Ik heb jullie op TC gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Jan een baard heeft en dat ik mooi ben? Ik vind je maar een eng mannetje..
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoordenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent djahil dat je dit niet kunt waarderen.
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ik twijfel. Ik denk er over na.
Net 250 lauw water, tatli kasigi suiker en droge gist gemengd. Dat effect
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Of niet dan. Zeg ze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar zelf je brakke kop niet showen, tjappie.
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yaneequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon foto's op Fok! staan, vriendje.
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Heheh zeg eens watquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb zo een hele lijst Koerdische scheldwoorden opgezocht yanee
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pas maar op ik ken heel veel turkse scheldwoorden
Echt zo mooiiiiiiii.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen instant gist. Dat effect heb ik allaanggg niet meer gezien.![]()
Maak anders die cheesecake morgen, hoe laat is je shower?
Ik heb ook stiekem gelurkt. Heb jullie allemaal gezienquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.
[..]
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.
Meer hoef je niet te weten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Mathemaat het volgende:
Wat is TC?
Ik ken alleen Turkiye Cumhuriyeti.
Still not working bbyquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Zeg ze.
Echt een stimo actie. "Ja, mijn cam doet het niet"
Af en toe oermens tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt geen centilmen hareketi dit hoor, broeder.
Stimo, post eens af en toe wat van je creaties.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
Eh nachtwinkels.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
SOWIESO.
Wat is het nut van het wonen in de randstad als je om 21:30 niet eens een supermarkt meer binnenkomt.
Kan wel maar geen swirl meer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt zo mooiiiiiiii.
Vallah yaptim bile.. topping kan dan niet meer zeker? Staat nu id koeling af te koelen tot morgen.![]()
Nu pizza rolls maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |