Hee, ik ga straks thuis ook viskoekjes in de pan gooien!quote:Op donderdag 20 november 2014 17:08 schreef golfer het volgende:
Straks: viskoekje gemaakt door de Phillipijnse vrouw van de visboer, gebakken sliptongen, gegrilde groene aspergepunten met een sinaasappel-hollandaisesaus.
Normaal maak ik ze ook zelf, maar die visvrouw maakt ze wel zo lekker (van echte kabeljauw) dat ik ze nu al een paar keer bij haar heb gehaald en ze alleen even in de oven hoef op te warmen.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Hee, ik ga straks thuis ook viskoekjes in de pan gooien!
tomaten en mozzarella en creme fraiche slaladequote:
Ja en wat is datquote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tomaten en mozzarella en creme fraiche slalade
lekker,quote:
Lijkt me niet zo lekker, mozzarella en tomaatjes hebben enkel wat lekkere pesto nodig johquote:Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lekker,
een klompje mozz
paar tomaatjes
klodder creme f.
zout en peper naar smaak
smullen
ik vind het zeker lekker...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker, mozzarella en tomaatjes hebben enkel wat lekkere pesto nodig joh
Maar zal het eens proberen
Garlic breath nuquote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
2 ons knoflookgarnalen als decadente avondsnack
Je was toch op een proeverij of zo uitgenodigd?quote:
Ja en heel veel over dus nu lekker aan t opeten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je was toch op een proeverij of zo uitgenodigd?
Vriendin kan niet koken, rijst was niet gaar haha. Werden 2 gehaktballetjes en 2 kokoskoekjes toe.quote:
Lekker zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond: Eigengemaakte tjaptjoy met kipfilet en gamba's, nasi met gebakken ei, eigengemaakte satesaus, zoetzure komkommersalade
That was yesterday; vandaag zelf geklust in de keukenquote:
Dat ziet er zo lekker uit he!! Maar toch vind ik het nooit zo lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
That was yesterday; vandaag zelf geklust in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Dit is de SD versie, met haring, tonijn uit blik dit dat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ziet er zo lekker uit he!! Maar toch vind ik het nooit zo lekker
Nu vla, stoofperen en slagroom
Know maar koude plakrijst... nehhquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is de SD versie, met haring, tonijn uit blik dit dat.![]()
Je kunt er natuurlijk zelf in proppen wat je wilt he
Nu wil ik zoute stokjes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Know maar koude plakrijst... nehh
Zal ik nog zoute stokjes of airpops paprika nemen?
Gaaf! Heb je een foto?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zelf Turkse pizza's gemaakt en ze waren heerlijk. En supergroot.
Lijkt me helemaal niks daar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef Dragonberry het volgende:
Net uit eten geweest bij EtenEnzo. Echt een vreetschuur helaas, het was niet heel lekker. Ik ken veel betere all you can eat formules.
Nu thuis nog maar even een wijntje
Als avondeten of snackjes?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:47 schreef foodlover het volgende:
Ik had stokbrood met Hollandse garnalen en diverse kaasjes, salades, wat aaardappelgratin.
Dan is dit wel een lekkere vervangerquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef foodlover het volgende:
[..]
Avondeten, mijn tafelgenoten aten spare ribs, ik hou daar niet zo van.
Ga je onder het mes?quote:Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef Anne het volgende:
Ik mag al sinds 15:00 uur niks meer eten. Gruwelijke honger. Maar ik ga zo maar braaf aan de (frambozen en aardbeien) thee. Misschien stilt dat de honger een beetje, ofzo.
Zo lang van tevoren al niets meer eten???quote:Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef Anne het volgende:
Ik mag al sinds 15:00 uur niks meer eten. Gruwelijke honger. Maar ik ga zo maar braaf aan de (frambozen en aardbeien) thee. Misschien stilt dat de honger een beetje, ofzo.
Ik ben thuisgekomen, mag ik nu bij jou chinees halenquote:Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond als we thuiskomen bij mij Chinees halen.
quote:Op zondag 23 november 2014 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben thuisgekomen, mag ik nu bij jou chinees halen![]()
/flauw
Eet smakelijk !
Snapte je het grapje wel?quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Thanks!
Het was een tijd geleden dat ik Chinees had gegeten maar het was weer eens erg lekker.
Met z'n 6-en flink gebunkerd van 2x het maandmenu bestaande uit:
- miniloempia'tjes
- saté
- babi pangang
- koe loe yuk (was eigenlijk een kipgerecht maar gevraagd om te ruilen met koe loe yuk omdat m'n jongste zusje zo'n fan is)
- ossenhaas in kerriesaus
- tjap tjoy met kip
- kroepoek
Ik snapte em ja en zei thanks op je 'eet smakelijk' wensquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik snapte em ja en zei thanks op je 'eet smakelijk' wens
Volgend week zondag Chinees eten voor mij.quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Thanks!
Het was een tijd geleden dat ik Chinees had gegeten maar het was weer eens erg lekker.
- miniloempia'tjes
- saté
- babi pangang
- koe loe yuk (was eigenlijk een kipgerecht maar gevraagd om te ruilen met koe loe yuk omdat m'n jongste zusje zo'n fan is)
- tjap tjoy met kip
- kroepoek
Echte erwtensoep, stuk bot erin, en een zooi draadjesvlees.quote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef Karzai het volgende:
Een goede erwtensoep, ik heb alvast een zakje spliterwten
Maar daar moet veel vlees in, hoe doen jullie dat?
ik heb weleens op mijn ma gelet die doet er mergpijp spek, rookworst inquote:Op zondag 23 november 2014 22:36 schreef Geerd het volgende:
Je kunt rook worst nemen voor der bij zelf vind ik dat nogal machtig dus neem het liefst een verse worst.
Dat zeg ik, kijk even naar het plaatjequote:Op zondag 23 november 2014 22:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb weleens op mijn ma gelet die doet er mergpijp spek, rookworst in
oke je moet eerst van de mergpijp een bouillon maken?quote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kijk even naar het plaatje
Jup! En dan kun je gewoon alles erin pleuren vlees misschien in kleine stukjes net wat je lekker vind.quote:Op zondag 23 november 2014 23:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
oke je moet eerst van de mergpijp een bouillon maken?
oke ik ga het proberen, ik wil het niet opfukken zonde van het vleesquote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup! En dan kun je gewoon alles erin pleuren vlees misschien in kleine stukjes net wat je lekker vind.
En dan een middagje pruttelen
Lekker!quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Thanks!
- miniloempia'tjes
- saté
- babi pangang
- tjap tjoy met kip
- kroepoek
Kraai gevangen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:02 schreef golfer het volgende:
Ben bezig een ouderwetse Joodse kibbesoep te maken.
Ik haal de merg uit de pijp en smelt die zachtjes,quote:Op zondag 23 november 2014 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echte erwtensoep, stuk bot erin, en een zooi draadjesvlees.
Erwtensoep was eigenlijk nooit meer dan restjes, daar maakten ze dan soep van.
Daarom is het ook vaak dikker dan normale soep, je kunt er eigenlijk van alles in gooien.
Mergpijp dat zocht ik ! Daar maak je bouillon van
[ afbeelding ]
En een 500 gram of een kilo rib runderlappen. Is maar net hoeveel je maakt.
http://www.mijnreceptenbo(...)-met-merg-18267.htmlquote:Ingrediënten
het merg van 2 mergpijpen
1 ei
paneermeel of broodkruim
zout
peper
beetje gemalen foelie
bouillon
Bereidingswijze
Druk de merg uit de pijpjes maar zorg ervoor dat je niet de naaldachtige structuur meekrijgt die aan de uiteinden van een bot kunnen zitten. Neem dus altijd mergpijpen uit het midden van het bot. Smelt de merg in een pannetje en laat het afkoelen, maar niet stollen. Roer er een ei doorheen, maak er met het broodkruim een deeg van en vergeet de kruiden niet. Gaar deze meelklootjes in bouillon. Niet allemaal tegelijk maar eerst een paar proberen of ze niet uit elkaar vallen.
Lekker schorseneren, al jaren niet gehadquote:Op maandag 24 november 2014 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk zo een huiselijke pot en opnieuw slavinken,aardappelen met gekookte schorseneren als groenten.![]()
Pasta en roomquote:Op maandag 24 november 2014 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaghetti carbonara met ei én room![]()
Doe je de schorseneren gewoon met een beetje zout?quote:Op maandag 24 november 2014 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk zo een huiselijke pot en opnieuw slavinken,aardappelen met gekookte schorseneren als groenten.![]()
Jij ook al, ik leef met je meequote:Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef Dragonberry het volgende:
Soep, soep, soep.. Vanmorgen is mijn verstandskies eruit gehaald en kan nu nauwelijks wat eten
Van wat ik proefde ( omdat niet ik het bereid heb, maar mijn vriendin) waren dit gegratineerde romige schorseneren. I.i.g.wederom lekker omdat ik ze de vorige keer dat zij het maakte ook lekker vond.quote:Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef friekin_ het volgende:
Doe je de schorseneren gewoon met een beetje zout?
hoe was deze soep?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:21 schreef minilot het volgende:
Vanmiddag bananen en macadamianoten.
Vanavond deze pittige wortel/pindasoep: http://minimalistbaker.com/creamy-thai-carrot-soup-with-basil/
..met zelfgemaakt knoflooknaanbrood.
Vegan dagje.
waarom noem je het dan gekookt? Ziet er trouwens ook gekookt uit, niet gegratineerd of romig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 04:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Van wat ik proefde ( omdat niet ik het bereid heb, maar mijn vriendin) waren dit gegratineerde romige schorseneren. I.i.g.wederom lekker omdat ik ze de vorige keer dat zij het maakte ook lekker vond.
Wel,goed kijken want subtiel gedaan. En het was wel gekookt en romig omdat ik o.a.de crème fraîche proefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom noem je het dan gekookt? Ziet er trouwens ook gekookt uit, niet gegratineerd of romig.
Dat denk je?quote:
Je weet het niet he!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat denk je?
Of kan het net zo goed de kat van de buren in een stuk varen zijn?
Is ook zoquote:
Ik geloof dat Ole reageerde op mijn vraag over Iwanius zijn gerechtquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook zo
Was het wel lekker?
Hier had ik linzencurry met zoete aardappel, restjes groenten en allerlei specerijen gemaakt. Was lekker
Bootwerker gesignaleerd!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, boontjes, en steak
Oh ja, had helemaal over post van Iwanius heen gelezen zie ik nuquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ole reageerde op mijn vraag over Iwanius zijn gerecht
Tijd voor toetje: chocoladevla!
Nou.. helemaal goed hoorquote:
quote:Of kan het net zo goed de kat van de buren in een stuk varen zijn?
Renske Kroes alarmquote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef -Mellow- het volgende:
Net gebruncht met tempeh gemarineerd in soja, rijstazijn, honing, gember en knoflook, daarna gebakken en bedekt met geroosterd sesamzaad. Dat op een bergje gestoomde boerenkool en veldsla met mierikswortel-miso dressing en wat gecrushte gemengde noten.
Daarna een amandel-appel-dadel muffin met kokosslagroom en een mate-latte.
qué?quote:
Zit je nou nog steeds buiten? Is dat niet koud nu?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:48 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag voor de lunch dit maar weer eens genomen in de kou en daarna aan een opgeruimde tafel relaxen met fris,alcohol en een paffert.
Ok bij de drik hadden ze dus geen bakleverworst..quote:Op woensdag 26 november 2014 17:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Weet het nog niet misschien bakleverworst als ik dat kan vinden bij de supermarkt.
Ik drink idd geval groene thee
D?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Een blokje chocolade...
En door heel erg moe een verschrikkelijke D
Macaroni met een blik kipragout
Gestoofde prei met kaas
Bloemkool
Dusssssssss
Ipv broodje gezond een salade met gebakken kip.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag crackers met hamprei salade.
Nu wat snoepjes.
Vnv waarschijnlijk een broodje gezond.
Dat klinkt fijn zeg. Hoe doe jij dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zoete aardappel koekjes met een dip en salade
Recept van ottolenghiquote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn zeg. Hoe doe jij dat?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:30 schreef Selestha het volgende:
Zit je nou nog steeds buiten? Is dat niet koud nu?
Al meer dan 6 jaar nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:34 schreef SanAnt het volgende:
Ontbijten we vandaag niet ???
Croissant ham/kaas koffie(cortado)
Toch geen babi je weet wel en zo...quote:
Ik wel, als Indo zijnde.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch geen babi je weet wel en zo...![]()
On topic.
Vanmiddag met het druilerige weer buiten dit maar eens voor de verandering genomen en daarna afsluitend relaxen met nog meer bier en pafferts.
Ziet er weer goed uit!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch geen babi je weet wel en zo...![]()
On topic.
Vanmiddag met het druilerige weer buiten dit maar eens voor de verandering genomen en daarna afsluitend relaxen met nog meer bier en pafferts.
Heerlijk gemaakt van buikspek met extra krokant knapperig korstjequote:
Wat vind je van de Kanzi en Jazz appels? Junami vind ik zelf een beetje ondefinieerbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een jumani appel. Wel sappig en knapperig maar mij veel te zoet.
Vanavond: bloemkool, komkommersalade, halve kip
Ja, die zijn weer wat friszoeter ja. Mijn favoriet blijft toch een goede sappige Elstar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Wat vind je van de Kanzi en Jazz appels? Junami vind ik zelf een beetje ondefinieerbaar.
Ja... moet het niet zoals bij de vele 'Hollandse' (nette) zondag Chinezen oud buikspek (stukken) zijn die al dagen in de koeling zitten, van slechte kwaliteit zijn en inmiddels uitgedroogd en keihard is en die dan 'lekker' wordt gemaakt met een berg saus die stijf staat van de vetsin zodat het nog iets van smaak en volume krijgt en zoals het heet "eetbaar"is.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef golfer het volgende:
Heerlijk gemaakt van buikspek met extra krokant knapperig korstje
Ik eet geen saus met vetsin en ik weet wat vers buikspek is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja... moet het niet zoals bij de vele 'Hollandse' (nette) zondag Chinezen oud buikspek (stukken) zijn die al dagen in de koeling zitten, van slechte kwaliteit zijn en inmiddels uitgedroogd en keihard is en die dan 'lekker' wordt gemaakt met een berg saus die stijf staat van de vetsin zodat het nog iets van smaak en volume krijgt en zoals het heet "eetbaar"is.
Maar ach...die belanda's proeven dat toch niet omdat ze denken dat ze echt vers,krokant buikspek krijgen voor die 10 euro met kroepoek en die kalender erbij.Gooi er maar een berg saus overheen en ze vreten alles onder het mom van "lekkel... lekkel."
![]()
Heb jij nog wel werkende smaakpapillen met die enorme hoeveelheden suikers en frisdranken die je naar binnen werkt en die sigaren die je rookt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag maar weer eens wat fris met kip en Chinese champions genuttigd. Aansluitend een dadeltaartje met butterscotchsaus en vanille-ijs.
Idd, onze chinees geeft altijd de saus apart.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:
Kan ik alleen maar toejuichen Golfer. Je kan ook altijd zien of ze je wel echte goede verse buikspek geven door gewoon te vragen of ze de saus apart willen zetten zodat je alleen de buikspek in al zijn glorie kan zien. De 'rotzooi'ziet er dan vaak als een rommelig geheel uit dat van ellende vaak al uit elkaar valt.
Dik en diabetes?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Mijn smaakpapillen werken na tig jaar nog steeds top,anders hield mijn 'gezeik'qua smaken in restaurants e.d. wel vanzelf op. En de reden dat ik vrij veel zoet tot mij neem (moet nemen meer) heeft helaas een reden en dat is niet zo zeer dat ik een zoetekauw ben.
En ik rook meestal nooit tussen de gerechten door. Soms voor het eten maar dan spoel ik altijd eerst mijn mond met water wat de meesten nooit zien op de foto's. En met bepaalde gerechten ken je na verloop van tijd wel de smaak en hoef je dus niet e.e.a. voorzichtig te proeven. Tis tenslotte maar een lunch.
Dit is echt de domste reactie ooit....quote:
Jezus.. bord voor je kop of wat?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef Molo het volgende:
Ik gok dat Iwanius gewoon genoeg snelle energie moet hebben voor zijn bijbaan, achter het station.
Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuw favoriet ijs gevondenDit overtreft B & J op alle fronten
Er zijn verschillende soorten diabetes hequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus.. bord voor je kop of wat?
Ik vind onze paffert want het is tenslotte vrijdag ook wel een showoff soms maar jouw reactie slaat echt nergens op.
Mijn ma heeft diabetes en weegt nog net geen 45 kilo.
Denk vooral jaloerse mensen idd, of die thuis een vrouw en kinderen hebben 2 auto's 2 fietsen op accu's.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Accursius het volgende:
Altijd dat gehaat op Iwanius hier in dit topic, pure afgunst. Zonder hem bestaat dit topic alleen maar uit posts als
"Aardappels met vlees"
"Soep!"
"Crackers met kaas"
En meer van dat soort ongein, hij post tenminste foto's. Verder is het ook gewoon een baller.
[ afbeelding ]
Waarbij het bij alle soorten heeeeel handig en nuttig is om lekker veel extra suiker of zoetigheid te gaan zitten bikkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten diabetes he
Beide (gelukkig, dan wel helaas) niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk vooral jaloerse mensen idd, of die thuis een vrouw en kinderen hebben 2 auto's 2 fietsen op accu's.
Inderdaad, lekker iedere zomervakantie naar de camping met de kidsquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk vooral jaloerse mensen idd, of die thuis een vrouw en kinderen hebben 2 auto's 2 fietsen op accu's.
Fantastisch ijs is dat inderdaad ja! Je weet, ik maak graag alles zelf, maar voor een bak ijs van de Professor maak ik graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuw favoriet ijs gevondenDit overtreft B & J op alle fronten
Oke, dank je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
De biologische winkel, ze zijn hier te koop bij de natuurwinkel keten en ook bij ekoplaza.
Mee eensch. Het moet eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Accursius het volgende:
Altijd dat gehaat op Iwanius hier in dit topic, pure afgunst. Zonder hem bestaat dit topic alleen maar uit posts als
"Aardappels met vlees"
"Soep!"
"Crackers met kaas"
En meer van dat soort ongein, hij post tenminste foto's. Verder is het ook gewoon een baller.
[ afbeelding ]
Of een Corpsbral?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Accursius het volgende:
Verder is het ook gewoon een baller.
Ja er zit dan ook niets aan toegevoegde stoffen in. Het is heel puurquote:Op zaterdag 29 november 2014 08:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Fantastisch ijs is dat inderdaad ja! Je weet, ik maak graag alles zelf, maar voor een bak ijs van de Professor maak ik graag een uitzondering
Ondanks de steun reacties van anderen (waarvoor dank) zeg ik tegen jou: "ik ben de moeder van alle dikkerts en nog uber lelijk ook."quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef Molo het volgende:
....
Ik gok dat Iwanius gewoon genoeg snelle energie moet hebben voor zijn bijbaan, achter het station.
Vertrouw nooit een slanke chefquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ondanks de steun reacties van anderen (waarvoor dank) zeg ik tegen jou: "ik ben de moeder van alle dikkerts en nog uber lelijk ook."Nou..wat wil je nog meer.
[..]
Nou heb ik an sich niks tegen'toegevoegde stoffen in ijs, als het maar heel heel heel erg lekker is. En dat is het ijs van Professor Grunschnabel in elk geval!quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja er zit dan ook niets aan toegevoegde stoffen in. Het is heel puur
Nog niet, maar dat stond inderdaad wel op het lijstjequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou heb ik an sich niks tegen'toegevoegde stoffen in ijs, als het maar heel heel heel erg lekker is. En dat is het ijs van Professor Grunschnabel in elk geval!![]()
Heb je hun salmiakroomijs al eens op?
Dat wordt dus gepofte aardappel met tonijn, olijven & kaas en dus broccoliquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Vanavond geroosterde pastinaak en broccoli met een hamburger en gebakken ui
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, sperziebonen en vleesEn als drinken gluwein
Delphi neem ik aan. Bestaat die ellende nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt geweldig allemaal!
Wij eten Grieks bij Delph in Vlaardingen vandaag.
Delphi.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Delphi neem ik aan. Bestaat die ellende nog
I know. De laatste keer dat ik daar ben geweest is 20 jaar geleden. Zit toch bij de visbank?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Delphi.
Goeie tent hoor, echt niks mis mee. Zit er denk al 25 jaar of zo.
Haha das poos geleden , zal inmiddels wel paar x van eigenaar zijn gewisseld .quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
I know. De laatste keer dat ik daar ben geweest is 20 jaar geleden. Zit toch bij de visbank?
Veel plezier. Ik ging nog wel eens naar de oude stoep of naar De Steeg. Geen idee of dat nog wat is, ben er al jaren niet meer geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
Haha das poos geleden , zal inmiddels wel paar x van eigenaar zijn gewisseld .
Je wordt netjes geholpen vlees is mals goede porties en de bediening goed en vlot maar niet opdringerig.
Kreeg bij binnenkomst ouzo gratis en na afloop sinaaslikeurtje ook gratis vind t wel een puike tent.
Smalle Havenstraat zit ie zometeen ff de Ierse pub in aan de overkant voor een stevige Guiness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |