Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar doe je gelijk zo. Ik dacht dat wij een band hadden. Heb je BoB nooit gekeken..
Dankzij haar hoopte ik na een tijdje juist op lagere cijfers :c, iig lager dan die van haar om fittie te voorkomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je past wel bij KB ja. Die is ook zo'n artiest met cijfers
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Door toe te voegen op Facebookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft niet zulke foto's als jij hebt in je fotoboek, helaas helaas.
Ik durf hem ook niet toe te voegen op feestboek.Hoe pak je zoiets aan?
Ik wil alleen jou bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
noem je mij mooi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet? Alsof een man gaat klagen als een mooie vrouw hem toevoegt op facebook.
quote:
weer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
sicke nasmaak hmmquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb tonyyyy karamel en zeezouttt. ik hou zoveel van deze choco he.
Ja, eerst laten smelten op je tong daarna de caramel en zout doorbijten omg explosie, orgasme, alles.quote:
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
Welke?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ben tevreden met mijn snoepjes
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.quote:
Ik vertrouw je tog niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
SHIT zeg, straks allemaal koppels hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Oh?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
Aynen mindfuck steeds.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb ook haribo kersen en tikkels.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Zijn we een kwartet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Hallo, dit klopt niet. Deuce en Crip en KB en Jan.
In jullie hokjes blijven svppp
Maak ik nog kans ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |