Hee, ik ga straks thuis ook viskoekjes in de pan gooien!quote:Op donderdag 20 november 2014 17:08 schreef golfer het volgende:
Straks: viskoekje gemaakt door de Phillipijnse vrouw van de visboer, gebakken sliptongen, gegrilde groene aspergepunten met een sinaasappel-hollandaisesaus.
Normaal maak ik ze ook zelf, maar die visvrouw maakt ze wel zo lekker (van echte kabeljauw) dat ik ze nu al een paar keer bij haar heb gehaald en ze alleen even in de oven hoef op te warmen.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Hee, ik ga straks thuis ook viskoekjes in de pan gooien!
tomaten en mozzarella en creme fraiche slaladequote:
Ja en wat is datquote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tomaten en mozzarella en creme fraiche slalade
lekker,quote:
Lijkt me niet zo lekker, mozzarella en tomaatjes hebben enkel wat lekkere pesto nodig johquote:Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lekker,
een klompje mozz
paar tomaatjes
klodder creme f.
zout en peper naar smaak
smullen
ik vind het zeker lekker...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker, mozzarella en tomaatjes hebben enkel wat lekkere pesto nodig joh
Maar zal het eens proberen
Garlic breath nuquote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
2 ons knoflookgarnalen als decadente avondsnack
Je was toch op een proeverij of zo uitgenodigd?quote:
Ja en heel veel over dus nu lekker aan t opeten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je was toch op een proeverij of zo uitgenodigd?
Vriendin kan niet koken, rijst was niet gaar haha. Werden 2 gehaktballetjes en 2 kokoskoekjes toe.quote:
Lekker zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond: Eigengemaakte tjaptjoy met kipfilet en gamba's, nasi met gebakken ei, eigengemaakte satesaus, zoetzure komkommersalade
That was yesterday; vandaag zelf geklust in de keukenquote:
Dat ziet er zo lekker uit he!! Maar toch vind ik het nooit zo lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
That was yesterday; vandaag zelf geklust in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Dit is de SD versie, met haring, tonijn uit blik dit dat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ziet er zo lekker uit he!! Maar toch vind ik het nooit zo lekker
Nu vla, stoofperen en slagroom
Know maar koude plakrijst... nehhquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is de SD versie, met haring, tonijn uit blik dit dat.![]()
Je kunt er natuurlijk zelf in proppen wat je wilt he
Nu wil ik zoute stokjes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Know maar koude plakrijst... nehh
Zal ik nog zoute stokjes of airpops paprika nemen?
Gaaf! Heb je een foto?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zelf Turkse pizza's gemaakt en ze waren heerlijk. En supergroot.
Lijkt me helemaal niks daar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef Dragonberry het volgende:
Net uit eten geweest bij EtenEnzo. Echt een vreetschuur helaas, het was niet heel lekker. Ik ken veel betere all you can eat formules.
Nu thuis nog maar even een wijntje
Als avondeten of snackjes?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:47 schreef foodlover het volgende:
Ik had stokbrood met Hollandse garnalen en diverse kaasjes, salades, wat aaardappelgratin.
Dan is dit wel een lekkere vervangerquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef foodlover het volgende:
[..]
Avondeten, mijn tafelgenoten aten spare ribs, ik hou daar niet zo van.
Ga je onder het mes?quote:Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef Anne het volgende:
Ik mag al sinds 15:00 uur niks meer eten. Gruwelijke honger. Maar ik ga zo maar braaf aan de (frambozen en aardbeien) thee. Misschien stilt dat de honger een beetje, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |