Ondanks de steun reacties van anderen (waarvoor dank) zeg ik tegen jou: "ik ben de moeder van alle dikkerts en nog uber lelijk ook."quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef Molo het volgende:
....
Ik gok dat Iwanius gewoon genoeg snelle energie moet hebben voor zijn bijbaan, achter het station.
Vertrouw nooit een slanke chefquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ondanks de steun reacties van anderen (waarvoor dank) zeg ik tegen jou: "ik ben de moeder van alle dikkerts en nog uber lelijk ook."Nou..wat wil je nog meer.
[..]
Nou heb ik an sich niks tegen'toegevoegde stoffen in ijs, als het maar heel heel heel erg lekker is. En dat is het ijs van Professor Grunschnabel in elk geval!quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja er zit dan ook niets aan toegevoegde stoffen in. Het is heel puur
Nog niet, maar dat stond inderdaad wel op het lijstjequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou heb ik an sich niks tegen'toegevoegde stoffen in ijs, als het maar heel heel heel erg lekker is. En dat is het ijs van Professor Grunschnabel in elk geval!![]()
Heb je hun salmiakroomijs al eens op?
Dat wordt dus gepofte aardappel met tonijn, olijven & kaas en dus broccoliquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Vanavond geroosterde pastinaak en broccoli met een hamburger en gebakken ui
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, sperziebonen en vleesEn als drinken gluwein
Delphi neem ik aan. Bestaat die ellende nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt geweldig allemaal!
Wij eten Grieks bij Delph in Vlaardingen vandaag.
Delphi.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Delphi neem ik aan. Bestaat die ellende nog
I know. De laatste keer dat ik daar ben geweest is 20 jaar geleden. Zit toch bij de visbank?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Delphi.
Goeie tent hoor, echt niks mis mee. Zit er denk al 25 jaar of zo.
Haha das poos geleden , zal inmiddels wel paar x van eigenaar zijn gewisseld .quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
I know. De laatste keer dat ik daar ben geweest is 20 jaar geleden. Zit toch bij de visbank?
Veel plezier. Ik ging nog wel eens naar de oude stoep of naar De Steeg. Geen idee of dat nog wat is, ben er al jaren niet meer geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
Haha das poos geleden , zal inmiddels wel paar x van eigenaar zijn gewisseld .
Je wordt netjes geholpen vlees is mals goede porties en de bediening goed en vlot maar niet opdringerig.
Kreeg bij binnenkomst ouzo gratis en na afloop sinaaslikeurtje ook gratis vind t wel een puike tent.
Smalle Havenstraat zit ie zometeen ff de Ierse pub in aan de overkant voor een stevige Guiness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |