Kan ook gewoon morgen ergens hoor. Ook prima. Ik ben zó flexibel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
13.00 uur als ik het goed heb. Ik weet niet of ik in staat ben om echt iets te schrijven of het moet over een zure YokiKater gaan. Maar misschien kan je wel gewoon uitleggen waar en hoe, gewoon de handelingen en dat ik dan niet op publiceren druk?
Dat zou tof zijn en een veel betere optie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ook gewoon morgen ergens hoor. Ook prima. Ik ben zó flexibel.
We kijken wel, ik merk het wel. Ik denk dat ik vannacht wel goed zal slapen. Doe ik vanavond sowieso wel de boel in de gaten houden en de site vullen, vond ik gisteravond ook leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet ergens morgen sinterklaas vieren
[ afbeelding ]
Dus nog niet echt een idee wanneer ik tijd heb.
Dan is Grease beter.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En vanavond is Saturday Night Fever aan de beurt.
quote:
Dat is dan wel weer leuk. Van die overige troep krijg ik al aids als ik het zie staan. Ik had net gewoon 'Driving home for christmas' in mijn kop, bedankt Arno.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk. Van die overige troep krijg ik al aids als ik het zie staan. Ik had net gewoon 'Driving home for christmas' in mijn kop, bedankt Arno.[ afbeelding ]
Ja, banketstaaf in je hol!quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
De laatste speciaal voor Yoki natuurlijk.
* anonymoussie paast bankstaaf aan Kingstownquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoho....die worden in mijn hol gestopt.
Wel een beetje de tradities hier in ere houden aub.
Ik ga meteen een Humberto Tan topic openen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:10 schreef anonymoussie het volgende:
* anonymoussie paast bankstaaf aan Kingstown
Uccie is er toch genoeg aan het downloaden, je kan er best één missen. En zij is toch #TeamYoki inzake kerstliedjes dus er gaat gewoon een banketstaaf in Arno zijn hol!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoho....die worden in mijn hol gestopt.
Wel een beetje de tradities hier in ere houden aub.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme, dat is een goed topic/item!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Thnx ano voor de inspiratie!
Zit je nou te vertellen dat je chagrijnigheid daardoor wat minder is geworden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:56 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme, dat is een goed topic/item!
Zet ik even op de FP, dank je kusje allesquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Thnx ano voor de inspiratie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |