1.5 jaar al ja?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Langer dan ik. Nog niet trouwen, bijna 1.5 jaar. Zo is t genoeg
dude wat kom je aan mn privequote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfers
Dat zei je hier in het topic toch dat je onder de 8 (of 7) wil herkansen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude wat kom je aan mn prive
Viezerik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Dan denk ik: Ja heb je zoveel geld ga je dat allemaal uitgeven aan veel te dure shirtjes waarvan het merk zo groot erop staat. WRM. Ik ben altijd bescheiden gebleven wat dat betreft.
Vraag me af hoe hij eruit ziet zonder schoenen en kleren ja.
ohja dat is waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zei je hier in het topic toch dat je onder de 8 (of 7) wil herkansen.
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.quote:
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar doe je gelijk zo. Ik dacht dat wij een band hadden. Heb je BoB nooit gekeken..
Dankzij haar hoopte ik na een tijdje juist op lagere cijfers :c, iig lager dan die van haar om fittie te voorkomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfers
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Door toe te voegen op Facebookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Ik wil alleen jou bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
noem je mij mooi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.
quote:
weer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
sicke nasmaak hmmquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |