SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danke schonnn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik twijfel. Welke vd twee neem je.
Kan. Zou ik zelf nooit doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte sws. Die beige ga ik toch nooit aan doen weet ik van mezelf.
En ik heb ook die blazer die ik net liet zien gebroken wit <3
Zou ik deze hijab proof kunnen maken? Ja toch gwn met blazer erover en truitje eronder.
http://www.hm.com/nl/prod(...)41-C#article=29541-C
Dus voor mannen is het niet vies? He?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
Friese accent is echt het vieste bij chicks. Na het Brabants.
Bij mannen boeit het me toch niet nerdjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan. Zou ik zelf nooit doen.
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
En Limburgs?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij mannen boeit het me toch niet nerdje
Het gaat me om chicks
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Danke schonnn.Wanne mooie schoenendoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink ook.quote:
WATTTT. heb jij die gekocht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Beetje plagen mag wel, jatoch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus voor mannen is het niet vies? He?
Kijk TM dat is feministisch.
Haat jij?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
WATTTT. heb jij die gekocht.
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haat jij?
Ja, ik heb altijd een paar sneakers voor even naar de super of dorp. Maar deze vind ik best tof. Ik zie mezelf ze ook wel zo dragen.
Ik wilde laatst ook halen, maar toch maar niet gedaan omdat idd die voorkant van dunne stof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vink ook.
Die nike roshe run hebben wel dunne stoff men. Damn. Dat scheurt toch zo? Maar verder wel.
Mag wel, moet niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje plagen mag wel, jatoch?
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
Na-aper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd. je kent me toch. Nee, ik twijfelde tussen deze en Kaishi run maar ze lijken echt op elkaar![]()
Erg mooie schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je ze gehaald?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die stof is wel dun man. Vooral als je nagaat hoe duur die schoenen zijn.
Ik heb ze met korting gekocht, maar alsnog.
Kaishi run heeft wel dikkere stof bij de voorkant toch?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen maar deze genomen...Ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt liegeeeen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na-aper.
Ik ben een trendsetter blijkbaar
Ben je al klaar met BB?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Oh zo. Oh nee da's niet mijn cup of tea. hhh
Strakke broek, voeten naaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens gisteren bij Ici een mascara van Dior gekocht want 20% off.
[..]
Echt liegeeeen.
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daarquote:
...Jij zag niet dat het blauw was?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg gek. 20% is niks. Behalve dat er dit weekend 25% is, heeft ici paris zeker 2x per jaar 40% off op alle mascara's.
Die kk bitch bij de ici paris had mij laatst blauwe mascara van dior gegeven.Kwam er na een maand achter.
Gelukkig zijn die dior masacara's in murica veeel goedkoper. Daar een gekocht.
Tommy Hilfiger, Stylo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Ff mijn lievelings mascara kopen daar
Leek ff op jou na snelle blik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Crips, ik vind dit soort dingen mooi.
[..]
Mag wel, moet niet.
Nee, had hem nog niet gebruikt. Wou eerst mijn andere mascara opmaken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
...Jij zag niet dat het blauw was?
Ik had iets nieuws nodig
Behehequote:
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
LIEG NIET.quote:
Imagine...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Stop over make up, heb mezelf gezegd dat ik geen make up meer mag kopen.
mrstylolbroekquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
Je bent hier echt al heel lang mee bezig ( weken) kifache?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Oke. Cheesecake maken. En pizza. Aju.
#ZoGeenZin
#AlDieBabyshowersVoorAnderen
Wanneer het jou overkomt, dan komen wij jou ook pizza brengenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxoquote:
#tembelquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Was een persiflagequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond bij Douglas, 2 tellen en er werd mij direct een benefit concealer en contourshit gebeuren aangesmeerd. Echt hyena's .
[..]
LIEG NIET.
The wire>>>quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Na BB ga je in zwart gat vallen :c geen show erna zal meer hetzelfde zijn, geniet nu nog van het moment xoxo
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
#ZoGeenZin
Wel modern.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook lan. Was helemaal vergeten. Maar dit is ook met mevlud. Ik denk erover om kuran okuma gedeelte skippen, ben ik dan heel aso? ja he?
neyse.
Wel met sokken he? Anders bel ik de harampolitiequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
Ik vind deze shoes zo lelijk dat ik ze leuk vind.
http://nl.boohoo.com/clothing/newin/azz23758
4 seizoenen volgehouden. Was echt leuk, maar was daarna wel steeds hetefde.quote:
Nee met toecleavage #durfedgytezijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel met sokken he? Anders bel ik de harampolitie
Ik ook. zeer eentonig jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 seizoenen volgehouden. Was echt leuk, maar was daarna wel steeds hetefde.
Ja ik haakte ook af na de relatie met die Mexicaanse politicusquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga 1 keer naar Nike-outlet. Dan kom je met meerdere terugquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat een stuk makkelijker met 30 en 50% korting though.
Omg jullie lezen ook nooit wat ik hier neerkalk he.quote:
Omg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef Che_ het volgende:
Biologische shampoo en douchegel besteld.
#makeuppraat
Stimo heeft slechte invloed op jouquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef Che_ het volgende:
Biologische shampoo en douchegel besteld.
#makeuppraat
Ja ik heb die onzin maar gehaald wat stimo laatst zei. Herbal essence-achtige shit.quote:
Ik wou zoooooo graag converse de well worn versie halen maar alle maten waren er BEHALVE DE MIJNE.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
Thaaaaanks borte
http://www.menatwork.nl/n(...)v1=Schoenen&start=69
<3
Ik had die dingen ook gecheckt die jij had gepost, maar wat zij postte lijkt me beter voor je haar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stimo heeft slechte invloed op jou
uitverkocht in mijn maat. had ik al gezienquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
omggggggggg ik vind deze echt leukkkkkkkk
normaal houd ik niet van nike
http://www.menatwork.nl/n(...)fv1=Schoenen&start=1
Ik wou die dus ook, maar die was uitverkocht in mijn maat. like said, alle wijven in nl hebben maat 39 of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
Leuk op een hardcore feestjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
Lijkt beetje clownschoenen van zijkantquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)Bwell%2Bworn&start=2
Als jullie deze ergens tegenkomen in maat 39, please tip mij.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
dit
is
precies
wat
ik
al
heel
lang
zoek
o
my
goood
ies
http://www.menatwork.nl/n(...)8_color=000#start=36
Ga weg, hippie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt beetje clownschoenen van zijkant
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of noquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
http://www.menatwork.nl/n(...)Bwell%2Bworn&start=2
Als jullie deze ergens tegenkomen in maat 39, please tip mij.
Neeeeee. Is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of no
Dat is niet alternatief (lees hipster) genoegquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gwn normale allstars in die kleur en loop er een tijdje mee en je heb hetzelfde effect of no
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet alternatief (lees hipster) genoeg
My freund.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ja wel, eerlijkheid is te mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch juist niet hipster? Want als hipster wil je niet vals spelen
Ga ze googlen. Kijk op zalando, daar is ook korting.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Ik wil die vans zo graag.. maar 75 eurie voor zulke slip ons
ik twijfel
Leugens zijn juist te mainstream.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Eerlijkheid is juist geen mainstreamquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, eerlijkheid is te mainstream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |