Ja, erg sneuquote:
Ik vraag me wel eens af welk besef van tijd ze hebben. Wanneer besluit jullie kat dat het nu echt te lang duurt voordat jullie er weer zijn?quote:Op maandag 24 november 2014 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, erg sneu, meeste katten hebben daar geen problemen mee. Misschien dat hij zich door zijn doofheid wat eerder onzeker voelt ofzo. Volgende keer gaat hij gewoon mee of naar het logeeradres.
Dat vraag ik me ook wel eens af inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2014 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af welk besef van tijd ze hebben. Wanneer besluit jullie kat dat het nu echt te lang duurt voordat jullie er weer zijn?
quote:
Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me wel eens af welk besef van tijd ze hebben.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Freek Vonk-habitat weer overleefd?
Geniaal, en er nog geld mee verdienen ook!quote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
http://myexwifesweddingdress.com/
Overdag wel eens 2 uur een camera laten draaien, om te zien wat hij doet. Niet veel spannends, geen paniek verder ofzo.quote:Op maandag 24 november 2014 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af welk besef van tijd ze hebben. Wanneer besluit jullie kat dat het nu echt te lang duurt voordat jullie er weer zijn?
Ha, ook wel zin om dat thuis ook eens te doen, nu mijn lief een week vakantie viert terwijl ik moet werken.quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Overdag wel eens 2 uur een camera laten draaien, om te zien wat hij doet. Niet veel spannends, geen paniek verder ofzo.
The Gathering is tofquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Rage Against the Machine!![]()
Talking Heads!![]()
![]()
The Gathering!![]()
![]()
![]()
Kennelijk niet. Want er was meer dan genoeg voedsel en water, maar hij was toch echt helemaal van slag en duidelijk nogal blij toen we er weer waren.quote:Op maandag 24 november 2014 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen.
Het enige dat telt is dat er voedsel en water is.
Hoe was poes van slag, dan?quote:Op maandag 24 november 2014 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Want er was meer dan genoeg voedsel en water, maar hij was toch echt helemaal van slag en duidelijk nogal blij toen we er weer waren.
Dat kan te maken hebben dat ie z'n 'ouders' (jullie) of z'n nest mistte.quote:Op maandag 24 november 2014 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Kennelijk niet. Want er was meer dan genoeg voedsel en water, maar hij was toch echt helemaal van slag en duidelijk nogal blij toen we er weer waren.
Er moet toch wel iets van een besef van tijd in zitten, als poes niet van slag raakt van een werkdag alleen maar wel van 24 uur alleen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan te maken hebben dat ie z'n 'ouders' (jullie) of z'n nest mistte.
Maar besef van tijd (dat was de vraag) hebben poezen niet.
Ik denk dat ze wel een soort biologische klok hebben, maar geen besef van tijd.quote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Er moet toch wel iets van een besef van tijd in zitten, als poes niet van slag raakt van een werkdag alleen maar wel van 24 uur alleen.
Ja, nogal luidrichtig wassie.quote:Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe was poes van slag, dan?
Ik had vroeger een kat die echt de eerste uren na mijn thuiskomst maar bleef miauwen en rondjes rennen van binnen naar buiten en weer naar binnen en kijken of ik er nog steeds was. En maar miauwen!
Ha! Het is ook ongeveer hoe ik reageer als mijn lief 24 uur van huis is geweestquote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Hij ligt nu alweer een paar uur aan mijn zijde te slapen. En elke keer dat ik hem aai, kreunt hij van genot.
Moet je wel zo'n jurk erbij aan doen.quote:
Neuh, mijn hoofd is op zichzelf al Victoriaans genoeg.quote:Op maandag 24 november 2014 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n jurk erbij aan doen.
Nergens anders heb je jus in je appelmoes, en de wederkeer kersquote:Op maandag 24 november 2014 18:07 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vader maakte vandaag een opmerking dat van der valk restaurants superluxe zijn
Van der Valk was ook echt een traktatie bij mijn familie, alleen als mijn opa bijvoorbeeld 80 werd.quote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nergens anders heb je jus in je appelmoes, en de wederkeer kers
Een beetje als warme ''verse'' 1 euro hamburgers van de mcdonalds, dat klopt ook niet helemaalquote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef Molo het volgende:
Met kerst vorig jaar bij vd Valk gegeten (schoonfamilie wilde dat per de).
Maar moet zeggen dat het prima was, was ook in een moderne variant, zakenhotel met goed restaurant erbij tegenwoordig.
Verbaasde me enorm.
Minpuntje: geen kers gezien die middag
Hoort er toch bij, iig als gimmick
?quote:Op maandag 24 november 2014 19:31 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Een beetje als warme ''verse'' 1 euro hamburgers van de mcdonalds, dat klopt ook niet helemaal
Goed eten bij Van der Valk is raar, net zoals warme hamburgers bij de McDonalds, die horen oud en slap te zijn vind ikquote:
Ik vind mac donalds niet te vreten, maar ze hebben daar een prima systeem om warme hamburgers te serveren. Het blijft niet te eten, maar goed, wel warm.quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Goed eten bij Van der Valk is raar, net zoals warme hamburgers bij de McDonalds, die horen oud en slap te zijn vind ik
Oh ik houd ook wel van wok enzo, of een flinke new york pizza, maar vdv vind ik eeeecht niet te doenquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
In veel vd Valks en andere hotelketens,vind ik het diner best goed te eten !!
Verschilt natuurlijk per vestiging maar over het algemeen genomen : niet slecht, mooie hoeveelheden.
Vind het "ongezellige" juist gezellig, beejte privacy.
Maar ja, ik hou ook van goede wokschuren, goede pizza's en lekkere Griek
Dus laat maar
Opperdoezen borstel je af en kook je in de schilquote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
Die in Wolvega en Wassenaar zijn goed te doen. Neem meestal zeetongdat is sowieso lekker...
Hier vanavond rode ui en stukjes chorizo gebakken en daarna aardappel (gaar gekookt) erdoor en meegebakken, met komkommer zoetzuur erbij. Was lekk0r. Jammer dat opperdoezers zo kut schillen, duurde de bereiding twee keer zo lang door denk ik
Jij welquote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Opperdoezen borstel je af en kook je in de schil
Dat dus. Regelmatig wel gegeten omdat iemand er een feestje gaf en dergelijke, maar zou het zelf nou nooit als 'lekker uit eten restaurant' uitkiezen. Zou niet eens in me op komenquote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Isegrim het volgende:
VDV is in mijn ervaring echt niet per se slecht. Ik ga er alleen niet voor mijn lol heen.
Als je van der Valk een vreetschuur noemt, dan ben je nooit in een vreetschuur geweestquote:Op maandag 24 november 2014 19:50 schreef Selestha het volgende:
Bij vreetschuren als VDV moet je niet moeilijk gaan doen en bestellen wat er veel verkoopt, biefstuk met friet dus ofzo. Dan is de maaltijd meestal nog wel te doen. Meer moet je niet willenIk kom er dan ook nooit, alleen als ik persé met mijn oma mee moet ofzo. En dan eet ik dus biefstuk met friet.
Zoals dezequote:Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je van der Valk een vreetschuur noemt, dan ben je nooit in een vreetschuur geweest
Ja dat heb ik ook.quote:Op maandag 24 november 2014 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus. Regelmatig wel gegeten omdat iemand er een feestje gaf en dergelijke, maar zou het zelf nou nooit als 'lekker uit eten restaurant' uitkiezen. Zou niet eens in me op komen
Dat is de reden dat ik er niet aan meedoe.quote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef Vork het volgende:
Ik heb ook maar even een Top2000 lijstje in elkaar gedraaid. Als ik er morgen een zou samenstellen, dan zou de helft vast iets anders zijn.
Dat is echt mijn idee van de hel. Ben een keer ergens geweest waar je per uur betaalde. Het was echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals deze
http://degoudenwokzuiderpark.nl
Soort crematorium qua gezelligheid met een half dode chinees die op een keyboard zit te jengelen voor de 500 mensen (I kid you not) die er in die zaal kunnen zitten.
Na een kwartier daar (was door iemand anders geregeld als verrassing voor de groep) ben ik vertrokken met buikpijn als smoes
Ik heb een keer iemand gesproken die zijn huwelijksdiner en -feest daar heeft gehoudenquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is echt mijn idee van de hel. Ben een keer ergens geweest waar je per uur betaalde. Het was echt verschrikkelijk.
Ach, dit zijn sowieso 20 nummers die wat mij betreft wel eens (wat hoger) in die lijst mogen komen. Wat dat betreft is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Dat is de reden dat ik er niet aan meedoe.
Ik vind veel te veel leuk en goed en dat wisselt ook in sterkte
als het eten goed is waarom niet. in een uur kan ik behoorlijk wat wegwerken.quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is echt mijn idee van de hel. Ben een keer ergens geweest waar je per uur betaalde. Het was echt verschrikkelijk.
Ook gewoon het soort volk dat daar zit. Echt drama!quote:Op maandag 24 november 2014 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand gesproken die zijn huwelijksdiner en -feest daar heeft gehouden
Ook mijn idee van de hel ja. Vreselijk![]()
Omdat eten voor mij niet gaat om zoveel mogelijk bulk voer vloer zo weinig mogelijk geld naar binnen te bunkeren in een ongeīnspireerde omgeving met mensen om me heen die vooral voor de hoeveelheden voer daar heen gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef z80 het volgende:
[..]
als het eten goed is waarom niet. in een uur kan ik behoorlijk wat wegwerken.
een echte vreetschuur hier in de buurt is in Arnhem. een wokhal ter grote van een voetbalveld en slecht eten. zelfs voor de prijs dat je er voor betaald.
Het was smerig... Allemaal kantenklare groothandelzooi.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef z80 het volgende:
[..]
als het eten goed is waarom niet. in een uur kan ik behoorlijk wat wegwerken.
Wij kennen ook een paar dat hun huwelijksfeest en diner vierde bij http://www.degoudenwoka4.nl/ boven de snelweg over de A-4.quote:Op maandag 24 november 2014 21:52 schreef Molo het volgende:
Ik heb een keer iemand gesproken die zijn huwelijksdiner en -feest daar heeft gehouden
Ook mijn idee van de hel ja. Vreselijk![]()
Zuiderpark naast oude ADO stadion, zegt genoegquote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook gewoon het soort volk dat daar zit. Echt drama!
Die zijn dan ook alweer gescheidenquote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kennen ook een paar dat hun huwelijksfeest en diner vierde bij http://www.degoudenwoka4.nl/ boven de snelweg over de A-4.
Klinkt ook wel als een kwaliteitshuwelijkquote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kennen ook een paar dat hun huwelijksfeest en diner vierde bij http://www.degoudenwoka4.nl/ boven de snelweg over de A-4.
Oh ja, jij bent mede Hagenees hequote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
Wij gaan met schoolklassen naar die in t zuiderparkmentorklasuitjes enzo
Vind de kwaliteit in t zuiderpark nog redelijk vergeleken met sommige andere van die tenten...
Ja, dat is waar ook.quote:
Yup!quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent mede Hagenees he![]()
Zit die half dooie chinees er nog? Was denk ik jaar of 6 geleden dat ik er toen even was.
Live was ook groot woord hahahahahaha.quote:Op maandag 24 november 2014 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Yup!
Nog nooit 'live' entertainment gezien daar
Dat is hartstikke fijn voor jou, mooie herinneringen etc. Maar ik kan me in de rest van je post niet vinden, sorryquote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Gutgutgut...wat zijn wij heerlijk elitair bezig in de SC.
Gelukkig eten wij niet allemaal in *** restaurants.
De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
De koffietafel na vaders crematie was in De Haagsche Schouw.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
Er liggen dus heel wat voetstappen en ik vind er niks mis mee.
vdv hier in de buurt is ook niet slecht. geen hoogvlieger maar je kunt er fatsoenlijk eten.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
Na de crematie van mijn oma hadden we ook een koffietafel bij een v/d Valk. Was zeer goed verzorgd en eten smaakte prima.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Ik heb meerdere dingen uitgeprobeerd bij deze toko. Chinees. Biefstukje etc. En het was echt heel goed te doen. Behalve het ijs. Dat was van dat vrij smakeloze fabrieksijs.quote:Op maandag 24 november 2014 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Waar wij toen waren was eoa 'wereldrestaurant' in Amersfoort. Ik heb het toen maar gehouden bij 'Indonesisch' eten, was het enige waar nog iets van smaak aan zat.
Ja, dat noemen wij altijd Wassenaarquote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef AnneX het volgende:
Alleen, Kwak, waar is vander V in wassenaar dan? En sinds wanneer?
Oh wacht, je bedoelt die naast Marlot!?
Je bedoelt de Bijhorst! Die staat er al een eeuwigheid.![]()
Onzin. Als je goed naleest zie je dat vrijwel iedereen de kwaliteit van het voedsel bij VDV niet afkraakt. Alleen de massaliteit en de omgeving.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Je hebt een probleempje?quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:
Nalezen? Ieder voert toch zijn eigen gesprekje?
Daar moet ik schuld aan bekennenquote:Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je van der Valk een vreetschuur noemt, dan ben je nooit in een vreetschuur geweest
Ze komt behoorlijk wazig over in ieder gevalquote:
Ik ook niet hoor, maar Franz Ferdinand op spotify helpt me wel wakker worden en mijn ochtendhumeur verdwijnen (ok... dat niet, maar wel verminderenquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:17 schreef minilot het volgende:
Niet om 06:15 al![]()
(geen ochtendmens.)
Hee!quote:Op maandag 24 november 2014 18:39 schreef roos85 het volgende:
Leuk filmpje van de Efteling. Acteurs en een echte tijger in Fata Morgana
http://www.looopings.nl/w(...)in-Fata-Morgana.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk! Nou wil ik ook een terrarium. Of als hagedis geschminkt worden.quote:Op maandag 24 november 2014 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kleine sfeerimpressie van het afgelopen weekend: http://s202.photobucket.com/user/Tieske74/library/Vivarium2014
En: wolfshirt!
http://s202.photobucket.c(...)jpg.html?sort=2&o=31Let me see you stripped down to the bone
Ik heb dat zelfs al als bezoeker of bij het bemannen van een stand op een beurs die meerdere dagen duurt!quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik voel echt elke spier in mijn rug en benen.. en ik was niet eens een van de grote sjouwers. Ben erg blij dat administratie en coördinatie bij mij liggen, mijn knieën hadden het anders niet overleefd de afgelopen 5 dagen
Ja, dat is vermoeiend genoeg idd. Doe dat keer 3 minimaal en dan weet je hoe ons team er aan toe isquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs al als bezoeker of bij het bemannen van een stand op een beurs die meerdere dagen duurt!
Ja, dat voel je wel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is vermoeiend genoeg idd. Doe dat keer 3 minimaal en dan weet je hoe ons team er aan toe is
Het is zo'n 13.000m2 beursvloer en die loop je wel zo'n 100x over of zo![]()
Zeker de jongens die al die tafels hebben verdeeld en uitgezet, alle aquaria en andere toestanden hebben versleept. Nu huren we gelukkig altijd 1 heftruck en 2 van die rijdende steekwagens en een paar pompwagens, maar toch.. En de mensen die veel heen en weer moeten doen dat per step, dat scheelt ze ook weer pijn aan de voeten. Maar op de 2 beursdagen kan dat niet dus dan is het lopen geblazen..quote:
Jij bent gewoon zo'n elitaire verwende poepzak die alleen haar eigen eten goed genoeg vindquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder ga ik haast nooit uit eten dus vind ik jullie allemaal elitaire verwende poepzakken![]()
![]()
![]()
Inclusief AnneX
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n elitaire verwende poepzak die alleen haar eigen eten goed genoeg vind![]()
Zegt meneertje ik-kook-minstens-eens-per-week-een-meerderegangendiner-voor-chickies-en-vrienden!quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n elitaire verwende poepzak die alleen haar eigen eten goed genoeg vind![]()
Oh...ik ben de eerste die toe gaat geven dat ze in restaurants over het algemeen beter koken dan ik thuis hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Zegt meneertje ik-kook-minstens-eens-per-week-een-meerderegangendiner-voor-chickies-en-vrienden!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:01 schreef minilot het volgende:
Maar oooooit ga ik wel naar De Jong in Rotterdam. Goed voornemen voor 2015.ASAP
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:39 schreef minilot het volgende:
Wanneer is de tweede date?! Vanavond?!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zo op de vroege ochtend porno streams controleren of ze werken. Goed begin van je ochtend.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zo op de vroege ochtend porno streams controleren of ze werken. Goed begin van je ochtend.
Foto!quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog even iets kopen om wat plantjes die ik heb gekregen dit weekend in te zetten. Heb een prachtige orchidee, een bromelia en wat varentjes die ik in een mooie bak/schaal wil zetten.
Eindelijk weer warme voetjes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks komt de loodgieter om dekachel
te installeren. Moet alleen de kachelboer nog even weten te bereiken zodat er ook een kachel is om te installeren.
Hehe. Klinkt erg fijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:41 schreef minilot het volgende:
Aaargh, intranetstoring - meteen alle honderdzestig winkels aan de lijn!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Eindelijk weer warme voetjes!Mag ook wel nu het flink koud wordt zeg!
Ja, maar nu heb je ochtendp0rn. Karma ftw!quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe. Klinkt erg fijn.
Ik had gisteren een obscure bug waardoor er meer dan 1000 titels niet online zijn gekomen. Oeps. En daar is mijn hele dag aan opgegaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Tof Sarabi!
Dat is wel herkenbaar trouwens. Bij NIN afgelopen jaar heb ik vrij weinig kunnen zien.
Slash feat. Myles Kennedy en The Conspirators in de HMHquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:31 schreef minilot het volgende:
Herkenbaar!Met mijn één meter achtenvijftig (met schoenen aan).
![]()
Waar was je Sarabi? Is misschien al genoemd, maar overheen gelezen..
Gaaf!quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:33 schreef minilot het volgende:
O jeee!
Mijn lief heeft nu echt het broodbakvirus opgelopen! Dat krijg je van al dat uitwisselen van lichaamssappen, zat er wel aan te komen.
Ik krijg net via Whatsapp deze broodjes met kaaskorst door:
[ afbeelding ]
Ik ben natuurlijk ook wel verwend. Bij Atak kan ik staan en zijn waar ik wil. Laatst bij Hatebreed heb ik een werkblouse aangetrokken en ben ik op het (dichte) balkon gaan staan. Vrij uitzicht alles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat was vrij dramatisch voor je ja. Ik zag nog wel wát maar vaak is het voor mij met mijn 1.72m al lastig..
Wunter Slaush!quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slash feat. Myles Kennedy en The Conspirators in de HMH
Echt geweldig.
Of vragen? Er is weer zo'n rijke stinkerd in het land.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf!
*Iedere keer als ik brood of koekjes zie op zo'n rooster denk ik 'oh ja ik moet zo'n rooster kopen'
Ik geloof niet in die oude man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Of vragen? Er is weer zo'n rijke stinkerd in het land.
Ben je Atheīst dan?quote:
Daar wil ik nog wel over nadenken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Ook niet in Wunter Slaush?
[ afbeelding ]
Nou, laat ik het zo zeggen, ik ben het hele jaar braaf, vraag dan lief of ik iets mag hebben op 5 december en dan gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je Atheīst dan?![]()
Ik geloof nog steeds in hem, maar dan wel in zijn oorspronkelijke vorm voor hij verchristlelijkt werd.
Heb je je verlanglijstje dan wel opgestuurd, of een wortel in een schoen gestopt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, ik ben het hele jaar braaf, vraag dan lief of ik iets mag hebben op 5 december en dan gebeurt er niks.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je je verlanglijstje dan wel opgestuurd, of een wortel in een schoen gestopt?
Daar gaat het foutquote:
Aj daar gaat het mis, zodra ik liedjes zing komt er hier ook niks.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar gaat het foutTe vals gezongen
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Aj daar gaat het mis, zodra ik liedjes zing komt er hier ook niks.
quote:
Ik heb nog geen kruidnoten gehad.quote:
En net kreeg je nog niks?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kruidnoten gehad.
Gisteren het eerste sinterklaasspul gehad, van die marsepein met chocola.
Dat is ook ietsquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alleen maar buikpijn. Want ik had vrij veel marsepein.
En een mooi gebaar: Myles had gisteren een shirtje van Queen aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slash feat. Myles Kennedy en The Conspirators in de HMH
Echt geweldig.
Ga je nu ook brood bakken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zag inderdaad zo'n oranje op MP, vond m supergaaf! Deze is wit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Leuk zo'n ronde kachel Lonaa, ik had vroegah een oranje.
Als ik ze zie is het jeugdsentiment
Traagschuim is dat wonderspul uit de ruimtevaart?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Traagschuimmatras besteld.
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Blijkbaar wel want officieel noemen ze het Nasa-traagschuim.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Traagschuim is dat wonderspul uit de ruimtevaart?
Kan geverfdquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag inderdaad zo'n oranje op MP, vond m supergaaf! Deze is wit.
Voor het optreden doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag net een flashmob van een koor op Haarlem CS in de hal.
Dat wil ik ook met ons koor. We hebben het er al zovaak over gehad!
Toch eens doorpakken na het optreden
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, mn India-soap is nog niet afgelopen. Hier in Nederland heeft hoofd van het mailteam vrijdagavond zelf de distributielijst weggegooid en de groepsmailbox aangemaakt. Zoals de bedoeling was. Iedereen blij, dachten we.
Krijg ik net van een collega een mailtje in mn inbox met als subject "Fucking retards!". Wat blijkt....
Mevrouw in Bangalore had nog even aan de user gevraagd, om te double-checken, of het correct was dat de distributielijst werd weggegooid. De user, niet wetende hoe alles werkt, had gezegd dat die niet weg kon. Daarna is ze (3e lijn!) random in de exchange-console gaan rondklikken waardoor de mailbox nu alsnog hernoemd is naar afdelingsnaam_1@, en de distributielijst weer is aangemaakt met een variatie van die benaming er op.
Resultaat is dat alle mail naar afdelingsnaam@bedrijfsnaam.com bounced, sinds vrijdag.
Is als pizzasteen bedoeld in de ovenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef SuperFood het volgende:
lijkt me ongeschikt voor koken ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Grog_(clay)
ah zie het idd. wikipedia geeft het niet als toepassing en het aluminium klonk me niet zo geschikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is als pizzasteen bedoeld in de oven
Ligt aan het formaat en de dikte, die van mij was inclusief versturen 55 euroquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah zie het idd. wikipedia geeft het niet als toepassing en het aluminium klonk me niet zo geschikt.
wat kost dat zo'n steentje?
500/375/30 mmquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het formaat en de dikte
Brood bakkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is als pizzasteen bedoeld in de oven
Ik ben het panbrood nog niet vergeten, maar ik heb me laatst eerst gewaagd aan zelf pizzadeeg maken.quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik maakte dit:
http://ladyandpups.com/20(...)feta-w-carrot-pesto/
Heb nu nog wel flink wat wortels over. Iemand nog een goed idee met wortels?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
De hond wil dat ik haar kussen neerleg.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Deze komt mij heel erg vertrouwd voor. Ik heb jaren ongeveer zo een gehad, alleen was de bovenkant ook wit.
En de katten konden er altijd zo genoeglijk voor liggen.
Brrr. Hij heeft nog wel geprobeerd me er zo 1 aan te smeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden er vroeger zo eentje
[ afbeelding ]
Heeeequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dingquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zo eentje:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Op gas, neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje in de huiskamer en eentje in het kantoor aan huis, zijn inbouw cassettes in de wand
Jaaa, die hadden we in het huis waarin ik geboren ben!quote:
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het formaat en de dikte, die van mij was inclusief versturen 55 euro
Hoop dat je het fijn vindt, ikzelf heb er helemaal niks mee. Je ligt er vaak zo statisch in, in een kuiltje zeg maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me de hele week te pletter geoefend op de 2 songs waar ik morgenavond auditie voor ga doen.
Zo te pletter dat ik nu ook gewoon al die hele godvergeten teksten uit mijn hoofd ken![]()
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:21 schreef Molo het volgende:
Hoop dat je het fijn vindt, ikzelf heb er helemaal niks mee. Je ligt er vaak zo statisch in, in een kuiltje zeg maar
Daar zijn jullie toch veel te oud voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?
Tx!quote:
Uiteraard. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Daar zijn jullie toch veel te oud voor?
Begrijp ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Nee, afgegaan op de reviews en ervaringen van anderen en 3 jaar garantie online besteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie trouwens proefgelegen op de matras? golfer.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
weer bij ikea?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :
" Geweldig om te zien en horen hoe mensen uit hun comfortzone stapten!"
Het gaat vast goed !
Anders kom je hier ook eens zingen?
Als Ajax wint zeer zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
HoiThuis
Eens kijken of het vanavond ook weer gezellig wordt
Denk het wel
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/quote:
ah tres chique. ff een reviewtje als je ze hebt? en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef SuperFood het volgende:
en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]hehe goede korting welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoort nog van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagen
Maar een keertje op zo'n zaterdag met een zangcafé o.i.d. wil ik wel, wanneer is de volgende?
Ajaxquote:
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestampquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ajax![]()
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Google ff op gehaktbal librijequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestamp)?
Andijvie ook kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
En andijviestamp kun je toch wel makenJE weet: aardappelen koken, pureren, andijvie erdoor, spekkies erdoor en dan ff doorwarmen.
Andijvie niet kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Andijvie ook koken![]()
![]()
![]()
Culinair bezig allemaal. Ik at net een blikje fruitcocktail
Ombouwen tot appelmoesquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Lonaa het volgende:
Uniek!!! De elsters van de Lidl zijn helemaal niet lekker. Ik vind ze korrelig.
Morgen gewoon weer Jazz appels halen.
Dat zou nog wel kunnen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Nieuwe dinnetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...ik zit nog helemaal te stuiteren manIk moet eigenlijk al slapen want morgen gewoon weer werken
He lekker. Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He lekker. Klinkt goed!Gebakjes kregen ook aandacht van dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel aandacht
Toen werd ik jaloers
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zo loop ik ook al een uurtje of wat jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Met overnachting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Dat nietquote:
Ik fiets / loop nog buiten in zomerjackquote:Op woensdag 26 november 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Handschoenen & Sjaal liggen bij mij al paraat![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar![]()
Tof P
quote:
Ik denk niet dat ik dezelfde kramp heb als je vader. Want dan zou je vader je vader niet zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
kramp is kut Lonaa... Mijn vader drinkt veel tonic tegen kramp
.
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
(Ik meende me te herinneren dat er ook hollandse garnalen door die bal moesten, toen dacht ik ieuwl, maar dat kan ookt recept van Ron Blaauw geweest zijn).
feminax.. enige wat bij mij een beetje helpt..quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dezelfde kramp heb als je vader. Want dan zou je vader je vader niet zijn.
Oh god, hoe moet dat gaan als er écht actie is geweest tzt..quote:Op woensdag 26 november 2014 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Met een veel te grote grijns die er niet afkwam ondanks de tegenwind op de fiets netNu eerst
en dan maar eens wat collega's vervelen over werk
Dat had ik niet in huis. Ik heb normaal ook wel behoorlijk pijn, maar niet zo erg als vannacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
feminax.. enige wat bij mij een beetje helpt..
Ja. Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 26 november 2014 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh god, hoe moet dat gaan als er écht actie is geweest tzt..
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
gut pee, als ik zo jouw verhalen lees dan mis ik dat wel, zo nieuw verliefd zijn en spannend en de hele tijd aan iemand denken enzo....
Dat zat ik me net ook al te bedenken ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
gut pee, als ik zo jouw verhalen lees dan mis ik dat wel, zo nieuw verliefd zijn en spannend en de hele tijd aan iemand denken enzo....
goed dat je dat niet gedaan hebt!quote:Op woensdag 26 november 2014 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik twee weken geleden bijna had afgezegd vanwege een klote-dag op kantoor![]()
![]()
Ja. Ik ben daar ook best blij om eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goed dat je dat niet gedaan hebt!
Dat ga ik toch niet zomaar online gooienquote:Op woensdag 26 november 2014 10:03 schreef broccolitaart het volgende:
Maar nou he Pee, hebben jullie al gezoend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja. Mee eensquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik had m'n fiets op MP gezet en er komt vandaag iemand kijken. Om 10 uur. Das 10 minuten geleden en dat vind ik vervelend.
Hollandersquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik had m'n fiets op MP gezet en er komt vandaag iemand kijken. Om 10 uur. Das 10 minuten geleden en dat vind ik vervelend.
Nee, maar inmiddels zijn ze geweest en hebben ze m'n fiets gekocht.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Mee eensEn geen berichtje of zo zeker?
Ik kan daar echt super slecht mee omgaan. Als je wat afspreekt, spreek je wat af.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hollanders![]()
Na 15 jaar weg zit dat ook nog steeds in me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |