Hun hebben iig niet doelbewust dit gedaan en wilden eigenlijk ook niet. In tegenstelling tot die pijpbekkie van Osjeenquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt leuk samen.
Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden tov eenlingen.
Nou ja, als de heksedrieling mag... Die vind ik pas echt oneerlijk, die waren afzonderlijk nooit door de voorronde gekomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker, ze zijn echt leuk samen.
Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden tov eenlingen.
das zeker waar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hun hebben iig niet doelbewust dit gedaan en wilden eigenlijk ook niet. In tegenstelling tot die pijpbekkie van Osjeen
en dit jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, als de heksedrieling mag... Die vind ik pas echt oneerlijk, die waren afzonderlijk nooit door de voorronde gekomen.
kleine kans dat ze ook samen blijven, dus gaan ze denk ik niet winnen, te veel risicoquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
tsja, Ali moet wel enthousiast zijn, want hij heeft ze samen gezet
op deze manier wel jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Slaapverwekkend nummer. Tijd voor drinken en knaagwerk.
Ah vandaar dat ik het niet ken..quote:
Ik ook eigenlijk, maar mensen thuis stemmen eerder voor multi-vrouw-man-dingetje Ferry.quote:
Mwah dan krijg je zeker Big Band en thema's die echt niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
Ik denk het wel, die heeft een grote fanbase. Gok ik. Gewoon gevoel, geen idee of het zo isquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd of Ferry het redt zonder jurkje.
de thema'squote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
idd de thema's waren leuk en verrassend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de thema's![]()
maar idols is niet alleen leuker voor de kijkers, de kandidaten hebben er ook meer aan imo, ze krijgen feedback ipv alleen positief commentaar wat meestal niet klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |