Hij heeft in slechts een paar weekjes meer dan 3 miljoen views op youtube:quote:Mitchell Brunings is 40 jaar en komt uit Nieuwegein. Naast toeren met een reggaeband heeft hij ook gedanst in clubs en discotheken. Hij werkt nu in een psychiatrisch ziekenhuis.
quote:The Voice Mitchell Brunings opgemerkt in buitenland
The Voice-kanidaat Mitchell Brunings is met zijn geslaagde vertolking van Bob Marley's Redemption Song in één klap een bekende Nederlander. Maar ook in het buitenland blijft de reggae-zanger niet onopgemerkt. De Franse Huffington Post plaatste een artikel waarin zijn stemgeluid wordt beschreven als 'die van Bob Marley'.
De 40-jarige Nieuwegeiner, die tijdens het Voice-avontuur begeleid zal worden door Ilse DeLange, behaalt nu al hoge posities in de hitlijsten. Zo stond de zanger vorige week op een derde plaats in de GfK Single Top 100. Ook wist hij zich vier dagen staande te houden bovenaan de iTunes-lijst. Op Twitter waren de reacties lovend over zijn auditie op 30 augustus en het aantal fans groeit met de dag. Zijn facebookpagina heeft het magische getal van 2.222 vind-ik-leuks bereikt.
De Franse Hufftington Post heeft inmiddels ook lucht gekregen van de getalenteerde zanger. Zo schrijft de nieuwssite: 'Je houdt wel of niet van reggae, maar iedereen kent Bob Marley en zijn unieke stem. Ook het publiek van de Nederlandse editie van The Voice was bijzonder verrast om één van de mooiste reggaeliedjes, Redemption Song, te horen alsof het uit de mond van Bob Marley zelf kwam.' Onder het artikel staat een video van de 'echte Bob Marley'. Zo kunnen lezers hun oordeel zelf vellen.
Bron
quote:Voice-talent Mitchell haalt Ben Saunders in
De auditievideo van Mitchell gaat de hele wereld over en is meer dan drie miljoen keer bekeken op YouTube. Daarmee nadert hij het record van Ben.
De auditie van de eerste Voice-winnaar, Use Somebody, werd ruim 4 miljoen keer bekeken in 3 jaar, die van Mitchell heeft dat in amper 3 weken bereikt.
In Spanje wordt de zanger geprezen, 'alsof Bob Marley nog onder ons is'. Mitchell stond met zijn lied vlak na zijn optreden op nummer 1 in iTunes. Mitchell zit in het team van coach Ilse DeLange.
Er staan amper Nederlandse reacties onder haha, leuk gezichtquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef Junglebeast het volgende:
Die junior axe zal ook wel vreemd opgekeken hebben naar al die views. De andere voice filmpjes komen niet boven de 10k views uit.
Wel lekker gezongen trouwens..
Eerste jaar was het Social Media, tweede jaar showbizz (geloof ik), derde jaar iTunes en nu is het Youtube.... Ahaquote:Mitchel Brunings is Ben Saunders voorbij
The Voice of Holland-kandidaat Mitchell Brunings heeft in een krappe maand al 4 miljoen views op Youtube. Zijn vertolking van Redemption Song, een nummer dat Bob Marley in 1980 uitbracht, is daarmee de beste bekeken auditie uit The Voice of Holland ooit.
Brunings haalde Ben Saunders in, die zijn aantal views in 3 jaar tijd heeft opgebouwd. ''Ik heb er geen woorden voor om mijn dank te uiten'', schrijft de zanger op Twitter.
Volgens RTL Boulevard ging het record zo snel aan diggelen, doordat Mitchell na zijn auditie is ontdekt in landen als Jamaica, Peru en de Verenigde Staten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop