Is niet lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
whutt die clever cookies hebben wij hier helemaal niet.
Ik wil Jan z'n baard wel eens voelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
Wrm doen we niet: Kb en Crip en Deuce en Jan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://stamppotje.nl/quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Helemaal geen ijs in winter? Hoe is de stamppot en kan je ook zonder vlees kiezen.
pls het is gewoon chocoladeijs en vanille en koekquote:
Ik ben gewoon forever alone.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
Hallo, dit klopt niet. Deuce en Crip en KB en Jan.
In jullie hokjes blijven svppp
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil Jan z'n baard wel eens voelen.
Hoe weet jij dat Jan een baard heeft en dat ik mooi ben? Ik vind je maar een eng mannetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jullie op TC gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Jan een baard heeft en dat ik mooi ben? Ik vind je maar een eng mannetje..
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoordenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent djahil dat je dit niet kunt waarderen.
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ik twijfel. Ik denk er over na.
Net 250 lauw water, tatli kasigi suiker en droge gist gemengd. Dat effect
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Of niet dan. Zeg ze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yaneequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Heheh zeg eens watquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yanee
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Echt zo mooiiiiiiii.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.![]()
Maak anders die cheesecake morgen, hoe laat is je shower?
Ik heb ook stiekem gelurkt. Heb jullie allemaal gezienquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.
[..]
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.
Meer hoef je niet te weten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Mathemaat het volgende:
Wat is TC?
Ik ken alleen Turkiye Cumhuriyeti.
Still not working bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Af en toe oermens tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.
Stimo, post eens af en toe wat van je creaties.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
Eh nachtwinkels.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
SOWIESO.
Wat is het nut van het wonen in de randstad als je om 21:30 niet eens een supermarkt meer binnenkomt.
Kan wel maar geen swirl meer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |