Dat klinkt fijn zeg. Hoe doe jij dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zoete aardappel koekjes met een dip en salade
Recept van ottolenghiquote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn zeg. Hoe doe jij dat?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:30 schreef Selestha het volgende:
Zit je nou nog steeds buiten? Is dat niet koud nu?
Al meer dan 6 jaar nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:34 schreef SanAnt het volgende:
Ontbijten we vandaag niet ???
Croissant ham/kaas koffie(cortado)
Toch geen babi je weet wel en zo...quote:
Ik wel, als Indo zijnde.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch geen babi je weet wel en zo...![]()
On topic.
Vanmiddag met het druilerige weer buiten dit maar eens voor de verandering genomen en daarna afsluitend relaxen met nog meer bier en pafferts.
Ziet er weer goed uit!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch geen babi je weet wel en zo...![]()
On topic.
Vanmiddag met het druilerige weer buiten dit maar eens voor de verandering genomen en daarna afsluitend relaxen met nog meer bier en pafferts.
Heerlijk gemaakt van buikspek met extra krokant knapperig korstjequote:
Wat vind je van de Kanzi en Jazz appels? Junami vind ik zelf een beetje ondefinieerbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een jumani appel. Wel sappig en knapperig maar mij veel te zoet.
Vanavond: bloemkool, komkommersalade, halve kip
Ja, die zijn weer wat friszoeter ja. Mijn favoriet blijft toch een goede sappige Elstar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Wat vind je van de Kanzi en Jazz appels? Junami vind ik zelf een beetje ondefinieerbaar.
Ja... moet het niet zoals bij de vele 'Hollandse' (nette) zondag Chinezen oud buikspek (stukken) zijn die al dagen in de koeling zitten, van slechte kwaliteit zijn en inmiddels uitgedroogd en keihard is en die dan 'lekker' wordt gemaakt met een berg saus die stijf staat van de vetsin zodat het nog iets van smaak en volume krijgt en zoals het heet "eetbaar"is.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef golfer het volgende:
Heerlijk gemaakt van buikspek met extra krokant knapperig korstje
Ik eet geen saus met vetsin en ik weet wat vers buikspek is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja... moet het niet zoals bij de vele 'Hollandse' (nette) zondag Chinezen oud buikspek (stukken) zijn die al dagen in de koeling zitten, van slechte kwaliteit zijn en inmiddels uitgedroogd en keihard is en die dan 'lekker' wordt gemaakt met een berg saus die stijf staat van de vetsin zodat het nog iets van smaak en volume krijgt en zoals het heet "eetbaar"is.
Maar ach...die belanda's proeven dat toch niet omdat ze denken dat ze echt vers,krokant buikspek krijgen voor die 10 euro met kroepoek en die kalender erbij.Gooi er maar een berg saus overheen en ze vreten alles onder het mom van "lekkel... lekkel."
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |