quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mani zit @teamhumberto.twitter:VBLusertje twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:49:28@Jtaimenialler @HumbertoTan @RTLLateNight @luuk Stuur het bewijs eens door dan... wat ben jij een zielig persoontje zeg.#teamhumberto reageer retweet

Waar is johannes?quote:

twitter:VBLusertje twitterde op maandag 28-07-2014 om 22:10:33Ik mis users als @jvermeer3 die in deze zware tijden meestrijden tegen het lagere volk. reageer retweet

Ik zie wel potentie voor Serious Request, als al die meiden ongeveer ¤1.000 ver-sms-en als ze denken 1D te kunnen zien....quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is johannes? twitter:VBLusertje twitterde op maandag 28-07-2014 om 22:10:33
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 28-07-2014 om 22:10:33Ik mis users als @jvermeer3 die in deze zware tijden meestrijden tegen het lagere volk. reageer retweet

Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijkquote:

Die hebben ook zo'n gore vulling.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijk

Daar springen de vullingen van uit je kiezen, zo zoet is die troep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n gore vulling.

Dat is wel heel vies.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net zo'n zakje met van die muizen en kikkers, ik ben nu echt een beetje misselijk

Op zich viel het wel mee, maar je moet er geen 5 van opeten.quote:

Ff pr-e-tjequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Hij maakt ook de muziek voor DJVT.

Leuk hoor, waarom voor mij?quote:

Ik zou ook niet precies weten wie ik waar in moet vullen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef anonymoussie het volgende:
Die verkiezingstopic van jullie is wel dood.

Nostalgische topshow.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef OProg het volgende:
Street Fighter op tv.
En gewoon blijven kijken natuurlijk.

Mietje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat ik gestopt ben met de Corrie sigs?

Ontzettend leuk voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:14 schreef Webschip het volgende:
Zo'n politie Volvo V70 vind ik ook heel mooi.
 .
.

quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet precies weten wie ik waar in moet vullen.
okquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik ga hem wel invullen natuurlijk. Zal wel last minute worden.

quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Overal Arno invullen.
Of Elflettering.

Kees gaat liever met de trein, er is ook een docu over hem 'Trainman'.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of Kees van auto's houdt.

Ik moet ineens denken aan dat videootje waarin hij scheldend naast zijn moeder in de auto zat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kees gaat liever met de trein, er is ook een docu over hem 'Trainman'.

quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat videootje waarin hij scheldend naast zijn moeder in de auto zat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |