Met beide kan ik me identificerenquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de beste stofzuiger in mijn woonplaats en omstreken, durf ik te zeggen.![]()
Hier echt een meidenfamilie trouwens.![]()
Valt tegen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaamn, ziet er niet slecht uit
Oooww bah droog ja ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valt tegen.Kruising tussen een donut en bladerdeeg. Droog.
En daar heb ik dan bijna vier euro voor betaald.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar dagen weg. Doei xxxxx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik dus ook! Omdat die zo dik is enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooww bah droog ja ?zag er op het eerste gezicht uit als een lekkere vettige donut ja met chocolade en room van binnen, misleidend
Waarom een jurk?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
Maar ik moet morgen ook een jurk aan. zal ik zal ik. Heb maar de helft van die donut op.
Ik ga trouwen? #maaaaarnietheusssquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom een jurk?
Wat voor jurk?
paas die donut
Sexy.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga trouwen? #maaaaarnietheusss
Babyshower de Islamitische/Turkse way. Chick die ik ken heeft een kind gekregen.
En een gewone nette jurk. Niks uitbundigs.
En pak maar, is toch vies. Jan jij mag de andere.
Stereotypering omdat ze bekendstaan als redelijk ondernemend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:29 schreef mrstylo het volgende:
Zijn mensen uit Kayseri gierig?
#durftevragen
Sure.quote:
Dit zijn wel moderne Turken though. Het soort dat wijn drinkt bij het avondeten. Jij moet in iets andere subcultuur integreren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sure.
Moet vroeg of laat toch tussen de Turken integreren.
Aha. Dacht alquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stereotypering omdat ze bekendstaan als redelijk ondernemend.
Thanks. Heb er geen zin in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
Heb ook zin in een feestje ofzo waar ik me kan opdollen.
Veel plzr Borte!
Mja modern is ook weer zo'n begrip. Bedoel je niet meer Westers?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit zijn wel moderne Turken though. Het soort dat wijn drinkt bij het avondeten. Jij moet in iets andere subcultuur integreren.
Ik wist dat toen ik op invoeren klikte, ik dat woord niet had moeten gebruiken en dat je er iets over zou zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mja modern is ook weer zo'n begrip. Bedoel je niet meer Westers?
Niks mis met wijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit zijn wel moderne Turken though. Het soort dat wijn drinkt bij het avondeten. Jij moet in iets andere subcultuur integreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
You know me too well.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wist dat toen ik op invoeren klikte, ik dat woord niet had moeten gebruiken en dat je er iets over zou zeggen.
Niet met de term op zich, maar dat 'modern' als synoniem wordt gezien aan een westerse leefstijl bedoelt JFM, denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Wat is mis met de term 'modern' eigenlijk? Serieuze vraag
Wijn drinken = modernquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet met de term op zich, maar dat 'modern' als synoniem wordt gezien aan een westerse leefstijl bedoelt JFM, denk ik.
Die uit Diyarbakir zijn het lekkerstquote:
I know, maar grappig omdat jij als gerenommeerde feminist daarop reageerde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijn drinken = modern
Geen wijn drinken = onmodern.
Even erg zwart-wit.
Heb je hun manti weleens gezien gek?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stereotypering omdat ze bekendstaan als redelijk ondernemend.
Natuurlijk. Maar 'Westers' is ook zo negatief naar westerse mensen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijn drinken = modern
Geen wijn drinken = onmodern.
Even erg zwart-wit.
Die waarvan je laatst je eigen maat niet kon vinden? Pics!quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
PAKKET BINNEN WOEHOE.![]()
Nieuwe schoenen.
Is deze niet doorzichtig?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
EY JFM!
http://www.hm.com/nl/prod(...)=046#article=27386-A
Nee, die zoektocht heb ik opgegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die waarvan je laatst je eigen maat niet kon vinden? Pics!
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
EY JFM!
http://www.hm.com/nl/prod(...)=046#article=27386-A
Beter toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is deze niet doorzichtig?
Neen ^_^quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is deze niet doorzichtig?
Voor hoofddoekjes is dit altijd stijl vrind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.
Dat valt écht meequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know, maar grappig omdat jij als gerenommeerde feminist daarop reageerde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun manti weleens gezien gek?
In hijab fashion zijn rokken nooit uit de de mode. o:quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mode van die rokken is voorbij. Dat is zo 2013.
Güle güle giy.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, die zoektocht heb ik opgegeven.![]()
Andere.
Zusje had Cruyf schoenen besteld. Vond ze echt lelijk maar nu ik ze zie zijn ze wel owkeee.
Ja doh, daar kunnen ze niet veel korter, daarom.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
In hijab fashion zijn rokken nooit uit de de mode. o:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |