Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan heb ik liever Guus met zijn slome liedje van net.
Maar Ferry trekt aan bij alle homo's, lesbo's, travo's, wildebrassen, showbizzgevallen, gepeste zieltjes, gaga's, madonna's, etc.
Ah!quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb van bekenden uit dat wereldje begrepen dat hij niet echt populair is in dat wereldje.
Ik denk hetquote:
een nummer dat geschreven is door Anoukquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks over het nummer gevolgd, is het al bekend wat ze gaat doen, De Trein?
Ze vond zichzelf twintig kilo geleden al te dik, dus ik snap enigszins wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu kan het nog?? Ze is nog geen 80, toch
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een nummer dat geschreven is door Anouk
op de 11de wordt het ergens bekent gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar heeft iemand het gehoord?
Ah, dus wat zij net zei, dank je! Ik twijfelde of ik me moest voorbereiden, maar dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op de 11de wordt het ergens bekent gemaakt
Hij verstaat dat palingaccent nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mell gaat uit haar dak en die zanger lacht er niet eens om
Whehehe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij verstaat dat palingaccent niet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wie doet in godsnaam de kleding van die pijpbekkies?
Oostblok ESF part II?
Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
April rockt haar outfit en kapsels wel (al heeft ze ook best een mooi gezicht om op te maken vind ik).quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
Ah die, die doet ook Sylvie Meisquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]Zij doet de styling blijkbaar...twitter:ChantalBles twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 20:47:33Wat een spetterende performance April en Dr. Rum! April draagt hier een jurkje van @daivor ! ✨ #TVOH #TVOHstyling http://t.co/EIGQ7DbOej reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zo diep als dat De Trein bij Antje in de kont zit, zo diep zit Marco met zijn piemp in de paling
vond je die zo goed danquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Als April en Rum maar door gaan, mogen ze het van mij verder uitzoeken
Dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
waren idd de beste van die 3quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Hihi, wat waren ze nog lekker bol en cutetwitter:Anke_xox twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 21:04:50#OG3NE ALLEMAAL STEMMENNNNN @RTL_TVOH #Proudfan Vroeger al fan! Nu alleen nog meer. Succes meiden! http://t.co/OOKOhUkHeA reageer retweet
mja, maar het is wel mijn adoptiekindje, hae..quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Al doe ik een dansje als Mell optieft, maar das een ander team
Nou, wel het beste tot nu toe en daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nou het was niet bepaald een historisch optreden, imo
jawel, maar je zegt dat je het voor gezien houdt als ze niet doorgaan. Het zal mij aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wel het beste tot nu toe en daar gaat het toch om?
Nee? Ik zeg dat het me weinig boeit wie door gaat, Ferry of Guus, als a&r maar doorgaan. En ik dreig nergens te stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
jawel, maar je zegt dat je het voor gezien houdt als ze niet doorgaan. Het zal mij aan mijn reet roesten
ah, verkeerd begrepen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg dat het me weinig boeit wie door gaat, Ferry of Guus, als a&r maar doorgaan. En ik dreig nergens te stoppen met kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |