• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Je hoeft het niet op dezelfde manier te doen als het origineel. Het is niet omdat Romy zich tijdens haar pubertijd heeft verzet dat ze niet als kind muziek met de paplepel kreeg ingegoten. Maar jij hebt een punt, in vergelijking met Emmaly en David heeft zij ook weinig ervaring (ik doelde dan ook meer op Emmaly en David), toch hoor je wel dat Romy meer bagage heeft dan Dennis. Dennis deed het goed, hij zong toonvast maar zonder iets spectaculairs te doen, daar zit het verschil. Dennis zijn knikken vlak voordat Trijntje bekend maakte wie ze meeneemt was veelzeggend. Leuk dat hij meedeed!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar mammie is d'r bagage, bedoel je? Want ze heeft er toch alles aan gedaan zich ertegen te verzetten en zingt pas sinds kort? Romy is onervaren en dat zag je goed terug aan hoe ze het liedje van gisteravond totaal om zeep hielp. Het was gruwelijk.
Voor Ilse was dat blijkbaar gisteren niet het voornaamste. Misschien ook omdat ze met haar stem toch kansloos zou zijn tussen al dat geweld van de andere teams en ze daarom Megan die nu snel bijleert en er meer aan heeft nog een ronde gunt? We moeten blij zijn dat we dit jaar 3 teams hebben met 3 sterke kandidaten en met sterk verschillende kandidaten en zelfs een uniek gelegenheidsduo en een trio. Het format is op allerlei punten verslechterd (en op 2 puntjes verbeterd) maar qua kandidaten vind ik dit het interessantste seizoen tot nu toe.quote:
Niet om flauw te doen, maar Romy probeerde gisteren blijkbaar het nummer in een andere toonsoort te doen, en dat was duidelijk geen goed idee. Het was niet vals, maar zo klonk het wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet op dezelfde manier te doen als het origineel. Het is niet omdat Romy zich tijdens haar pubertijd heeft verzet dat ze niet als kind muziek met de paplepel kreeg ingegoten. Maar jij hebt een punt, in vergelijking met Emmaly en David heeft zij ook weinig ervaring (ik doelde dan ook meer op Emmaly en David), toch hoor je wel dat Romy meer bagage heeft dan Dennis. Dennis deed het goed, hij zong toonvast maar zonder iets spectaculairs te doen, daar zit het verschil. Dennis zijn knikken vlak voordat Trijntje bekend maakte wie ze meeneemt was veelzeggend. Leuk dat hij meedeed!
Doei, Romy was fokking vals. Echt gigantisch uit de bochtquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar Romy probeerde gisteren blijkbaar het nummer in een andere toonsoort te doen, en dat was duidelijk geen goed idee. Het was niet vals, maar zo klonk het wel.
Dus gebaseerd op gisteren (en dat zou toch zwaar moeten wegen) was Dennis de betere keuze geweest.
Mislukte toonsoort, net zo erg. Doei.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doei, Romy was fokking vals. Echt gigantisch uit de bocht
Dat is helemaal niet flauw, het is juist goed dat je het opmerkt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar Romy probeerde gisteren blijkbaar het nummer in een andere toonsoort te doen, en dat was duidelijk geen goed idee. Het was niet vals, maar zo klonk het wel.
Dus gebaseerd op gisteren (en dat zou toch zwaar moeten wegen) was Dennis de betere keuze geweest.
Mislukte toonsoort is dan toch gewoon valsquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mislukte toonsoort, net zo erg. Doei.
Nee!quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mislukte toonsoort is dan toch gewoon vals
Het is mij niet opgevallen maar het ging mij om het feit dat het zingen in een andere toonsoort niet als gevolg heeft dat je vals zingt. Serieuze vraag: weet jij wat toonsoort betekent?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel.
Romy was de chokequeen gisteren.
Ja, een soort toon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen maar het ging mij om het feit dat het zingen in een andere toonsoort niet als gevolg heeft dat je vals zingt. Serieuze vraag: weet jij wat toonsoort betekent?
Het is mij niet opgevallen, ik zal straks nog eens luisteren en laten weten of dat ik er dan anders over denk. Mocht ik het niet gehoord hebben dan ben ik niet zo flauw dat ik dat niet toegeef.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, een soort toon.
Geintje.
Ik weet wel dat ik hoorde dat ze gewoon echt niet zuiver zong gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Een toonsoort aanpassen hoeft niet een slecht idee te zijn, maar dat was het in dit geval wel. Vooral omdat ze af en toe op Christina's toonsoort terecht leek te komen en dat maakte het geheel vrij treurig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet flauw, het is juist goed dat je het opmerkt.
Ik kijk dan toch liever naar wie er beter zingt. Dennis doet het goed, Romy heeft momenteel zangtechnisch wat meer bagage. Daarom vond ik het een terechte keuze. Het kan dat ik het verkeerd zie maar ik zou dezelfde keuze hebben gemaakt als Trijntje en ik was er al van overtuigd voordat de stemmen bekend werden gemaakt dat Dennis zou afvallen, wie er ook veilig gesteld zouden worden door het publiek van die 3. Ik vond het wel belachelijk dat Emmaly minder stemmen kreeg dan Romy, kan iemand mij uitleggen hoe dat mogelijk is? Wat deed Emmaly gisteren niet goed? De eerste paar tonen in het lage zouden wat beter kunnen worden gezongen maar voor de rest was haar optreden perfect, zowel qua zang als qua performance.
Trouwens, is het niet logisch dat je de toonsoort af en toe wil aanpassen? Praktisch gedacht: als er een toon in zit die net te hoog of te laag is omdat jouw stembereik net wat anders is en jij wil zoveel mogelijk tonen niet met je kopstem zingen (dat klinkt normaal gesproken mooier) dan moet je wel de toonsoort aanpassen. Misschien was dat de reden en niet omdat ze het liedje mooier vindt in die andere toonsoort?
Geen idee, ik gebruik Spotify niet. Je kan natuurlijk wel van Youtube of van de stream het geluid opslaan als je bepaalde software gebruikt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:47 schreef Coelho het volgende:
Zijn de nummers van dit seizoen TVOH ook nog op spotify terug te vinden? Zowel op artiest als op voice krijg ik ze niet gevonden. Doe ik iets verkeerd of heeft RTL z'n app zo ver dichtgetimmerd dat het inderdaad niet mogelijk is?
Ik gebruik het voor mijn Sonos en had gehoopt sommige nummers aan mijn playlist toe te kunnen voegen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik Spotify niet. Je kan natuurlijk wel van Youtube of van de stream het geluid opslaan als je bepaalde software gebruikt.
Jij stelt dus dat zij schipperde tussen de toonsoorten, dan weer op de aangepaste en dan weer op het 'origineel'. Het zou kunnen dat dat mij is ontgaan maar vals was het volgens mij niet aangezien ik dat normaal gesproken direct hoor, ook als het maar een heel klein beetje vals is. Ik zal het je later op de dag laten weten wat mijn indruk is nadat ik nog een keer heb geluisterd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een toonsoort aanpassen hoeft niet een slecht idee te zijn, maar dat was het in dit geval wel. Vooral omdat ze af en toe op Christina's toonsoort terecht leek te komen en dat maakte het geheel vrij treurig.
Nog steeds van oa. Babette Labeijquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders. Krijgen de kandidaten nog steeds begeleiding van een zangdocent(e)? In de eerste jaren zag je dat regelmatig in de filmpjes, nu zie je daar niets meer van.
Mooi! Jammer dat ze daar niets meer van laten zien, ik vond dat vaak leuk en interessant. Ik zie ook graag waar de kandidaten mee worstelen tijdens het instuderen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog steeds van oa. Babette Labeij
Precies. Ook dat was tof... die reallife soap moet weer terug en meer gericht op de voorbereidingen en deelnemersquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mooi! Jammer dat ze daar niets meer van laten zien, ik vond dat vaak leuk en interessant. Ik zie ook graag waar de kandidaten mee worstelen tijdens het instuderen.
Misschien als apart programma wat voor de uitzending van TVoH komt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Ook dat was tof... die reallife soap moet weer terug en meer gericht op de voorbereidingen en deelnemers
Ik geef eerlijk toe dat ik niet heel erg veel kennis heb over toonsoorten en zo, maar ik had het er met een vriend over die er wel wat vanaf weet. Romy begon en zat het grootste deel van het nummer op een andere toonsoort die echt niet lekker in het gehoor lag, en daarnaast schoot ze af en toe op de originele toonsoort, waardoor het evenwicht van het nummer compleet verdwenen was. Op sommige punten klonk het zelfs vals, al lag dat dus aan de toonsoort.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij stelt dus dat zij schipperde tussen de toonsoorten, dan weer op de aangepaste en dan weer op het 'origineel'. Het zou kunnen dat dat mij is ontgaan maar vals was het volgens mij niet aangezien ik dat normaal gesproken direct hoor, ook als het maar een heel klein beetje vals is. Ik zal het je later op de dag laten weten wat mijn indruk is nadat ik nog een keer heb geluisterd.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat zoiets zou gebeuren aangezien je het origineel in je kop hebt zitten. Het zou ook nog kunnen dat ze bewust enkel voor een stuk de toonsoort aanpasten aangezien binnen dat stuk een noot zat die ze niet kon halen. Dat is m.i. aanvaardbaar als je het op een geschikt moment in het liedje doet. Eerst maar eens even terugluisteren.
was vorig jaar ook al zo kortquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Naar mijn idee kan Romy enkel uithalen en hoor ik ook helemaal geen variatie in haar stem. Bij het origineel van Aguilera hoor ik tig toonsoorten.
Wat heeft Erland eigenlijk voor ons in petto dat The Voice zo snel is afgelopen? Staat er iets in de planning qua grote programma's volgend jaar? We hebben geen WK, dus wat is de reden nu weer?Of rammen ze het er in andere landen ook zo snel doorheen?
met een winnaar in seizoen 2 als harpmeisje was dat niet zo vreemdquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was vorig jaar ook al zo kort
De reden is dat in seizoen 3 de kijkcijfers aan het instorten waren
ze was matig en aan het einde ging ze gierend uit de bocht. Dat deze door is, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet heel erg veel kennis heb over toonsoorten en zo, maar ik had het er met een vriend over die er wel wat vanaf weet. Romy begon en zat het grootste deel van het nummer op een andere toonsoort die echt niet lekker in het gehoor lag, en daarnaast schoot ze af en toe op de originele toonsoort, waardoor het evenwicht van het nummer compleet verdwenen was. Op sommige punten klonk het zelfs vals, al lag dat dus aan de toonsoort.
De laatste toon ging inderdaad uit de bocht, het vasthouden lukte niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was matig en aan het einde ging ze gierend uit de bocht.
Ik begrijp wat hij bedoelt. Aan het einde (de laatste minuut) hoorde je een paar keer dat ze er naast zat, de tonen van haar waren niet vals maar ze klopten niet in combinatie met de pianotonen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet heel erg veel kennis heb over toonsoorten en zo, maar ik had het er met een vriend over die er wel wat vanaf weet. Romy begon en zat het grootste deel van het nummer op een andere toonsoort die echt niet lekker in het gehoor lag, en daarnaast schoot ze af en toe op de originele toonsoort, waardoor het evenwicht van het nummer compleet verdwenen was. Op sommige punten klonk het zelfs vals, al lag dat dus aan de toonsoort.
Eens. Het probleem was niet alleen dat ze het harpmeisje was, ze zong ook regelmatig vals. Dat kan niet in een finale, als zij dan ook nog wint omdat alle Friezen stemmen dan is het logisch dat de kijkers afhaken. Ik ben altijd tegen het stemmen van de kijkers geweest. Gelukkig mag je dit jaar ook 1 stem gratis uitbrengen, dat lijkt wat te helpen aangezien ik tot nu toe het stemgedrag meestal goed kan volgen. Ik begrijp alleen niet waarom Emmaly niet meer stemmen kreeg aangezien zij het hartstikke goed deed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een winnaar in seizoen 2 als harpmeisje was dat niet zo vreemd
quote:Mijn EP is al te bestellen via tessabelinfantemusic@live.nl maar ondertussen wordt er alweer gewerkt aan een vervolg dus waarschijnlijk komt die CD er ook wel aan ;-)
Mooi!quote:
morgen pas pakjeavond vierenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ivm Sint er vanavond helaas niet bij. Denk dat dat voor meerdere zal gelden en de cijfers niet extreem hoog zullen zijn ofzo
Dit is zelfs nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Briljante actie hoor, die twee tot duo maken
zeker, ze zijn echt leuk samen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Briljante actie hoor, die twee tot duo maken
Hun hebben iig niet doelbewust dit gedaan en wilden eigenlijk ook niet. In tegenstelling tot die pijpbekkie van Osjeenquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt leuk samen.
Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden tov eenlingen.
Nou ja, als de heksedrieling mag... Die vind ik pas echt oneerlijk, die waren afzonderlijk nooit door de voorronde gekomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt leuk samen.
Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden tov eenlingen.
das zeker waar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hun hebben iig niet doelbewust dit gedaan en wilden eigenlijk ook niet. In tegenstelling tot die pijpbekkie van Osjeen
en dit jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, als de heksedrieling mag... Die vind ik pas echt oneerlijk, die waren afzonderlijk nooit door de voorronde gekomen.
kleine kans dat ze ook samen blijven, dus gaan ze denk ik niet winnen, te veel risicoquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
tsja, Ali moet wel enthousiast zijn, want hij heeft ze samen gezet
op deze manier wel jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Slaapverwekkend nummer. Tijd voor drinken en knaagwerk.
Ah vandaar dat ik het niet ken..quote:
Ik ook eigenlijk, maar mensen thuis stemmen eerder voor multi-vrouw-man-dingetje Ferry.quote:
Mwah dan krijg je zeker Big Band en thema's die echt niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
Ik denk het wel, die heeft een grote fanbase. Gok ik. Gewoon gevoel, geen idee of het zo isquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd of Ferry het redt zonder jurkje.
de thema'squote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
idd de thema's waren leuk en verrassend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de thema's![]()
maar idols is niet alleen leuker voor de kijkers, de kandidaten hebben er ook meer aan imo, ze krijgen feedback ipv alleen positief commentaar wat meestal niet klopt
Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan heb ik liever Guus met zijn slome liedje van net.
Maar Ferry trekt aan bij alle homo's, lesbo's, travo's, wildebrassen, showbizzgevallen, gepeste zieltjes, gaga's, madonna's, etc.
Ah!quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.
Ik denk hetquote:
een nummer dat geschreven is door Anoukquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks over het nummer gevolgd, is het al bekend wat ze gaat doen, De Trein?
Ze vond zichzelf twintig kilo geleden al te dik, dus ik snap enigszins wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu kan het nog?? Ze is nog geen 80, toch
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een nummer dat geschreven is door Anouk
op de 11de wordt het ergens bekent gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?
Ah, dus wat zij net zei, dank je! Ik twijfelde of ik me moest voorbereiden, maar dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op de 11de wordt het ergens bekent gemaakt
Hij verstaat dat palingaccent nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mell gaat uit haar dak en die zanger lacht er niet eens om
Whehehe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij verstaat dat palingaccent niet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wie doet in godsnaam de kleding van die pijpbekkies?
Oostblok ESF part II?
Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
April rockt haar outfit en kapsels wel (al heeft ze ook best een mooi gezicht om op te maken vind ik).quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
Ah die, die doet ook Sylvie Meisquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zo diep als dat De Trein bij Antje in de kont zit, zo diep zit Marco met zijn piemp in de paling
vond je die zo goed danquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Als April en Rum maar door gaan, mogen ze het van mij verder uitzoeken
Dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
waren idd de beste van die 3quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Hihi, wat waren ze nog lekker bol en cutetwitter:Anke_xox twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 21:04:50#OG3NE ALLEMAAL STEMMENNNNN @RTL_TVOH #Proudfan Vroeger al fan! Nu alleen nog meer. Succes meiden! http://t.co/OOKOhUkHeA reageer retweet
mja, maar het is wel mijn adoptiekindje, hae..quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Al doe ik een dansje als Mell optieft, maar das een ander team
Nou, wel het beste tot nu toe en daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nou het was niet bepaald een historisch optreden, imo
jawel, maar je zegt dat je het voor gezien houdt als ze niet doorgaan. Het zal mij aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wel het beste tot nu toe en daar gaat het toch om?
Nee? Ik zeg dat het me weinig boeit wie door gaat, Ferry of Guus, als a&r maar doorgaan. En ik dreig nergens te stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
jawel, maar je zegt dat je het voor gezien houdt als ze niet doorgaan. Het zal mij aan mijn reet roesten
ah, verkeerd begrepen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg dat het me weinig boeit wie door gaat, Ferry of Guus, als a&r maar doorgaan. En ik dreig nergens te stoppen met kijken
Neem je toch niet op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdullekes, krijg ik precies telefoon tijdens Duncan, de enige die ik perse wil horen
dit ja, heel saai vind ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft zo een brave stem, te volwassen, netjes. Beetje zoals ze zelf ook is.
Ze klinkt als een dertiger.quote:
gecoverd door Kate Ryan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een cover van een oud liedje iets met 'ela ela'? Melodie is hetzelfde.
Nee, een nieuwe top 40 hit van Guetta.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Foeiquote:
Ah, allemaal goed gehoord dusquote:A new mashup with the instru of David Guetta's "Dangerous" and an acapella cover of an old french song named "Ella elle l'a" song by France ...
jooooopi joquote:
Dat ik een melodie hoor, 'dangerous' niet van Guetta ken en Sietske hoor jodelen en dus aan het origineel dacht. En dat bleek allemaal te kloppen.quote:
Da Piemp voelt alles welquote:
Maar is dat een tekst van de site van the Voice of zo? Of is het nummer van Guetta op dat andere nummer geïnspireerd normaal al?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ik een melodie hoor, 'dangerous' niet van Guetta ken en Sietske hoor jodelen en dus aan het origineel dacht. En dat bleek allemaal te kloppen.
yup, mee eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Duncan en Megan door. Kan me niet voorstellen dat Ilse voor Sietske kiest. Mensen thuis ook niet.
Rondje google.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is dat een tekst van de site van the Voice of zo? Of is het nummer van Guetta op dat andere nummer geïnspireerd normaal al?
Oh echt? Is me nooit opgevallen, wat slecht! Al vond ik het nummer wel iets fijns en bekends hebben, dan zal dat het zijn...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rondje google.
Guetta heeft het dus van het origineel.
Als we anti hadden kunnen stemmen, had ik zeventien keer 'megan' gestuurdquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou bijna voor Duncan willen stemmen, maar ik kan de kas van Erland en John niet spekken
gratizzz via de wedwoom-appquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou bijna voor Duncan willen stemmen, maar ik kan de kas van Erland en John niet spekken
Is het geld niet opquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is die 3 minuut durende reclame van vorige week al gespot?
Dan moet ik door registraties en toestanden heen, dacht ikquote:
Oh die kan ik wel handelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als we anti hadden kunnen stemmen, had ik zeventien keer 'megan' gestuurd
ah, gewoon een fake mailaccountje gebruikenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet ik door registraties en toestanden heen, dacht ik
O ja Prada...quote:
hij refereerde er strakjes aanquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is het al zo lang geleden dat ik The Voice UK keek, dat ik nu al twijfel of deze ook in de jury zat?
Ik ben een slechte luisteraarquote:
Bezuinigingen wel, was het eerst niet Eurodisney?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
Hoeveel zou de Efteling hiervoor betalen
1 centquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
1 uil voor je topicquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
Peenmansquote:
Liplezen voor gevorderdenquote:
D'r nepinkijkquote:
bestaat dat ook al?quote:
ik snap niet eens dat ze zo ver is gekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Sietske keek al vanaf het begin zo sip, ik vind het bijna plaatsvervangend zielig.
Als je er kipfiletjes in propt wel jaquote:
zo kijkt ze gewoon, zeheeft toch normaliter een bril opquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Sietske keek al vanaf het begin zo sip, ik vind het bijna plaatsvervangend zielig.
Komo huisvuilzakquote:
quote:
Met kek hoedje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook zo een huisje in de prairie
Graag! Zou het?quote:
Witte hazenlipquote:
Ik snap die hele opvallende lippen nu veel beter... Het heeft heel goed afgeleid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Emmaly met betere make-up, nu al beter
Ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap die hele opvallende lippen nu veel beter... Het heeft heel goed afgeleid.
Elmoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |