Van wat ik proefde ( omdat niet ik het bereid heb, maar mijn vriendin) waren dit gegratineerde romige schorseneren. I.i.g.wederom lekker omdat ik ze de vorige keer dat zij het maakte ook lekker vond.quote:Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef friekin_ het volgende:
Doe je de schorseneren gewoon met een beetje zout?
hoe was deze soep?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:21 schreef minilot het volgende:
Vanmiddag bananen en macadamianoten.
Vanavond deze pittige wortel/pindasoep: http://minimalistbaker.com/creamy-thai-carrot-soup-with-basil/
..met zelfgemaakt knoflooknaanbrood.
Vegan dagje.
waarom noem je het dan gekookt? Ziet er trouwens ook gekookt uit, niet gegratineerd of romig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 04:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Van wat ik proefde ( omdat niet ik het bereid heb, maar mijn vriendin) waren dit gegratineerde romige schorseneren. I.i.g.wederom lekker omdat ik ze de vorige keer dat zij het maakte ook lekker vond.
Wel,goed kijken want subtiel gedaan. En het was wel gekookt en romig omdat ik o.a.de crčme fraîche proefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom noem je het dan gekookt? Ziet er trouwens ook gekookt uit, niet gegratineerd of romig.
Dat denk je?quote:
Je weet het niet he!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat denk je?
Of kan het net zo goed de kat van de buren in een stuk varen zijn?
Is ook zoquote:
Ik geloof dat Ole reageerde op mijn vraag over Iwanius zijn gerechtquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook zo
Was het wel lekker?
Hier had ik linzencurry met zoete aardappel, restjes groenten en allerlei specerijen gemaakt. Was lekker
Bootwerker gesignaleerd!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, boontjes, en steak
Oh ja, had helemaal over post van Iwanius heen gelezen zie ik nuquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ole reageerde op mijn vraag over Iwanius zijn gerecht
Tijd voor toetje: chocoladevla!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |