Rondje google.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is dat een tekst van de site van the Voice of zo? Of is het nummer van Guetta op dat andere nummer geïnspireerd normaal al?
Oh echt? Is me nooit opgevallen, wat slecht! Al vond ik het nummer wel iets fijns en bekends hebben, dan zal dat het zijn...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rondje google.
Guetta heeft het dus van het origineel.
Als we anti hadden kunnen stemmen, had ik zeventien keer 'megan' gestuurdquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou bijna voor Duncan willen stemmen, maar ik kan de kas van Erland en John niet spekken
gratizzz via de wedwoom-appquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou bijna voor Duncan willen stemmen, maar ik kan de kas van Erland en John niet spekken
Is het geld niet opquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is die 3 minuut durende reclame van vorige week al gespot?
Dan moet ik door registraties en toestanden heen, dacht ikquote:
Oh die kan ik wel handelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als we anti hadden kunnen stemmen, had ik zeventien keer 'megan' gestuurd
ah, gewoon een fake mailaccountje gebruikenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet ik door registraties en toestanden heen, dacht ik
O ja Prada...quote:
hij refereerde er strakjes aanquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is het al zo lang geleden dat ik The Voice UK keek, dat ik nu al twijfel of deze ook in de jury zat?
Ik ben een slechte luisteraarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |