Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet alternatief (lees hipster) genoeg
My freund.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ja wel, eerlijkheid is te mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ga ze googlen. Kijk op zalando, daar is ook korting.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Ik wil die vans zo graag.. maar 75 eurie voor zulke slip ons
ik twijfel
Leugens zijn juist te mainstream.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Eerlijkheid is juist geen mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Hhhhhhhhh WILL DOquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga ze googlen. Kijk op zalando, daar is ook korting.
En voortaan lees al mijn posts aandachtig. Woord voor woord. Zin voor zin.
KEE.
Ja, dat was jaren het geval. Toen werd eerlijkheid populair onder de hipsters, maar de die-hard hipsters vonden dat weer te hipster worden waardoor leugens weer hipster werden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Leugens zijn juist te mainstream.
Mwah ik vind het wel duidelijk dat het geen nikes zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhh WILL DO
check deze dacht even dat het nikies waren totdat ik die cheap prijs zag
http://www.zalando.nl/eve(...)t-ev411s008-q11.html
Ga je haren wassen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat was jaren het geval. Toen werd eerlijkheid populair onder de hipsters, maar de die-hard hipsters vonden dat weer te hipster worden waardoor leugens weer hipster werden.
quote:
Ik heb een 10 euro kortingsbon voor zalando. Maar ik zou voor degene gaan die je eeecht het leukst vindt. Zo heeel veel verschil zit er niet tussen ze qua prijs.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
Deze zijn ook leuk.
Nu ben ik echt op een missie voor shoes..
zwarte vans of allstars MOET ik hebben.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415b02m-q11.html
inderdaad, ze zijn nog lelijkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)34_color=000#start=4
Deze heeft mijn zusje gehaald. Ze zijn niet zo lelijk als dat ze lijken.
Heb je ze gezien irl?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, ze zijn nog lelijker
Heeft ze ook een nickelson jas?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)34_color=000#start=4
Deze heeft mijn zusje gehaald. Ze zijn niet zo lelijk als dat ze lijken.
Haal je allstars daar dan! Daar heb je ook die worn in shitquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb een 10 euro kortingsbon voor zalando. Maar ik zou voor degene gaan die je eeecht het leukst vindt. Zo heeel veel verschil zit er niet tussen ze qua prijs.
Ja, toen ze die bestelde dacht ik 'seriously?', maar toen ik ze net zag dacht ik 'mwah, valt wel mee'. Zou ze alsnog zelf niet kopen maar niet dat ik denk iewh zoals eerst haha.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, maar vind die glimmende dingen en het geheel gewoon niet zo mooi
Niet die ik wil. Maar tell me welke je gaat kopen, dan paas ik je een van die bonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Haal je allstars daar dan! Daar heb je ook die worn in shit
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, toen ze die bestelde dacht ik 'seriously?', maar toen ik ze net zag dacht ik 'mwah, valt wel mee'. Zou ze alsnog zelf niet kopen maar niet dat ik denk iewh zoals eerst haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |