Ja, eerst laten smelten op je tong daarna de caramel en zout doorbijten omg explosie, orgasme, alles.quote:
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie jou als concurrentie wanneer het om stimo gaat.
Welke?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ben tevreden met mijn snoepjes
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.quote:
Ik vertrouw je tog niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
SHIT zeg, straks allemaal koppels hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Oh?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik concurrent? Nee man, ik ben allang friendzoned.
Aynen mindfuck steeds.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb ook haribo kersen en tikkels.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je eruit ziet. Ik ga je zelfvertrouwen niet nog verder opkrikken, je bent al arrogant genoeg.
Zijn we een kwartet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Hallo, dit klopt niet. Deuce en Crip en KB en Jan.
In jullie hokjes blijven svppp
Maak ik nog kans ja?quote:
Sence kimquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Wrm doen we niet: Kb en Crip en Deuce en Jan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
Jammer voor die vriend natuurlijk! Haha ja tog?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een stille hint.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Op het werk vandaag een leuke meid gezien. Klein, bril, gewoon cute. Maar ze heeft meerdere keren gemeld dat ze een vriend heeft.
Oh well.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Wrm doen we niet: Kb en Crip en Deuce en Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |