Toooo much black men.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah.
Check hoe sexy deze zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb ook ander fruit, maar vind ik niet lekker met chocolade.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Weinig variatie, aardbei zou lekker zijn ook
Moet strakke bonita blijvenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij vraagt dat serieus hier?
Ehm ja. En foto's.
Huh wie was die gast en waarom care'de jij daarom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
FUCK ME IK BEN DE FRAMBOZEN VERGETEN. DAT KOMT DOOR DIE SUKKEL DIE MIJ ECHT HEEL RAAR AANKEEK ID SUPER. VOELDE ME ZO ONGEMAKKELIJK DAT IK METEEN MAAR NAAR KASSA GING.
Zelfs toen ik later terugging om kandijkoeken te halen.
Ik weet hoe die buitenlander boys shoes uitzienquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kende het dus niet. Wordt verworpen
Je vergeet nog een cameraquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je icecream hebt kun je bananensplit maken
Geen idee. Vorige x keek ie ook zo eng nr me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh wie was die gast en waarom care'de jij daarom?
Gebruik een ander soort fruit. Of chocolade.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet hoe die buitenlander boys shoes uitzien
Stimo, je moet echt minder een fuck gaan geven om mensen. Gewoon een bitchface opzetten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. Vorige x keek ie ook zo eng nr me.
Maar nu niet meer. Ik stond bij de babyvoeding. Dat was n hint.
ja dit soort crap, die jongen uit mn klas draagt ze ook terwijl die gwn nederlander is, waz met hem danquote:
Dushi ik zie mensen normaliter niet. Ik negeer iedereen. Maar deze mongool is eng. Srsly.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stimo, je moet echt minder een fuck gaan geven om mensen. Gewoon een bitchface opzetten.
Ik kan dat echt goed. Als ik jou lengte had gehad waren mensen zelfs weggerend van mij. Ik weet het zeker.
Valt nog mee dan. Gollanders dragen bergschoenen naar bruiloftenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit soort crap, die jongen uit mn klas draagt ze ook terwijl die gwn nederlander is, waz met hem dan
Swsquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens stimo, na al die babyshower praat verwacht ik morgen een foto van al het eten.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Gollanders dragen bergschoenen naar bruiloften
Jaaa, 10 euro voor besteding vanaf 50 euro.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ey borte was dat een kortingscode die jij had ofwat
jaaaquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, 10 euro voor besteding vanaf 50 euro.Wil je?
Dan gewoon klappen de volgende keer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dushi ik zie mensen normaliter niet. Ik negeer iedereen. Maar deze mongool is eng. Srsly.
Ik zier er niet heel vriendelijk uit yani. Word vaak gezien als n bitch.
Symbolisch toch, "ja nu je getrouwd bent gaat het alleen nog maar bergafwaarts, hihaho"quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Gollanders dragen bergschoenen naar bruiloften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |