Ik zag inderdaad zo'n oranje op MP, vond m supergaaf! Deze is wit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Leuk zo'n ronde kachel Lonaa, ik had vroegah een oranje.
Als ik ze zie is het jeugdsentiment
Traagschuim is dat wonderspul uit de ruimtevaart?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Traagschuimmatras besteld.
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Blijkbaar wel want officieel noemen ze het Nasa-traagschuim.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Traagschuim is dat wonderspul uit de ruimtevaart?
Kan geverfdquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag inderdaad zo'n oranje op MP, vond m supergaaf! Deze is wit.
Voor het optreden doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag net een flashmob van een koor op Haarlem CS in de hal.
Dat wil ik ook met ons koor. We hebben het er al zovaak over gehad!
Toch eens doorpakken na het optreden
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, mn India-soap is nog niet afgelopen. Hier in Nederland heeft hoofd van het mailteam vrijdagavond zelf de distributielijst weggegooid en de groepsmailbox aangemaakt. Zoals de bedoeling was. Iedereen blij, dachten we.
Krijg ik net van een collega een mailtje in mn inbox met als subject "Fucking retards!". Wat blijkt....
Mevrouw in Bangalore had nog even aan de user gevraagd, om te double-checken, of het correct was dat de distributielijst werd weggegooid. De user, niet wetende hoe alles werkt, had gezegd dat die niet weg kon. Daarna is ze (3e lijn!) random in de exchange-console gaan rondklikken waardoor de mailbox nu alsnog hernoemd is naar afdelingsnaam_1@, en de distributielijst weer is aangemaakt met een variatie van die benaming er op.
Resultaat is dat alle mail naar afdelingsnaam@bedrijfsnaam.com bounced, sinds vrijdag.
Is als pizzasteen bedoeld in de ovenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef SuperFood het volgende:
lijkt me ongeschikt voor koken ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Grog_(clay)
ah zie het idd. wikipedia geeft het niet als toepassing en het aluminium klonk me niet zo geschikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is als pizzasteen bedoeld in de oven
Ligt aan het formaat en de dikte, die van mij was inclusief versturen 55 euroquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah zie het idd. wikipedia geeft het niet als toepassing en het aluminium klonk me niet zo geschikt.
wat kost dat zo'n steentje?
500/375/30 mmquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het formaat en de dikte
Brood bakkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is als pizzasteen bedoeld in de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |