Tx!quote:
Uiteraard. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Daar zijn jullie toch veel te oud voor?
Begrijp ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Nee, afgegaan op de reviews en ervaringen van anderen en 3 jaar garantie online besteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie trouwens proefgelegen op de matras? golfer.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
De hond wil dat ik haar kussen neerleg.
weer bij ikea?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Traagschuimmatras besteld.
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :
" Geweldig om te zien en horen hoe mensen uit hun comfortzone stapten!"
Het gaat vast goed !
Anders kom je hier ook eens zingen?
Als Ajax wint zeer zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
HoiThuis
Eens kijken of het vanavond ook weer gezellig wordt
Denk het wel
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/quote:
ah tres chique. ff een reviewtje als je ze hebt? en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef SuperFood het volgende:
en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]hehe goede korting welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoort nog van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagen
Maar een keertje op zo'n zaterdag met een zangcafé o.i.d. wil ik wel, wanneer is de volgende?
Ajaxquote:
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestampquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ajax![]()
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Google ff op gehaktbal librijequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestamp)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |