Ah vandaar dat ik het niet ken..quote:
Ik ook eigenlijk, maar mensen thuis stemmen eerder voor multi-vrouw-man-dingetje Ferry.quote:
Mwah dan krijg je zeker Big Band en thema's die echt niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
Ik denk het wel, die heeft een grote fanbase. Gok ik. Gewoon gevoel, geen idee of het zo isquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd of Ferry het redt zonder jurkje.
de thema'squote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Echt, Idols was toch leuker. Ik mis de echte kritieken ipv dit brave gedoe.![]()
En wat iemand net al schreef: de thema's waren voorheen leuk. Nu elke week hetzelfde.
idd de thema's waren leuk en verrassend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de thema's![]()
maar idols is niet alleen leuker voor de kijkers, de kandidaten hebben er ook meer aan imo, ze krijgen feedback ipv alleen positief commentaar wat meestal niet klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |