Handig dat twitter. Krijg je de linkjes zo voorgeschoteld.quote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef Uccie het volgende:
Waarbij het belangrijkste niet is, of ik dat ben, maar dat jij op het Viva forum leest.
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef Uccie het volgende:
En zoek anders ook ff die tweet van mijn moeder, want ik ben wel nieuwsgierig.
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.quote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40humbertotan&src=tyah
Ik raakte afgeleid door de tweets over die robbiequote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb: Ongeveer 2850 tweets geleden. Succes met zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40humbertotan&src=tyah
Hij schijnt de naam van 1 van die boys verkeerd geschreven te hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef YokiKater het volgende:
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zet Humberto wel een goeie trollface neer.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lol, nu zijn ze weer pissig om een selfie.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan deze TT het al ruim 10 pagina's hebben overleefd met die d/t fout?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad, het zijn geen mongolen. Die zijn gemiddeld een stuk intelligenter.quote:
Past wel bij mijn dt-afwijking die ik de hele week al heb.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
*pasdquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past wel bij mijn dt-afwijking die ik de hele week al heb.
Ik hoopte dat het nu gewoon over was.quote:
Ik zie hele volksstammen honten en kadden op Fok!quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zo grappig als hont schrijven.
Jij bent zo ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zo grappig als hont schrijven.
Beetje laag dit, met je dikke reet een Auschwitz overlevende erbij halen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.
Ik gok op een clip met rondborstige vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo nog even een liedje uitzoeken voor Marianne.
Heb je er al eentje?quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo nog even een liedje uitzoeken voor Marianne.
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Tem het volgende:
Mijn zoontje is helemaal fan van dit nummer.
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderenquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Vaak genoeg gedraaid om eens even lekker een potje te janken.quote:Op zondag 7 december 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het gaat vooral om de intro.
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Meneer Aart en Buurman Baasje vind ik het leukst. Ieniemienie is een zeikmuis, altijd jaloers op anderen
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Buurman Baasje is een beetje na mijn tijd.
Net als dat roze biggetje.
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik zie al die zooi weer sinds kort. Laatst een soort wijvenonderonsje tussen Ieniemienie en Elvan. Mijn zoon ging gewoon van tafel, had 'ie geen zin in.
Meneer Aartquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne lijkt me wel iemand die een teringhekel heeft aan Meneer Aart.
Zal wel weer fan zijn van Hakim en Ieniemienie.
Dankje, was lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |