Hij heeft het nu over lelijke mensen. Misschien moet 'ie eens in de spiegel kijken met z'n fietsenrek en scheve muil.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap wel dat andere cabaretiers hem voor zijn bek willen slaan.
Als je dat hosselen noemt, dan heb je deze posting nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Henk is weer aan het hosselen hoor.
Iemand heeft de roe gekregen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
Zo, eindelijk die Sinterklaasaids voorbij.
Kan nu iedereen godverdomme weer even normaal doen?
Bedankt.
Is je band nu geplakt?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iemand heeft de roe gekregen volgens mij.
Ik ben ook tegen de zwarten die niet teruggegaan zijn naar Spanje. Maar daar hoor je Gario niet over!!!!11!!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
Zo, eindelijk die Sinterklaasaids voorbij.
Kan nu iedereen godverdomme weer even normaal doen?
Bedankt.
Wat een ontzettend kansloos topic is datquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Henk is weer aan het hosselen hoor.
Misschien moet je het hier proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kansloos topic is dat
Is die lek dan?quote:
Ik weet wel wie ik triester vind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben oprecht aan het twijfelen wat ik kanslozer vind, de mannen of de vrouwen daar. De volwassen vrouwen die als onzekere pubertjes ondeugende foto's van zichzelf maken, om ze vervolgens met wildvreemde viespeuken te delen die zichzelf brandwonden oo de piemel rukken alleen om een complimentje te horen te krijgen wat niks betekent omdat die overgeile rukapen alles met een gleuf al opwindend vinden, omdat ze nog nooit van hun leven een tettertje gezien hebben of al zolang droogstaan dat ze Voorschurft in een jurk nog niet van een echte vrouw kunnen onderscheiden.
Wat een triestebedoening
Nou, ik vind het lastig. De overgeile masturbeertjes die zo'n topic nodig hebben om aan hun trekken te komen of de dames die zo onzeker zijn dat ze zichzelf vernederen tot het maken van die foto's, omdat ze die overgeile masturbeertjes nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik triester vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de .rar te zien had je het er wel druk mee.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?Ik denk dat veel vrouwen je erg sexy vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
soppend op de bank!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik maak het wel goed met hemquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eerst bankstaven downloaden en nu dit. Arme Spec.
De banketstaaf even opwarmen.quote:
En iets met pepernoten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De banketstaaf even opwarmen.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?Waarom zit er schaamhaar op je kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou een sexy badfoto van mezelf post, wil iedereen hier dan ook even zeggen hoe sexy ik ben?godverdomme timmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De banketstaaf even opwarmen.
Klinkt als goeie feestdagen.quote:
Het is bijna Kerstmis.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:38 schreef YokiKater het volgende:
AAAArrrggghhh. Mariah Cary op de radio, kill it!
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.quote:
Als Fokker met zijn tengels van de lijst is gebleven is onze auto dj nog zonder kerstmuziek....niet dat de rest zoveel beter isquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Fokker met zijn tengels van de lijst is gebleven is onze auto dj nog zonder kerstmuziek....niet dat de rest zoveel beter is
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef YokiKater het volgende:
Alles is beter dan kerstmuziek, alles.
Ik vind het ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck no! Nog 19 dagen, Sinterklaas is afgelopen en meteen beginnen ze met die KUTmuziek. Ik wil het niet horen en ik ga het niet horen. En vrede op aarde komt er ook voorlopig niet.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt vreselijk chagrijnig, ik ga even een deur gevoelig in elkaar slaan.
Dat belooft wat voor de volgende FP uitleg. Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt vreselijk chagrijnig, ik ga even een deur gevoelig in elkaar slaan.
13.00 uur als ik het goed heb. Ik weet niet of ik in staat ben om echt iets te schrijven of het moet over een zure YokiKater gaan. Maar misschien kan je wel gewoon uitleggen waar en hoe, gewoon de handelingen en dat ik dan niet op publiceren druk?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor de volgende FP uitleg. Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |