Heb je er al eentje?quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo nog even een liedje uitzoeken voor Marianne.
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Tem het volgende:
Mijn zoontje is helemaal fan van dit nummer.
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderenquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Vaak genoeg gedraaid om eens even lekker een potje te janken.quote:Op zondag 7 december 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het gaat vooral om de intro.
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderen
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.
Net als dat roze biggetje.
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.
Meneer Aartquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Dankje, was lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |