Ben je al klaar met BB?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Oh zo. Oh nee da's niet mijn cup of tea. hhh
Strakke broek, voeten naaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens gisteren bij Ici een mascara van Dior gekocht want 20% off.
[..]
Echt liegeeeen.
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daarquote:
...Jij zag niet dat het blauw was?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.
Die kk bitch bij de ici paris had mij laatst blauwe mascara van dior gegeven.Kwam er na een maand achter.
Gelukkig zijn die dior masacara's in murica veeel goedkoper. Daar een gekocht.
Tommy Hilfiger, Stylo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daar
Leek ff op jou na snelle blik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Nee, had hem nog niet gebruikt. Wou eerst mijn andere mascara opmaken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
...Jij zag niet dat het blauw was?
Ik had iets nieuws nodig
Behehequote:
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
LIEG NIET.quote:
Imagine...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
mrstylolbroekquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
Je bent hier echt al heel lang mee bezig ( weken) kifache?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Oke. Cheesecake maken. En pizza. Aju.
#ZoGeenZin
#AlDieBabyshowersVoorAnderen
Wanneer het jou overkomt, dan komen wij jou ook pizza brengenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxoquote:
#tembelquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Was een persiflagequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
The wire>>>quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxo
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |