Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...maar als ik me zo had gedragen, had ik denk ik ongeveer nu de kelder van mijn ouders uit gemogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Thnx ano voor de inspiratie!
Wel iets ja, ik moet nog even een powernap doen maar dit is natuurlijk gewoon een topshow. Dit willen mensen lezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie is er toch genoeg aan het downloaden, je kan er best één missen. En zij is toch #TeamYoki inzake kerstliedjes dus er gaat gewoon een banketstaaf in Arno zijn hol!
Yoki, novum en ik zijn samen hiertoe gekomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet ik even op de FP, dank je kusje alles
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki, novum en ik zijn samen hiertoe gekomen
Tienermeisjes woedend op Humberto Tan
Zit de boze tweet van Mani er ook tussen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Thnx ano voor de inspiratie!
Komen er nu frontpage sigs?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef YokiKater het volgende:
Breaking! Er is een einde gekomen aan mijn Corrie sigs.
Je kan weer opgelucht posten Cnor.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef YokiKater het volgende:
Breaking! Er is een einde gekomen aan mijn Corrie sigs.
Je kan weer opgelucht posten Cnor.
Wat leeg.quote:
Omdat als ik reageer op de FP dan staat die sig daar ook en dat vind ik niet zo professioneel staan. Plus lullig voor Corriequote:
Oh..je hebt een geweten! Nou dan zou ik maar nooit bij de Telegraaf solliciterenquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat als ik reageer op de FP dan staat die sig daar ook en dat vind ik niet zo professioneel staan. Plus lullig voor Corrie
Ik weet ook eigenlijk helemaal niet of ik dat wel wil. Daar moet zo vreselijk veel veranderd worden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh..je hebt een geweten! Nou dan zou ik maar nooit bij de Telegraaf solliciteren
Oh gelukkig, ik was al bang dat je nieuwe medicatie had ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie nietDus ik blijf haar wel gewoon uitlachen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang dat je nieuwe medicatie had ofzo.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:47 schreef Modus het volgende:
Ja zou natuurlijk vervelend zijn als hetprofessionele
imago
van de FP om zeep geholpen werd.
Mani zit @teamhumberto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Specularium het volgende:
Zit de boze tweet van Mani er ook tussen?
twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mani zit @teamhumberto.twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |