Niet met de term op zich, maar dat 'modern' als synoniem wordt gezien aan een westerse leefstijl bedoelt JFM, denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Wat is mis met de term 'modern' eigenlijk? Serieuze vraag
Wijn drinken = modernquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet met de term op zich, maar dat 'modern' als synoniem wordt gezien aan een westerse leefstijl bedoelt JFM, denk ik.
Die uit Diyarbakir zijn het lekkerstquote:
I know, maar grappig omdat jij als gerenommeerde feminist daarop reageerde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijn drinken = modern
Geen wijn drinken = onmodern.
Even erg zwart-wit.
Heb je hun manti weleens gezien gek?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stereotypering omdat ze bekendstaan als redelijk ondernemend.
Natuurlijk. Maar 'Westers' is ook zo negatief naar westerse mensen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijn drinken = modern
Geen wijn drinken = onmodern.
Even erg zwart-wit.
Die waarvan je laatst je eigen maat niet kon vinden? Pics!quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
PAKKET BINNEN WOEHOE.![]()
Nieuwe schoenen.
Is deze niet doorzichtig?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
EY JFM!
http://www.hm.com/nl/prod(...)=046#article=27386-A
Nee, die zoektocht heb ik opgegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die waarvan je laatst je eigen maat niet kon vinden? Pics!
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
EY JFM!
http://www.hm.com/nl/prod(...)=046#article=27386-A
Beter toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is deze niet doorzichtig?
Neen ^_^quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is deze niet doorzichtig?
Voor hoofddoekjes is dit altijd stijl vrind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.
Dat valt écht meequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know, maar grappig omdat jij als gerenommeerde feminist daarop reageerde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun manti weleens gezien gek?
In hijab fashion zijn rokken nooit uit de de mode. o:quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.
Güle güle giy.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, die zoektocht heb ik opgegeven.![]()
Andere.
Zusje had Cruyf schoenen besteld. Vond ze echt lelijk maar nu ik ze zie zijn ze wel owkeee.
Ja doh, daar kunnen ze niet veel korter, daarom.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
In hijab fashion zijn rokken nooit uit de de mode. o:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |