Maar hij draagt ook altijd van die merkshirts enzo, ik zit nog in dubio.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
In bed doet hij ze vast uit, zou je er niet door laten tegenhouden.
Ook die gaan vast uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hij draagt ook altijd van die merkshirts enzo, ik zit nog in dubio.
Oh chill.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet die ik wil. Maar tell me welke je gaat kopen, dan paas ik je een van die bonnen.
Ooh btw, heb je die all stars monochroom gezien? Ook sexy.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook die gaan vast uit.
Waarom zo'n haat tegen merk he?
Crip wat zijn deze botenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh chill.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415a03g-802.html
deze denk ik. vind ze echt sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy en ik wilde sws leer das makkelijk te onderhouden
nee ff kijke o:
Hmmkey.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Dan denk ik: Ja heb je zoveel geld ga je dat allemaal uitgeven aan veel te dure shirtjes waarvan het merk zo groot erop staat. WRM. Ik ben altijd bescheiden gebleven wat dat betreft.
Vraag me af hoe hij eruit ziet zonder schoenen en kleren ja.
Ik had ook een paar verschillende cruyff, maar dan liever Boss. Zien ongeveer zelfde er uit maar mooier en betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh daar lijken die cruyf schoenen op.
Doe normaal man... hahahah dat kan echt niet en duurt maar 5 minquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?
neyse.
wat heb je in huis ervoor?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pfff ik twijfel. Wel of niet chocoladefondue'en nu.
Weetje wat pas 7shuma is, dat jij botteli's(of hoe je dat ook schrijft) hebt gehad ya akhi.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip wat zijn deze boten
7shuma ya ukhti
Jouw haarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ik heb die onzin maar gehaald wat stimo laatst zei. Herbal essence-achtige shit.
Als ik opsta nu heb ik elvis presley kapsel, maar dan gekruld
Slagroom, chocolade en banaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb je in huis ervoor?
Als je icecream hebt kun je bananensplit makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slagroom, chocolade en banaan.
Ook duurder neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had ook een paar verschillende cruyff, maar dan liever Boss. Zien ongeveer zelfde er uit maar mooier en betere kwaliteit.
Weinig variatie, aardbei zou lekker zijn ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slagroom, chocolade en banaan.
Jij vraagt dat serieus hier?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pfff ik twijfel. Wel of niet chocoladefondue'en nu.
Okee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe normaal man... hahahah dat kan echt niet en duurt maar 5 min
Mwah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh chill.
http://www.zalando.nl/con(...)t-co415a03g-802.html
deze denk ik. vind ze echt sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy en ik wilde sws leer das makkelijk te onderhouden
nee ff kijke o:
Je kende het dus niet. Wordt verworpenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat pas 7shuma is, dat jij botteli's(of hoe je dat ook schrijft) hebt gehad ya akhi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |