Sence kimquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet kunnen uitvogelen wie de nazli is in het verhaal.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Wrm doen we niet: Kb en Crip en Deuce en Jan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
Jammer voor die vriend natuurlijk! Haha ja tog?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een stille hint.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Op het werk vandaag een leuke meid gezien. Klein, bril, gewoon cute. Maar ze heeft meerdere keren gemeld dat ze een vriend heeft.
Oh well.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
doe mai die maaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weenieclever cookies of cookie dough.
ga je nog een enquête houden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de analyse. Ik ga de onderzoeksresultaten ergens medio 2015 publiceren.
neej ik wil ijscuypjequote:
Jullie, de vrouwen hier,kunnen beter iets anders verdunnen HAHAHAJAJA SNAPJE HAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Borte kan ik nutella gebruiken voor topping?
Heb alleen water en zure room om te verdunnen
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was een stille hint.
Wat voor werk doe je?
[..]Im in bby.
Ja, doe anders warm maken en/of mixen met cheesecake.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Borte kan ik nutella gebruiken voor topping?
Heb alleen water en zure room om te verdunnen
Nog steeds niet gegeten daar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je nog een enquête houden?
[..]
neej ik wil ijscuypje
http://www.ijscuypje.nl/quote:
ohquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
whutt die clever cookies hebben wij hier helemaal niet.
Oke ik ga over 5 weken halen daar als ik me herinnerquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.ijscuypje.nl/
kijk dan, krijg er spontaan trek van
Wat is ijscuypje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte IJscuypje heeft ook een special caramel met zeezout.
Dit klinkt haram doch opwindendquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Zout in ijsquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte IJscuypje heeft ook een special caramel met zeezout.
Stille hint? Vrij duidelijk vind ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was een stille hint.
Wat voor werk doe je?
Het heet nu stamppotje, voor je lekkere winterstamppotquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke ik ga over 5 weken halen daar als ik me herinner
Helemaal geen ijs in winter? Hoe is de stamppot en kan je ook zonder vlees kiezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het heet nu stamppotje, voor je lekkere winterstamppot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |