Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan heb ik liever Guus met zijn slome liedje van net.
Maar Ferry trekt aan bij alle homo's, lesbo's, travo's, wildebrassen, showbizzgevallen, gepeste zieltjes, gaga's, madonna's, etc.
Ah!quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.
Ik denk hetquote:
een nummer dat geschreven is door Anoukquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks over het nummer gevolgd, is het al bekend wat ze gaat doen, De Trein?
Ze vond zichzelf twintig kilo geleden al te dik, dus ik snap enigszins wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu kan het nog?? Ze is nog geen 80, toch
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een nummer dat geschreven is door Anouk
op de 11de wordt het ergens bekent gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?
Ah, dus wat zij net zei, dank je! Ik twijfelde of ik me moest voorbereiden, maar dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op de 11de wordt het ergens bekent gemaakt
Hij verstaat dat palingaccent nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mell gaat uit haar dak en die zanger lacht er niet eens om
Whehehe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij verstaat dat palingaccent niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |