Volgens mij niets mis mee.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry moet haar tieten eens laten zien.
Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Trieste tetten is maar niks inderdaad.
Dat is waar, aan de andere kant van de wereld is het licht.quote:
Ik neem straks lekker een pilletje in want ik moet gewoon slapen vannacht, ik heb echt geen zin om weer een hele nacht wakker te liggen.quote:
Zeker weer zo'n oud Duits mokkel.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.
Het mooie beeld in mijn hoofd van Tess is nu compleet verpest.
Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.
Is het wat? Die film?quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.
Kan er ook niet uren naar luisteren.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.
Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne schijnt ook zo te praten.
Inclusief baard in de keel.
Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.
Nee accent niet maar wel veel woorden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk je favoriete muziek gevonden? Gecondoleerd, uiteindelijk.
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.quote:
Graag gedaan man, jammer genoeg ging TedGod ten onder. En Koos was ook niet al te best.quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil je nog hartelijk danken voor je tweets in het Humborto Tan bash-festival vanmiddag.
Erg fijn dat je de boel extra deed exploderen tussen het darts kijken door.
Hahaha.quote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef Tem het volgende:
[..]echt heel bijdehand ben je niet geloof ik.
Leuk kado, van je moeder gekregen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren een weegschaal gekregen voor sinterklaas, nu al benauwd door zijn aanwezigheid in de badkamer.
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.quote:
Goede hint wel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou is eigenlijk het cadeau van waaghals.
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.quote:
Iets als:quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is sinterklaas de ideale gelegenheid voor natuurlijk, kun je ook meteen wat dwingende niet-subtiele boodschappen verwerken in het gedicht.
Ik had een aabba gedicht, maar dat is niet geschikt om op dit tijdstip te posten.quote:Op zondag 7 december 2014 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk Tem eens literair doen met zijn a b a b gedicht.
Uccie op Viva gespot:quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...maar als ik me zo had gedragen, had ik denk ik ongeveer nu de kelder van mijn ouders uit gemogen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
Waarbij het belangrijkste niet is, of ik dat ben, maar dat jij op het Viva forum leest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie op Viva gespot:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/17255424#m17255424
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |