was vorig jaar ook al zo kortquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Naar mijn idee kan Romy enkel uithalen en hoor ik ook helemaal geen variatie in haar stem. Bij het origineel van Aguilera hoor ik tig toonsoorten.
Wat heeft Erland eigenlijk voor ons in petto dat The Voice zo snel is afgelopen? Staat er iets in de planning qua grote programma's volgend jaar? We hebben geen WK, dus wat is de reden nu weer?Of rammen ze het er in andere landen ook zo snel doorheen?
met een winnaar in seizoen 2 als harpmeisje was dat niet zo vreemdquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was vorig jaar ook al zo kort
De reden is dat in seizoen 3 de kijkcijfers aan het instorten waren
ze was matig en aan het einde ging ze gierend uit de bocht. Dat deze door is, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet heel erg veel kennis heb over toonsoorten en zo, maar ik had het er met een vriend over die er wel wat vanaf weet. Romy begon en zat het grootste deel van het nummer op een andere toonsoort die echt niet lekker in het gehoor lag, en daarnaast schoot ze af en toe op de originele toonsoort, waardoor het evenwicht van het nummer compleet verdwenen was. Op sommige punten klonk het zelfs vals, al lag dat dus aan de toonsoort.
De laatste toon ging inderdaad uit de bocht, het vasthouden lukte niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was matig en aan het einde ging ze gierend uit de bocht.
Ik begrijp wat hij bedoelt. Aan het einde (de laatste minuut) hoorde je een paar keer dat ze er naast zat, de tonen van haar waren niet vals maar ze klopten niet in combinatie met de pianotonen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet heel erg veel kennis heb over toonsoorten en zo, maar ik had het er met een vriend over die er wel wat vanaf weet. Romy begon en zat het grootste deel van het nummer op een andere toonsoort die echt niet lekker in het gehoor lag, en daarnaast schoot ze af en toe op de originele toonsoort, waardoor het evenwicht van het nummer compleet verdwenen was. Op sommige punten klonk het zelfs vals, al lag dat dus aan de toonsoort.
Eens. Het probleem was niet alleen dat ze het harpmeisje was, ze zong ook regelmatig vals. Dat kan niet in een finale, als zij dan ook nog wint omdat alle Friezen stemmen dan is het logisch dat de kijkers afhaken. Ik ben altijd tegen het stemmen van de kijkers geweest. Gelukkig mag je dit jaar ook 1 stem gratis uitbrengen, dat lijkt wat te helpen aangezien ik tot nu toe het stemgedrag meestal goed kan volgen. Ik begrijp alleen niet waarom Emmaly niet meer stemmen kreeg aangezien zij het hartstikke goed deed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een winnaar in seizoen 2 als harpmeisje was dat niet zo vreemd
quote:Mijn EP is al te bestellen via tessabelinfantemusic@live.nl maar ondertussen wordt er alweer gewerkt aan een vervolg dus waarschijnlijk komt die CD er ook wel aan ;-)
Mooi!quote:
morgen pas pakjeavond vierenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ivm Sint er vanavond helaas niet bij. Denk dat dat voor meerdere zal gelden en de cijfers niet extreem hoog zullen zijn ofzo
Dit is zelfs nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Briljante actie hoor, die twee tot duo maken
zeker, ze zijn echt leuk samen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Briljante actie hoor, die twee tot duo maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |