Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.quote:
Graag gedaan man, jammer genoeg ging TedGod ten onder. En Koos was ook niet al te best.quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.
Erg fijn dat je de boel extra deed exploderen tussen het darts kijken door.
Hahaha.quote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef Tem het volgende:
[..]echt heel bijdehand ben je niet geloof ik.
Leuk kado, van je moeder gekregen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren een weegschaal gekregen voor sinterklaas, nu al benauwd door zijn aanwezigheid in de badkamer.
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.quote:
Goede hint wel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.quote:
Iets als:quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.
Ik had een aabba gedicht, maar dat is niet geschikt om op dit tijdstip te posten.quote:Op zondag 7 december 2014 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk Tem eens literair doen met zijn a b a b gedicht.
Uccie op Viva gespot:quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...maar als ik me zo had gedragen, had ik denk ik ongeveer nu de kelder van mijn ouders uit gemogen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
Waarbij het belangrijkste niet is, of ik dat ben, maar dat jij op het Viva forum leest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |