Volgens mij niets mis mee.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry moet haar tieten eens laten zien.

Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Trieste tetten is maar niks inderdaad.

Dat is waar, aan de andere kant van de wereld is het licht.quote:
Ik neem straks lekker een pilletje in want ik moet gewoon slapen vannacht, ik heb echt geen zin om weer een hele nacht wakker te liggen.quote:

Zeker weer zo'n oud Duits mokkel.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag zag ik die van Nastassja Kinski. Had ik niet moeten doen.
Het mooie beeld in mijn hoofd van Tess is nu compleet verpest.

Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.

Is het wat? Die film?quote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
Was Wim Helsen nog wat? Heb The hunger games 2 zitten kijken.

Kan er ook niet uren naar luisteren.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, nauwelijks zitten volgen omdat ik niet tegen dat accent kan.

Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne schijnt ook zo te praten.
Inclusief baard in de keel.

Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welk accent gaat het over? Ik praat gewoon Zuid-Hollands.

Nee accent niet maar wel veel woorden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zat wel eens te vertellen dat je ook dat accent hebt overgenomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |