint.
Wat voor werk doe je?
Het heet nu stamppotje, voor je lekkere winterstamppotquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke ik ga over 5 weken halen daar als ik me herinner
Helemaal geen ijs in winter? Hoe is de stamppot en kan je ook zonder vlees kiezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het heet nu stamppotje, voor je lekkere winterstamppot!
Is niet lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
whutt die clever cookies hebben wij hier helemaal niet.
Ik wil Jan z'n baard wel eens voelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://stamppotje.nl/quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Helemaal geen ijs in winter? Hoe is de stamppot en kan je ook zonder vlees kiezen.
pls het is gewoon chocoladeijs en vanille en koekquote:
Ik ben gewoon forever alone.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Hallo, dit klopt niet. Deuce en Crip en KB en Jan.
In jullie hokjes blijven svppp
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil Jan z'n baard wel eens voelen.
Hoe weet jij dat Jan een baard heeft en dat ik mooi ben? Ik vind je maar een eng mannetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jullie op TC gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Jan een baard heeft en dat ik mooi ben? Ik vind je maar een eng mannetje..
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoordenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent djahil dat je dit niet kunt waarderen.
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ik twijfel. Ik denk er over na.
Net 250 lauw water, tatli kasigi suiker en droge gist gemengd. Dat effect
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Of niet dan. Zeg ze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yaneequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Heheh zeg eens watquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yanee
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Echt zo mooiiiiiiii.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.![]()
Maak anders die cheesecake morgen, hoe laat is je shower?
Ik heb ook stiekem gelurkt. Heb jullie allemaal gezienquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.
[..]
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.
Meer hoef je niet te weten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Mathemaat het volgende:
Wat is TC?
Ik ken alleen Turkiye Cumhuriyeti.
Still not working bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Af en toe oermens tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.
Stimo, post eens af en toe wat van je creaties.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
Eh nachtwinkels.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
SOWIESO.
Wat is het nut van het wonen in de randstad als je om 21:30 niet eens een supermarkt meer binnenkomt.
Kan wel maar geen swirl meer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |