Ik denk niet dat hij daar bezwaar tegen heeft,quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die TT overleeft het niet denk ik
Omdat...weet ik het, past niet in de reeks...werk eens meequote:
Valt me tegen van Speculaas.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar bezwaar tegen heeft,
En die TT overleeft het niet denk ik
Je begrijpt dat hij nu natuurlijk gewoon blijft staan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat...weet ik het, past niet in de reeks...werk eens mee![]()
Banketstaaf in Kingstown zijn hol.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je banketstaven gaat downloaden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is puberaal man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Banketstaaf in Kingstown zijn hol.
Ofzo.
Puberaal is gewoon een topshow.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door anonymoussie op 05-12-2014 23:18:47 ]
quote:
Dit zijn wel goede argumenten. En Kingstown wilt vast wel verwend worden door de goede Sint.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
Lijkt ie op de kerstman of niet?Meh.. het is iig geen mooie Sint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het geval is dan krijgen we daar dit weekend in de update vast wel iets over te lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af of Kees Sinterklaas viert.
Hij lijkt echt zwaar op de kerstman. Zo'n dikke Amerikaanse versie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh.. het is iig geen mooie Sint.
komt door de brilquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij lijkt echt zwaar op de kerstman. Zo'n dikke Amerikaanse versie.
Ben benieuwd. Sint is natuurlijk wel beangstigend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan krijgen we daar dit weekend in de update vast wel iets over te lezen.
Hij schrijft Monique vrijwel elke week.
Die vanavond op RTL5 komt wel ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Sint is natuurlijk wel beangstigend.
Wat komt er dan? En hoe laat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die vanavond op RTL5 komt wel ja.
Die is wel leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De "horror" film 'SINT' van Dick Maas om 22.30 uur.
Vanaf 23.00 uur pas, ik ben bezig met de FP.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:56 schreef anonymoussie het volgende:
Zit iedereen naar de radio te luisteren of zo.
Harde werker op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanaf 23.00 uur pas, ik ben bezig met de FP.
Stuur eens een linkje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanaf 23.00 uur pas, ik ben bezig met de FP.
Is Uccie nog steeds banketstaven aan het downloaden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is Uccie nog steeds banketstaven aan het downloaden?Banketstaafjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oow jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het tussen img tags zetten.
Dat is al heel lang zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
Kwam er laatst achter dat Youtube helemaal niet meer tussen tags hoeft.
Linkje is genoeg.
Laatst?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
Kwam er laatst achter dat Youtube helemaal niet meer tussen tags hoeft.
Linkje is genoeg.
Hij heeft het nu over lelijke mensen. Misschien moet 'ie eens in de spiegel kijken met z'n fietsenrek en scheve muil.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap wel dat andere cabaretiers hem voor zijn bek willen slaan.
Als je dat hosselen noemt, dan heb je deze posting nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Henk is weer aan het hosselen hoor.
Iemand heeft de roe gekregen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
Zo, eindelijk die Sinterklaasaids voorbij.
Kan nu iedereen godverdomme weer even normaal doen?
Bedankt.
Is je band nu geplakt?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iemand heeft de roe gekregen volgens mij.
Ik ben ook tegen de zwarten die niet teruggegaan zijn naar Spanje. Maar daar hoor je Gario niet over!!!!11!!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
Zo, eindelijk die Sinterklaasaids voorbij.
Kan nu iedereen godverdomme weer even normaal doen?
Bedankt.
Wat een ontzettend kansloos topic is datquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Henk is weer aan het hosselen hoor.
Misschien moet je het hier proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kansloos topic is dat
Is die lek dan?quote:
Ik weet wel wie ik triester vind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben oprecht aan het twijfelen wat ik kanslozer vind, de mannen of de vrouwen daar. De volwassen vrouwen die als onzekere pubertjes ondeugende foto's van zichzelf maken, om ze vervolgens met wildvreemde viespeuken te delen die zichzelf brandwonden oo de piemel rukken alleen om een complimentje te horen te krijgen wat niks betekent omdat die overgeile rukapen alles met een gleuf al opwindend vinden, omdat ze nog nooit van hun leven een tettertje gezien hebben of al zolang droogstaan dat ze Voorschurft in een jurk nog niet van een echte vrouw kunnen onderscheiden.
Wat een triestebedoening
Nou, ik vind het lastig. De overgeile masturbeertjes die zo'n topic nodig hebben om aan hun trekken te komen of de dames die zo onzeker zijn dat ze zichzelf vernederen tot het maken van die foto's, omdat ze die overgeile masturbeertjes nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik triester vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de .rar te zien had je het er wel druk mee.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?Ik denk dat veel vrouwen je erg sexy vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
soppend op de bank!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik maak het wel goed met hemquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eerst bankstaven downloaden en nu dit. Arme Spec.
De banketstaaf even opwarmen.quote:
En iets met pepernoten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De banketstaaf even opwarmen.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?Waarom zit er schaamhaar op je kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?godverdomme timmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De banketstaaf even opwarmen.
Klinkt als goeie feestdagen.quote:
Het is bijna Kerstmis.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:38 schreef YokiKater het volgende:
AAAArrrggghhh. Mariah Cary op de radio, kill it!
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.quote:
Als Fokker met zijn tengels van de lijst is gebleven is onze auto dj nog zonder kerstmuziek....niet dat de rest zoveel beter isquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Fokker met zijn tengels van de lijst is gebleven is onze auto dj nog zonder kerstmuziek....niet dat de rest zoveel beter is
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef YokiKater het volgende:
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.
Ik vind het ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt vreselijk chagrijnig, ik ga even een deur gevoelig in elkaar slaan.
Dat belooft wat voor de volgende FP uitleg. Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt vreselijk chagrijnig, ik ga even een deur gevoelig in elkaar slaan.
13.00 uur als ik het goed heb. Ik weet niet of ik in staat ben om echt iets te schrijven of het moet over een zure YokiKater gaan. Maar misschien kan je wel gewoon uitleggen waar en hoe, gewoon de handelingen en dat ik dan niet op publiceren druk?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor de volgende FP uitleg. Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?
Kan ook gewoon morgen ergens hoor. Ook prima. Ik ben zó flexibel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
13.00 uur als ik het goed heb. Ik weet niet of ik in staat ben om echt iets te schrijven of het moet over een zure YokiKater gaan. Maar misschien kan je wel gewoon uitleggen waar en hoe, gewoon de handelingen en dat ik dan niet op publiceren druk?
Dat zou tof zijn en een veel betere optie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ook gewoon morgen ergens hoor. Ook prima. Ik ben zó flexibel.
We kijken wel, ik merk het wel. Ik denk dat ik vannacht wel goed zal slapen. Doe ik vanavond sowieso wel de boel in de gaten houden en de site vullen, vond ik gisteravond ook leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet ergens morgen sinterklaas vieren
[ afbeelding ]
Dus nog niet echt een idee wanneer ik tijd heb.
Dan is Grease beter.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En vanavond is Saturday Night Fever aan de beurt.
quote:
Dat is dan wel weer leuk. Van die overige troep krijg ik al aids als ik het zie staan. Ik had net gewoon 'Driving home for christmas' in mijn kop, bedankt Arno.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk. Van die overige troep krijg ik al aids als ik het zie staan. Ik had net gewoon 'Driving home for christmas' in mijn kop, bedankt Arno.[ afbeelding ]
Ja, banketstaaf in je hol!quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
De laatste speciaal voor Yoki natuurlijk.
* anonymoussie paast bankstaaf aan Kingstownquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoho....die worden in mijn hol gestopt.
Wel een beetje de tradities hier in ere houden aub.
Ik ga meteen een Humberto Tan topic openen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:10 schreef anonymoussie het volgende:
* anonymoussie paast bankstaaf aan Kingstown
Uccie is er toch genoeg aan het downloaden, je kan er best één missen. En zij is toch #TeamYoki inzake kerstliedjes dus er gaat gewoon een banketstaaf in Arno zijn hol!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoho....die worden in mijn hol gestopt.
Wel een beetje de tradities hier in ere houden aub.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme, dat is een goed topic/item!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Thnx ano voor de inspiratie!
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:56 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme, dat is een goed topic/item!
Zet ik even op de FP, dank je kusje allesquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...maar als ik me zo had gedragen, had ik denk ik ongeveer nu de kelder van mijn ouders uit gemogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Wel iets ja, ik moet nog even een powernap doen maar dit is natuurlijk gewoon een topshow. Dit willen mensen lezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie is er toch genoeg aan het downloaden, je kan er best één missen. En zij is toch #TeamYoki inzake kerstliedjes dus er gaat gewoon een banketstaaf in Arno zijn hol!
Yoki, novum en ik zijn samen hiertoe gekomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet ik even op de FP, dank je kusje alles
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki, novum en ik zijn samen hiertoe gekomen
Tienermeisjes woedend op Humberto Tan
Zit de boze tweet van Mani er ook tussen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Komen er nu frontpage sigs?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef YokiKater het volgende:
Breaking! Er is een einde gekomen aan mijn Corrie sigs.
Je kan weer opgelucht posten Cnor.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef YokiKater het volgende:
Breaking! Er is een einde gekomen aan mijn Corrie sigs.
Je kan weer opgelucht posten Cnor.
Wat leeg.quote:
Omdat als ik reageer op de FP dan staat die sig daar ook en dat vind ik niet zo professioneel staan. Plus lullig voor Corriequote:
Oh..je hebt een geweten! Nou dan zou ik maar nooit bij de Telegraaf solliciterenquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat als ik reageer op de FP dan staat die sig daar ook en dat vind ik niet zo professioneel staan. Plus lullig voor Corrie
Ik weet ook eigenlijk helemaal niet of ik dat wel wil. Daar moet zo vreselijk veel veranderd worden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh..je hebt een geweten! Nou dan zou ik maar nooit bij de Telegraaf solliciteren
Oh gelukkig, ik was al bang dat je nieuwe medicatie had ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie nietDus ik blijf haar wel gewoon uitlachen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang dat je nieuwe medicatie had ofzo.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:47 schreef Modus het volgende:
Ja zou natuurlijk vervelend zijn als hetprofessionele
imago
van de FP om zeep geholpen werd.
Mani zit @teamhumberto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Specularium het volgende:
Zit de boze tweet van Mani er ook tussen?
twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mani zit @teamhumberto.twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mani zit @teamhumberto.twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet
Waar is johannes?quote:
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 28-07-2014 om 22:10:33Ik mis users als @jvermeer3 die in deze zware tijden meestrijden tegen het lagere volk. reageer retweet
Ik zie wel potentie voor Serious Request, als al die meiden ongeveer ¤1.000 ver-sms-en als ze denken 1D te kunnen zien....quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is johannes?
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 28-07-2014 om 22:10:33Ik mis users als @jvermeer3 die in deze zware tijden meestrijden tegen het lagere volk. reageer retweet
Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijkquote:
Die hebben ook zo'n gore vulling.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijk
Daar springen de vullingen van uit je kiezen, zo zoet is die troep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n gore vulling.
Dat is wel heel vies.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijk
Op zich viel het wel mee, maar je moet er geen 5 van opeten.quote:
Ff pr-e-tjequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Hij maakt ook de muziek voor DJVT.
Leuk hoor, waarom voor mij?quote:
Ik zou ook niet precies weten wie ik waar in moet vullen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef anonymoussie het volgende:
Die verkiezingstopic van jullie is wel dood.
Nostalgische topshow.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef OProg het volgende:
Street Fighter op tv.
En gewoon blijven kijken natuurlijk.
Mietje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat ik gestopt ben met de Corrie sigs?
Ontzettend leuk voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:14 schreef Webschip het volgende:
Zo'n politie Volvo V70 vind ik ook heel mooi.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet precies weten wie ik waar in moet vullen.
okquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik ga hem wel invullen natuurlijk. Zal wel last minute worden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Overal Arno invullen.
Of Elflettering.
Kees gaat liever met de trein, er is ook een docu over hem 'Trainman'.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of Kees van auto's houdt.
Ik moet ineens denken aan dat videootje waarin hij scheldend naast zijn moeder in de auto zat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kees gaat liever met de trein, er is ook een docu over hem 'Trainman'.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat videootje waarin hij scheldend naast zijn moeder in de auto zat.
Volgens mij niets mis mee.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry moet haar tieten eens laten zien.
Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Trieste tetten is maar niks inderdaad.
Dat is waar, aan de andere kant van de wereld is het licht.quote:
Ik neem straks lekker een pilletje in want ik moet gewoon slapen vannacht, ik heb echt geen zin om weer een hele nacht wakker te liggen.quote:
Zeker weer zo'n oud Duits mokkel.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.
Het mooie beeld in mijn hoofd van Tess is nu compleet verpest.
Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.
Is het wat? Die film?quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.
Kan er ook niet uren naar luisteren.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.
Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne schijnt ook zo te praten.
Inclusief baard in de keel.
Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.
Nee accent niet maar wel veel woorden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.quote:
Graag gedaan man, jammer genoeg ging TedGod ten onder. En Koos was ook niet al te best.quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.
Erg fijn dat je de boel extra deed exploderen tussen het darts kijken door.
Hahaha.quote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef Tem het volgende:
[..]echt heel bijdehand ben je niet geloof ik.
Leuk kado, van je moeder gekregen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren een weegschaal gekregen voor sinterklaas, nu al benauwd door zijn aanwezigheid in de badkamer.
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.quote:
Goede hint wel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.quote:
Iets als:quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.
Ik had een aabba gedicht, maar dat is niet geschikt om op dit tijdstip te posten.quote:Op zondag 7 december 2014 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk Tem eens literair doen met zijn a b a b gedicht.
Uccie op Viva gespot:quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...maar als ik me zo had gedragen, had ik denk ik ongeveer nu de kelder van mijn ouders uit gemogen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
Waarbij het belangrijkste niet is, of ik dat ben, maar dat jij op het Viva forum leest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
Handig dat twitter. Krijg je de linkjes zo voorgeschoteld.quote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef Uccie het volgende:
Waarbij het belangrijkste niet is, of ik dat ben, maar dat jij op het Viva forum leest.
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef Uccie het volgende:
En zoek anders ook ff die tweet van mijn moeder, want ik ben wel nieuwsgierig.
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.quote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40humbertotan&src=tyah
Ik raakte afgeleid door de tweets over die robbiequote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40humbertotan&src=tyah
Hij schijnt de naam van 1 van die boys verkeerd geschreven te hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef YokiKater het volgende:
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.
Daar zet Humberto wel een goeie trollface neer.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan deze TT het al ruim 10 pagina's hebben overleefd met die d/t fout?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad, het zijn geen mongolen. Die zijn gemiddeld een stuk intelligenter.quote:
Past wel bij mijn dt-afwijking die ik de hele week al heb.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
*pasdquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past wel bij mijn dt-afwijking die ik de hele week al heb.
Ik hoopte dat het nu gewoon over was.quote:
Ik zie hele volksstammen honten en kadden op Fok!quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zo grappig als hont schrijven.
Jij bent zo ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zo grappig als hont schrijven.
Beetje laag dit, met je dikke reet een Auschwitz overlevende erbij halen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.
Ik gok op een clip met rondborstige vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo nog even een liedje uitzoeken voor Marianne.
Heb je er al eentje?quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo nog even een liedje uitzoeken voor Marianne.
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Tem het volgende:
Mijn zoontje is helemaal fan van dit nummer.
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderenquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Vaak genoeg gedraaid om eens even lekker een potje te janken.quote:Op zondag 7 december 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het gaat vooral om de intro.
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderen
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.
Net als dat roze biggetje.
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.
Meneer Aartquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Dankje, was lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |